בדיקת קידום אתר • קידום אתרים בגוגל • פיקוח SEO

בדיקת איכות – כתיבת תוכן לאתרים

בדיקת איכות – כתיבת תוכן לאתרים, תאפשר לכם לדעת אחת ולתמיד האם גוגל מאוהב בתוכן שלכם, או שצריך לבצע מספר פעולות חשובות כדי שיאהב אתכם קצת יותר.

השירות כולל:

בדיקת הכותרת הראשית של המאמר

  1. הביטוי לקידום
  2. נוסח הביטוי לקידום
  3. אורך הכותרת הראשית

בדיקת פסקת הפתיחה

  1. אורך הפסקה
  2. ביטוי המפתח בפסקת הפתיחה
  3. מיקום ביטוי המפתח בתוך פסקת הפתיחה

בדיקת פסקאות המאמר

  1. האם פסקאות המאמר ארוכות מידי למובייל?
  2. האם ישנה הפרדה נכונה של פסקאות המאמר לתתי כותרות?

בדיקת כותרות המאמר

  1. היררכיית כותרות המאמר
  2. האם הביטוי לקידום מופיע באחת הכותרות?
  3. האם ישנן רשימות שיש להמיר להיררכיית כותרות עמוקה?

בדיקת מיטוב המאמר

  1. עד כמה המאמר עשיר ברשימות, טבלאות, תמונות, קישורים פנימיים וחיצוניים?
  2. האם מוגדרות תאי הכותרות בטבלאות, האם לתמונות יש ALT’ים, והאם הקישורים בו תקינים ב- 100%?

 בדיקת התנהגות הגולשים הצפויה

  1. האם המאמר מסתיים בשורה וחצי של קריאה לפעולה (CTR)?
  2. האם הביטוי לקידום מוספאם בתור המאמר?
  3. האם המאמר קל וזורם לקריאה (נבדק בבדיקה טכנית)?

בדיקת מאמרים מעותקים (תוכן משוכפל)

  1. האם המאמר הועתק?
  2. אם הועתק – בכמה אחוזים מתוך המלל?
  3. האם הועתק באופן פסול או לגיטימי (למשל במקרה של ציטוט החוק)?

ולבסוף

  1. מה הציון הכללי, לכל מאמר ומאמר?

מידע נוסף

עמודים לבדיקה

10 עמודים לבדיקה, 15 עמודים לבדיקה, 20 עמודים לבדיקה, 25 עמודים לבדיקה, 50 עמודים לבדיקה, 75 עמודים לבדיקה, 100 עמודים לבדיקה

זמן הספקה

16 ימי עסקים

סוג הסדר תשלום

חד פעמי, לפי כמות

תקופת השירות

חד פעמי, לפי כמות בעת הרכישה

500.003,800.00

*המחיר לא כולל מע"מ
נקה

כשתוכן הוא המלך, אתם מוכרחים לבדוק אותו פעמיים

גוגל אוהב מאוד תוכן: מלל, סרטונים, תמונות, טבלאות ועוד. האם האתר שלכם שולט ברמת התוכן כדי שגוגל ידרג אותו גבוה?

בדיקת תוכן האתר של המפקח תאפשר לכם להבין האם התוכן שקיים באתר שלכם כתוב היטב, מושך, איכותי, עשיר ובעיקר – מקורי בלבד ועומד בכל הקריטריונים הקפדניים של גוגל.

בנוסף הבדיקה סוקרת את התנהגות הגולשים הצפויה ורמת הקריאה לפעולה (הנעת הגולש).

בדיקת איכות כתיבת תוכן לאתרים מכריעה את מיקומכם בגוגל

הטקסט הוא הגורם המרכזי ביותר שקובע את הדירוג שלכם בגוגל, ביחס לביטוי שהתכוונתם לקדם בכל אחד מהמאמרים שבאתר. בין אם אתם כותבים אותו בעצמכם ובין אם אתם מטילים את מלאכת הכתיבה על המקדם ו/או כותב תוכן מסוים, עליו להכיל במדויק כמה וכמה כללים חשובים ולאורך זמן.

