בדיקת קידום אתר • קידום אתרים בגוגל • פיקוח SEO

דו"ח - מחקר מתחרים בגוגל לטובת קידום אורגני

דו"ח מחקר מתחרים בגוגל לטובת הקידום מבהיר לכם כיצד חושבים, פועלים ומתנהלים המתחרים שלכם ברשת, כדי שתוכלו לגבור עליהם ולהשיג יתרונות יחסיים מצוינים.

הדו"ח כולל:

  • השוואת האתר שלכם בין 3 מתחרים ו- 14 פרמטרים שנבדקו
  • טבלה המדגישה את החוזקות והחולשות של כל אתר מתחרה
  • קבלת טיפים שיכוונו אתכם אסטרטגית להשגת יתרון בקידום על פני המתחרים.

שימו לב

  1. אתם יכולים לבחור את שלושת המתחרים, או לבקש שאבחר עבורכם.
  2. אתם יכולים להתמקד בכל תחום מוצרים ושירותים שתבחרו, מהכללי ביותר ועד למפורט ביותר.
  3. ככל שתתמקדו יותר – כך הדו"ח של המפקח יהיה רלוונטי ומעמיק הרבה יותר.

הגשת דו"ח המפקח תוך 7 ימי עסקים.

שנתחיל לאסוף נתונים למחקר?

מידע נוסף

זמן הספקה

7 ימי עסקים

סוג הסדר תשלום

חד פעמי

תקופת השירות

חד פעמי

1,200.00

*המחיר לא כולל מע"מ

200 במלאי

מה המתחרים שלכם עושים שאתם עדיין לא?

תחרותיות היא שם המשחק בעולם השיווק ובפרט בתחום קידום אתרים. "במה האתר שלי שונה משל המתחרים" או "איך אוכל להשיג יתרון על פניהם" הם שאלות שתמיד חוזרות על עצמן ויש להן הרבה יותר מתשובה אחת.

דו"ח מחקר המתחרים של המפקח מאפשר לכם להבין איך בדיוק חושבים ופועלים אתרים גדולים ומקודמים שאתם מעוניינים להפוך למתחרים מרכזיים שלהם בשוק ואפילו להתעלות עליהם בסופו של דבר.

הזמנת הדו"ח תאפשר לכם לבדוק ולגלות נתונים אסטרטגיים מכריעים לגבי המתחרים שלכם (לבחירתכם בעסקים המתאימים, או לבחירתי מבין האתרים המקודמים ביותר בתחומכם בגוגל), להבין במה הם "מצטיינים" ובמה הם נותרים מאחור. תמונת המצב תאפשר לכם לבנות ולתכנן אסטרטגיה יעילה ולהשיג לאורך זמן תוצאות קידום מדהימות.

האם מחקר מתחרים בגוגל הוא סוג של ריגול תעשייתי?

בפירוש לא. מדובר בפעולה נפוצה ומוכרת בכל שוק ובכל אמצעי הפרסום והשיווק בישראל ובעולם, באמצעותה עסקים חוקרים נתונים קיימים לגבי מתחרים, לומדים מהם ומתכננים את דרכם לפסגה. קבוצות ספורט צופות במשחקים של קבוצות אחרות כדי לבחון ולצפות מהלכים, רקדנים צופים ברקדנים כדי להעשיר את היכולות שלהם ואילו אני, המפקח, צופה עבורכם בעסקים מהתחום כדי למצוא את הדרך להעפיל עליהם מבחינת הקידום בגוגל.

ידע הוא כוח!

כיום תחום הקידום מושפע ממשנה סדורה וברורה של פעולות ופרמטרים שאמורים להתקיים בכל אתר אינטרנט, כדי שיוכל לקדם ביטויים שחשובים לו בגוגל. אלא שנתון אחד מרכזי ומכריע לא נכלל בפעולות הקיימות והוא בדיקת המתחרים, הבנתם וקבלת נתונים מספריים ברורים לגבי תפקוד האתר ולא פחות חשוב – תפקוד הגולשים שלהם.

קידום אורגני בגוגל רואה פירות במקרה הטוב ביותר תוך כחצי שנה. אתם משלמים עליו אלפי שקלים בחודש וכל עוד האתר שלכם חדש, אתם גם נתקלים במתחרים קשוחים מאוד שמשלמים את אותו הסכום למשך זמן ארוך בהרבה, שקשה לעקוף בתוצאות החיפושים.

הקידום האורגני שלכם נדרש להילחם על ביטויים שחשובים לו, מרביתם תחרותיים מאוד, כלומר כאלו שכולם רוצים להופיע בהם בתוצאות העליונות, אך רק קומץ יעשו זאת בפועל. אז איך בדיוק מצליחים לקדם ביטוי תחרותי כל כך כמו "עורך דין גירושין" או "חנות בגדי ים" בזמן שהאתר עדיין בתחילת דרכו ומבלי שאין לו תנועת גולשים?

התשובה היא כמובן הידע.

אם תצליחו להבין את חולשות המתחרים, לזהות ביטויים חשובים שאולי הם פספסו ולקבל תמונה מלאה ועדכנית לגבי התפקוד שלהם ב-SEO, אתם בעלי פוטנציאל אמיתי להתקדם ואפילו לעקוף אותם בבוא היום.

ומה יוצא מזה?

כעת יש לכם יתרון יחסי שיאפשר לכם להכניס רווח חודשי, שיכסה גם שנה שלמה של קידום אורגני!

זהו כמובן לא נתון דמיוני, אלא דוגמה אחת מיני רבות לעבודת הקידום שביצעתי ללקוח בעבר, שפיצחתי את חולשת מתחריו ובניתי לו אסטרטגיית קידום רווחית ואפקטיבית.

ההמלצה שלי כמפקח – הזמינו דו"ח מחקר מתחרים בגוגל ותיהנו מיתרון אדיר

הדו"ח יסייע לכם וגם למקדם שלכם לבנות אסטרטגיית קידום יעילה ואיכותית, שתזניק קדימה את האתר שלכם ותשלב בו גם את האינטרס העסקי. למידת המתחרים והבנתם היא אלף-בית באסטרטגיית הקידום שלכם (ובאסטרטגיה השיווקית בכלל) ואיתה תוכלו לנסוק לגובה.

200 במלאי

האתר עובד באופן תקין וכעת חלק זה בפיתוח, ניתן להתעלם מהערה זאת ולהמשיך רגיל באתר.