אמנת שירות המפקח 2023 - עסק חברתי Digital For Good

המפקח תורם בין 10 ל- 20 אחוזים מכל הכנסה שלו לטובת שיווק ופיתוח תוכניות של עמותות המקדמות חינוך טכנולוגי ומספק שעות ייעוץ שיווקי פרו-בונו לעסקים קטנים ועמותות אשר מגיעות בתיווך של עמותת קרן שמש ותכנית מנט-אור, שתיהן מקבוצת עוגן.
לשיתוף עם קולגות:

צוות המפקח והמפקח עצמו חרטו על דגלם 4 ערכים עיקרים:

  1. שקיפות - שיקוף הטוב לצד הרע, החיובי לצד השלילי
  2. כנות - לדבר ולעשות בלב אחד
  3. ישירות - הצגת הדברים כפי שהם, ללא חפירות ומבלי לייפות את המציאות
  4. זמינות - נגישות להתקשרות: בטלפון, בוואטסאפ, ובמייל תוך חזרה לכל פונה.

סוכנות דיגיטלית חברתית

המפקח הוא עסק חברתי, סוכנות דיגיטלית שמטרתה הראשונה זה קודם לעשות טוב, אשר רואה את עצמה כמובילה תהליך חברתי חשוב, של Digital For Good.

בין העמותות בחינוך הטכנולוגי אשר בעלות זכאות לתרומה מהכנסותיו של המפקח למטרות שיווק ופיתוח תוכניות:

שם העמותה או התכנית תיאור

חוד החנית לחדשנות חינוכית

המפקח מבין מייסדי העמותה, מטרת עמותת חוד החנית היא לטפח מנהיגות טכנולוגית חברתית לנוער ולספק תמיכה למיזמים חברתיים ועמותות לקידום חדשנות בחינוך.

בנתיבי אודי, עם תכנית ניצנים (התכנית זכתה בפרס הרמט"ל)

מטרת העמותה היא לשבור מחיצות בין מגזרים ואוכלוסיות בישראל, מטרת תכנית ניצנים היא מתן הזדמנות לבני ובנות נוער מצוינים מאזורי הפריפריה הגיאוגרפית וחברתית להישתלב בתחומי ההיי-טק תוך הכוונה לשירות טכנולוגי בתפקידי העלית בצה"ל.

תכנית אחרייטק מבית בוגרי יחידת 8200 ועמותת אחריי!

מטרת תכנית אחריי-טק, לשעבר תכנית TechLift, היא להקנות לבנות ובני נוער מהפריפריה הגיאו-חברתית בישראל ערכים של מנהיגות חברתית לצד הכשרה טכנולוגית, התכנית פועלת כיום ב- 22 רשויות מקומיוות.

עתיד פלוס

עמותת עתיד פלוס מקדמת חינוך מדעי טכנולוגי לילדים ונוער בפריפריה חברתית כלכלית ומייסדת מרכזי חדשנות וקדמה בכפרי נוער.

אופנים

מטרת עמותת אופנים היא לצמצם פערים ולקדם את שיוויון ההזדמנויות בחינוך לילדים ביישובי הפריפריה בישראל. העמותה נבחרה ב- 2019 על ידי האו"ם, כארגון מייעץ בתחום קידום החינוך.

עמותת SpaceIL

מטרת עמותת SpaceIL הוא לקדם מדע וחינוך מדעי בעיקר בתחום החלל. העמותה שיגרה חללית ישראלית אל הירח וכיום בונה את החללית השנייה. העמותה מקדמת את השיח בתחומי המדע וההנדסה בישראל ומקדמת לימודי STEM מגילי גן ועד הגיל השלישי.

יוניסטרים

מטרת עמותת יוניסטרים היא פיתוח חשיבה יזמית, חדשנית וטכנולוגית בפריפריה בכדי להבטיח שוויון הזדמנויות ולקדם שינוי חברתי-כלכלי

עמותת תפוח

המפקח לשעבר עבד בעמותה כרכז תוכן פדגוגי לתחום תכנות וקידום תכנים חדשניים למגוון קהלים. מטרת עמותת תפוח היא לשנות חיים למגוון רחב של קהלים מילדים ועד הגיל השלישי, כולל דורשי תעסוקה.

זה היא עושה על ידי טכנולוגיה תוך כדי שהיא מסייעת לאנשים מהפריפריה הגאוגרפית והחברתית בישראל להצטרף לעולם הדיגיטלי - טכנולוגי חדשני ולשנות מקצה לקצה את מציאות החיים שלהם.