האהבה הגדולה ביותר של גוגל היא לטבלאות התוכן, לאחר מכן העמקה שלהן בהיררכיית הכותרות בעמוד ומידת הרלוונטיות שלהן לכותרת הראשית של המאמר. רק בסוף רשימת החיבובים של גוגל, תמצאו את כל הרשימות הקצרצרות כמו בולטים ומספרים.

אני מבין שלחלקכם החוקיות הזו לא אומרת דבר ולכן אפשר לומר זאת גם כך: לו תוכן כתוב היה חלק מתפריט של מסעדה, הרשימות היו המנה הראשונה, העיקרית הייתה היררכיית הכותרות והקינוח המושחת ביותר בתפריט היו הטבלאות השונות שבאתר.

איך כותבים מאמרים שגוגל באמת אוהב?

ישנם כ-13 פרמטרים שיש ליישם בכתיבת מאמרים לאתר, על מנת שיקבלו מגוגל ציון גבוה. בנוסף, תמיד קיימת מבחינתו הדרישה לוודא שאין מאמרים מועתקים. מעבר לכך שאתם חשופים לתביעה של עשרות אלפי שקלים על פגיעה בזכויות יוצרים, גוגל בכבודם ובעצמם עלולים להעניש אתכם בהעלמה יזומה של העמוד מתוצאות החיפוש.

ועוד נתון חשוב הוא כמובן הניסיון המקצועי. צריך לערוך את המאמר כך שינתב את התנהגות הגולשים הרצויה, יקרא לפעולה מתאימה ויביא לכך שהגולשים באמת יבצעו אותה. גם התנהגות הגולשים ופעולותיהם באתר שלכם משפיעים לאין שיעור על קידום אותו עמוד בגוגל.

את כל אלו המפקח בודק עבורכם!

לאורך כמעט שנתיים שלמות בדקתי, מיטבתי והעליתי קרוב ל- 5,000 מאמרים למגוון עצום של אתרים שקידמתי. ואם התוכן אחראי ל- 50% מקידום האתרים הללו, הרי שהתרומה שלי בפועל להצלחה שלהם הייתה משמעותית ומרכזית יותר ממה שניתן לשער.

כ-200 מאמרים טריים עברו תחת ידי בכל חודש לאורך התקופה הזו, בה שימשתי כשכיר בתחום ה-SEO. את כולם בדקתי לעומק, העליתי לאתרים שונים, ביצעתי אופטימיזציה ששוכללה מחודש לחודש ובדקתי שוב ושוב את הפרמטרים הנדרשים מבחינת גוגל.

בנוסף, שימשתי כאחראי על למעלה מ-25 כותבים שונים ודאגתי שגם הם ייצמדו להנחיותיי ולשינויים שביצעתי באופטימיזציה לטובת ההתייעלות של כל אתר ואתר. החזרתי מאמרים לתיקון, הגבלתי משימות כתיבה לכותבים שלא עמדו בדרישות, העמדתי ציפיות וגם הנחיתי את לקוחות החברה לכתוב בעצמם מאמרים שגוגל באמת אוהב!

את כל אלו, אני שמח לבצע במיוחד עבורכם בחבילה הייחודית שתפרתי, במסגרתה תוכלו לקבל שיקוף אובייקטיבי וברור של טיב התכנים הקיימים באתר שלכם. כך, גם אם שכרתם כותב, מקדם או חברת פרסום שביצעו עבורכם את מלאכת הכתיבה ואפילו אם אתם אלו שעומדים מאחוריה – תוכלו לדעת בדיוק האם אתם כותבים בדרך שגוגל אוהב וכיצד לשפר את התוכן שיצקתם לאתר.

שכנעתי אתכם?

רוצים שאבדוק את המאמרים באתר שלכם ואצביע על הנתונים שצריך לקחת בחשבון כדי לייעל את הקידום? הזמינו את הבדיקה כבר עכשיו ותגלו האם התוכן שלכם מלך אמיתי.  

האתר עובד באופן תקין וכעת חלק זה בפיתוח, ניתן להתעלם מהערה זאת ולהמשיך רגיל באתר.