עמותת טק שבע

מטרת עמותת טק 7 הוא לאגד את הגורמים הפועלים בתחום החדשנות והייטק בנגב, למינוף יזמים בתעשייה הדרומית. העמותה, היא עמותת גג ל- 4 קהלים שונים: נוער, סטודנטים, יזמים וגמלאים.

עמותת טק קריירה

מטרת עמותת טק קריירה היא להקנות לצעירים יוצאי אתיופיה כרטיס כניסה לעולם ההייטק באמצעות הכשרה מקצועית איכותית ורלוונטית ובכך לייצר מוביליות חברתית משמעותית של כלל הקהילה.

קודגורו

מטרת עמותת קודגורו היא לאתר בני ובנות נוער בעלי יכולות גבוהות במיוחד ולסייע להם להתקדם בתחומים אלה. לצורך כך העמותה מקיימת תחרויות מחשבים הבוחנות את הידע בתחומי ההגיון, המתמטיקה, התכנות והידע הכללי.

מחשבה טובה

מטרת עמותת מחשבה טובה היא להנגיש טכנולוגיה בסביבה תומכת ומעצימה וזאת כדי לפתוח עבור מגוון אוכלוסיות רבות עולם שלם של אפשרויות להשכלה, תעסוקה והשתלבות חברתית.

First ישראל

First ישראל או בשמה הרשמי העמותה לקידום לימודי מדעים וטכנולוגיה, היא תכנית מגן חובה ועד כתה יב' אשר מפעילה תחרויות רובוטיקה בכל רחבי הארץ לקידום לימודי STEM ופיתוח כישורים הרבה מעבר לבית הספר.

מטרת First ישראל היא לעודד ילדים ונוער להיות מנהיגי ומנהיגות מדע טכנולוגיה תוך טיפוח הכישורים הדרושים להם כדי לבנות עתיד טוב יותר כמו ביטחון עצמי, עבודה בצוות, קבלת החלטות ומנהיגות.

T.O.M Global מבית עמותת קבוצת ראות

עמותת קבוצת מכון ראות היא עמותה אפוליטית, אשר קמה במטרה להוות יחידת מנהיגות, מחקר, אסטרטגיה והשפעה אשר מתגבשת פתרונות ומודולים חדשניים להתמודדות עם האתגרים המשמעותיים ביותר שניצבים בפני מדינת ישראל והעם היהודי. תכנית T.O.M Global קמה במטרה לייצר עולם טוב יותר.

התכנית עוסקת בפיתוחה של קהילה גלובלית של מייקרים: אנשי טכנולוגיה, מעצבים ומהנדסים, אשר עוסקים בתיקון עולם באמצעות פיתוח של חדשנות טכנולוגית כפתרון לצרכים חברתיים. TOM מייצר ידע טכנולוגי מתקדם בקוד פתוח, העומד לרשותם של אנשים בכל העולם, ללא עלות. ראשי התיבות של המילה T.O.M הן Tikkun Olam Makers.

 

את סוכנות הדיגיטל המפקח יסד יהונתן כהן. יהונתן כבר למעלה מ- 10 שנים מעורב חברתית בתחום החינוך הטכנולוגי בישראל.

העמותות נבחרו מתוך היכרות אישית אשר נוצרה מהעשייה החברתית של יהונתן עם פעילותיהן.

לקוחות המפקח נהנים משותפות מלאה

המפקח רואה את לקוחותיו כשותפים מלאים לעשייתו החברתית. על כן כל תרומה אשר מגיעה מהכנסותיו לטובות עמותות החינוך הטכנולוגי - מדווחת בצורה שקופה ללקוחות, על מנת שידעו מה היה החלק שלהם בתרומה, מה נעשה בתרומה, לאיזו עמותה התרומה הגיעה ועבור איזו מטרה.

בנוסף המפקח הוא מנטור פעיל בהתנדבות, מומחה לשיווק, בעמותת קרן שמש לעסקים קטנים ותכנית מנט-אור לעמותות, שתיהן מקבוצת עוגן.

בימים אילו המפקח עמל על פורטל דיגיטלי שמטרתו לאגד את כל הארגונים והעסקים בדיגיטל אשר עושות טוב לכלל העמותות ללא מטרות הרווח.

ערכי המפקח

המפקח מאמין כי בכל מתן שירות ישנן יתרונות לצד חסרונות. טוב לצד רע. חיובי לצד שלילי. עלייה לצד ירידה. זה החלק מהאיזון בעולם ולכן 100% מהזמן, את האמת תמיד חייבים לשקף.

החלטות אמתיות ניתן לעשות בזמן אמת, רק עם כל המידע נגיש לך. לא לשקף את המצב הנתון כפי שהוא ובישירות מלאה - זה לקחת את זכות הבחירה, הזכות לקבלת החלטה נכונה.

על כן, המפקח תמיד שואף וב- 100% מהזמן להיות ישיר - לא יפות שום דבר, ולהיות שקוף, להגיד את הדברים כפי שהם באמת ובצורה מלאה.

בנוסף המפקח מאמין ב- 100% כנות. בפה ולב שהם אחד. פה אומר - לב עושה.

מעבר לכל זה המפקח דוגל בזמינות גבוהה ומהירה במייל, בטלפון וב- WhatsApp לכל פונה, כאשר המפקח רואה כל אדם כאדם - ללא הבדל דת, מגדר והעדפה מינית.

בנוסף, המפקח לא מקיים פגישות במקומות שאינן נגישים לבעלי ובעלות מגבוליות.

הצהרת נגישות

בתור מי שהיה בצוות ההיגוי במשך למעלה מ- 3 שנים, של הקמת מיזם T.O.M גלובל - פיתוח פתרונות טכנולוגיים יחד ולמען אנשים בעלי צרכים מיוחדים, המפקח למד מהשורה הראשונה את האתגרים השונים אשר בעלי ובעלות אותם צרכים עוברים ועל כן במקומות בהם אין נגישות המפקח נרגז יחד איתם.

על כן מעבר לחוק הנגישות, חשוב למפקח כי אתר האינטרנט שברשותו יהיה נגיש לכולם. לפי המפורט בהצהרת הנגישות שבאתר האינטרנט.

במידה ויש לך מגבלה מסוימת, ואין אתר האינטרנט מספק לך מענה הולם לאותה מגבלה, המפקח ישמח שתיצור עימו קשר, על מנת לטפל בזאת בהקדם.

אוזן קשבת

לכל אדם ישנה הזכות להישמע ואף אדם לא חף מטעויות. על כן, אם טעיתי או כמפקח אם עשיתי משהו בצורה שאיננה תקינה חלילה ולדעתך ראוי כי עניין זה יטופל ויסודר, המפקח אשמח להיות לך לאוזן קשבת ולזכות ממך למשוב.

בנוסף המפקח מספק ייעוץ ראשוני של 15 דקות בזום ללא עלות. ותמיד שמח לייעץ בטלפון על כל שאלה או תהייה שעולה. על כן, אם יש לך עניין שיווקי - טכני - אסטרטגי שיש לך עניין בלשתף אותי ולזכות בייעוץ עבורו, אפשר להרגיש חופשיים בנושא, וליצור קשר. המפקח שמח לעזור.

שמירה על הפרטיות והסודיות

עבור רוב לקוחות המפקח, המפקח חתום על מסמך NDA (מסמך סודיות), המפקח וצוות המפקח, מתחייבים גם ללא חתימה על מסמך מסוג זה תמיד לשמור על סודיות ופרטיות הלקוחות וכל צד ג' שבמהלך העבודה המשותפת המפקח והצוות נחשפים אליו.

לקוחות בנק השעות ושירותי ה- SEO השונים

לסוכנות הדיגיטל של המפקח יש כיום 3 שירותים מרכזיים:

קידום אורגני SEO ללקוחות ריטיינר

שירות מלא חודשי ומתחדש, של אופטימיזציית קידום אורגני לאתר האינטרנט, כתיבת תוכן לאתר על ידי כותבת תוכן מקצועית ו- PR דיגיטלי באתרים גדולים ומוכרים.

בכול חודש עוקב, מספק המפקח דו"ח חודשי הכולל את ההתקדמות, הירידה, המשימות שבוצעו ומה יבוצע בחודש הבא.

פיקוח SEO והפקת דו"חות חד פעמיים

שירות פיקוח SEO על מקדמי ה- SEO הקיימים לארגון על מנת לוודא שהם עושים את עבודתם נאמנה ולא מפספסים שום דבר ועל מתכנתי אתר האינטרנט והמעצבים הגרפים על מנת לוודא כי עבודתם לא פוגמת בהתקדמות האורגנית.

דו"חות הפיקוח שהמפקח מספק כוללים צילומי מסך והסברים מפורטים ל- CMOs ול- Web Master, על מנת שהראשון יבין את המהות, והשני יבין את האיך.

במידה והמפקח מספק דו"ח פיקוח SEO ללא שאותו לקוח הופך להיות לפני זה גם לקוח מהמניין, ישנה תקופת צינון של 3 חודשים משליחת הדו"ח ועד שהלקוח יכול גם הוא להפוך להיות לקוח מרשימת הלקוחות הקבועים של המפקח.

בנוסף המפקח מספק גם דו"חות אופטימיזציית אתר האינטרנט, דו"ח לשיפור טעינת מהירות למתכנתי האתר, דו"ח מצב הנכסים האורגנים לפני רכישת חברות ונכסים דיגיטליים ודו"חות דומים, נוספים.

בנק שעות עבור שירות Technical SEO

המפקח הוא בעל למעלה מ- 15 שנות ניסיון בפיתוח אתרים, מה שמאפשר לו לדבר בשפתם של המתכנתים ואף להתעמק גם בפרטים הקטנים ולצלול לשורות הקוד.

הלקוחות שבדרך כלל רוכשים את שירות ה- Technical SEO הן חברות גדולות ומוכרות בעלות אתר אינטרנט ייחודי המפותח לרוב בסביבת Java Script (Nodejs, React, אנגולר וכו') או בסביבת NET. (SharePoint, אומברקו ואחרים) או בכל סביבה אחרת אשר נדרשת עבודה צמודה למתכנתי אתר האינטרנט.

עבור בנק השעות, ישנן 3 סוגי חבילות:

חבילת VIP

חבילת VIP היא חבילה בה זוכה מי שרכש 100 ומעלה שעות ברכישה אחת. לקוחות VIP נהנים ממענה טלפוני מיידי בשעות הפעילות (גם אם המפקח באמצע פגישה) עבור התייעצות ושיחה אשר לא דורשת מחקר מעמיק.

חבילת פרמיום

חבילת פרמיום היא חבילה למי שרכש למעלה מ- 60 שעות ופחות מ- 100 שעות ברכישה אחת. לקוחות פרמיום זוכים למענה במייל תוך 24 שעות בימי עסקים ועם תיעדוף גבוה למענה מהיר ובהקדם עד כמעט מיידי דרך ה- WhatsApp.

חבילה בסיסית

חבילה בסיסית מיועדת למי שרכש בנק של עד 59 שעות. לקוח בחבילה זו זכאי למענה ראשוני במייל, תוך 48 שעות בימי עסקים. מינימום לרכישת בנק שעות הינו 10 שעות.

לקוחות VIP ולקוחות פרמיום זוכים עבור מקרים דחופים גם למענה טלפוני אחר שעות העבודה. אין מענה בימי שישי ושבת.

ללא קשר בחבילת השעות שברשותך - דרכי ההתקשרות הן תמיד על ידי שיחות טלפון, אימייל, WhatsApp, זום או Teams.

רוכשי חבילות בנק השעות זוכים למענה טכני בתיעדוף גבוה מכל שאר הלקוחות.

ימי העסקים ושעות וימי הפעילות

ימי העסקים מחושבים מיום ראשון ועד חמישי, משעה 11 בבוקר ועד שעה 19:00. ימי הפעילות הן מיום שני ועד חמישי משעה 11 בבוקר ועד 19:00.

עבודה מחוץ לשעות הפעילות תאושר בכתב ומראש על ידי הלקוח, ותחושב לפי 175% לשעת עבודה ורק עבור מקרים דחופים. עבודה ביום ראשון בשעות הפעילות תחושב בתעריף רגיל של 100% לשעת עבודה.

המפקח מודה לכל עשרות הלקוחות, הארגונים והעסקים אשר בחרו בו ובוחרים בו בכל יום מחדש, ושמח לספק להם את התמורה הגבוהה והאיכותית לצד שיתוף פעולה פורה, כדי לקדם טוב ברחבי הדיגיטל.

אמנת שירות זה מעודכנת לתאריך 09.01.2023

לשיתוף עם קולגות:
למידע נוסף כדאי ליצור קשר
לוגו אתר המפקח - הלוגו בצורת שפם דחור ובתוכו זכוכית מגדלת היוצרת עין כאשר ממנה נוצר גרף בעלייה
עוד רגע מזמנך בבקשה...
אתר האינטרנט שלך מתקדם בגוגל?

המפקח ישמח להפתיע אותך עם 3 תובנות משמעותיות על הקידום האורגני של אתר האינטרנט שלך

דילוג לתוכן