קידום אורגני

קידום אורגני זה תהליך של שיפור האיכות, הרלוונטיות, הסמכותיות והפופולריות של נכס דיגיטלי בתוצאות החיפוש, בין אם במנועי החיפוש כגון גוגל, ובין אם במדיות החברתיות כגון פייסבוק, לינקדאין ועוד לצורך העלאת כמות הטראפיק (תנועת הגולשים) מתוצאות החיפוש אל הנכס הדיגיטלי.
לשיתוף עם קולגות:

נכס דיגיטלי יכול להיות אתר תדמית, חנות אינטרנטית, אתר ליצירת לידים, ערוץ יוטיוב ולמעשה כל פלטפורמה דיגיטלית שבבעלותך ויש לך שליטה על התוכן בה.

הרבה מייחסים קידום אורגני, אך ורק ל- SEO (ראשי תיבות שלSearch Engine Optimization), משמע אופטימיזציה למנועי החיפוש, ומייחסים לזה אך ורק את מנוע החיפוש של גוגל. אבל למעשה קידום אורגני הוא הרבה מעבר לזה.

אז רגע לפני שאצלול איתך לעומק, הערה חשובה! אני המפקח ואני מומחה לקידום אורגני ואת המאמר העשיר והמפורט כאן, אני מציע לך לקרוא ברפרוף, להיתקע על פסקאות של כותרות שתופסות לך את העין, לקרוא ולהמשיך לגלל למקטע הבא.

כאשר בסוף המאמר מחכה לך סיכום של כלל המאמר בטבלה אחת ותמציתית.

אז מה זה קידום אורגני?

קידום אורגני כפי שהזכרתי עוד קודם, הוא תהליך המורכב מ- 4 יסודות:

  • איכות
  • רלוונטיות
  • סמכותיות
  • פופולריות

כאשר מקדם אורגני מקדם את הנכס הדיגיטלי שלך (שיכול להיות כל פלטפורמה דיגיטלית שבבעלותך שיש לך שליטה על התוכן בה – כמו אתר האינטרנט שלך) הוא למעשה משפר את 4 היסודות הנ"ל עבור הנכס הדיגיטלי שלך כדי להגיע למיקומים ראשונים בתוצאות החיפוש (כולל במנועי חיפוש של המדיות החברתיות) תחת ביטוי חיפוש רלוונטיים.

אני מכאן ועד הודעה חדשה אתמקד בקידום אורגני בגוגל של אתר אינטרנט.

ספוילר: אכן בהמשך המאמר, תהיה הודעה חדשה ואפרט על משהו חשוב ומשמעותי לא פחות שהוא לא אתר האינטרנט שלך – כדאי לרפרף.

תמונת קאבר למאמר: קידום אורגני. בתמונה רואים איש עם חולצה מכופתרת לבנה משרטט בטוש שחור עיגול. בתוך העיגול הטקסט: Digital Marketing. מסביב לביטוי זה כחלק מהמסגרת העגולה המילים: Budget, Trends, Context, Content, SEO, Brand, Strategy ו- Social media
קידום אורגני זה תהליך שיפור של איכות, רלוונטיות, סמכותיות ופופולריות הנכס הדיגיטלי שלך

 

4 היסודות של קידום אורגני

איכות אתר האינטרנט שלך

איכות אתר האינטרנט שלך זה מהירות הטעינה שלו, רמת התוכן שלו כולל עד כמה הוא עשיר ומעשיר, נגיש (כדוגמת ALT – תיאור תמונות), חף משגיאות סריקה, מאובטח (בעל תעודת SSL – מתחיל ב- https ולא ב- http ללא ה- s) ובמילים פשוטות כל מה שמשפיע על החוויה של מגוון הגולשים של האתר שלך באתר האינטרנט שלך.

רלוונטיות בעיניי גוגל

רלוונטיות בעיניי גוגל זה למעשה שני פרמטרים:

  1. עדכניות
  2. התמקדות ומתן תשובה לשאלה
עדכניות

עדכניות זה למעשה עד כמה התוכן באתר שלך חדש. ואם התוכן ותיק אז מתי עודכן לאחרונה. ככול שיש לך תכנים חדשים באתר, וככול שעמודים ותיקים באתר מתעדכנים אחת לתקופה, הדבר מראה לגוגל שהאתר עדכני ועל כן רלוונטי.

התמקדות ומתן תשובה לשאלה

כאשר משתמשים מבצעים חיפוש באינטרנט, אותו ביטוי שהם מחפשים יכול להיות מסיבות שונות:

  • בדיקה איך מאייתים מילה מסוימת
  • להבין מה אומר מושג החיפוש
  • חיפוש תמונה בנושא
  • מציאת משרה בתחום או כדי למכור שירות דומה
  • ואולי החיפוש הוא כדי למצוא ספר בנושא שאילתת החיפוש או מידע נוסף

משמע לא תמיד כאשר מישהו מחפש את תיאור המקצוע שלך הוא מחפש בעל מקצוע, אותו ביטוי חיפוש יכול להיות מסיבות שונות ומגוונות ותפקידו של גוגל הוא לזהות למה התכוון מי שחיפש את הביטוי ולספק לו את התשובה הכי רלוונטית לחיפוש שלו.

כאן נכנס נושא התמקדות ומתן תשובה לשאלה.

אם גולש חיפש בגוגל תשובה לשאלה איך מדליקים חנוכייה?, והתוכן של העמוד המסוים באתר האינטרנט שלך עונה גם על השאלה איך מדליקים חנוכייה, אבל גם על איך מסובבים סביבון, איך מכינים סופגנייה ועל עוד דברים אחרים אז למרות שהעמוד באתר שלך מספק את התשובה לשאלה חסר בו מיקוד...

וכאן גוגל לרוב יעדיף אתר אינטרנט שמתמקד רק בשאלה שנשאלה, ועל כן גם מעמיק בתשובתו. כגון הסיבות להדלקת חנוכייה, השלבים השונים בהדלקת חנוכייה, הברכות שצריך להגיד בהדלקת חנוכייה ועוד.

אגב אם הגעת לעמוד הזה בעקבות שאלה על חנוכה, אני ממליץ לך לתת לאחיינים או לילדים שלך לצפות בסרטון של בא לי נפתלי (לקוח חדש שלי) על חנוכה.

אגב מומלץ לשים לב! גם הגולשים שלך יינטשו את האתר שלך מהר מאוד אם האתר שלך לא יהיה רלוונטי לשאלה שהם חיפשו, כדי להימנע ממצב כזה, כדאי למשוך לקרוא.

סמכותיות האתר

השם שלך לרוב זה כל המשחק.

כל הליך הקידום האורגני מבוסס על יסודות שבונות מותגים גדולים ומוכרים. על מותג גדול אנחנו יכולים לסמוך, על מותג גדול אנחנו נשמע המלצות וכנראה ששנינו נכיר את המותג הזה או לפחות שמענו עליו.

זה גם הרעיון שעומד מאחורי סמכותיות האתר שלך. כאשר אנשים באים לקנות ממך, הם רוצים לדעת ממי הם קונים. הם רוצים לדעת שאפשר להאמין לך. הם רוצים לדעת שהם קונים ממישהו שהוא מומחה בתחומו.

כאשר לרוב גם לקוחות יעדיפו לרכוש ממי שמומחה בתחומו ולשלם לו יותר, מאשר לרכוש ממישהו שהוא כמו הרבה אחרים בשוק ולכן גם המחירים שלו הם כמו בשוק.

סמכותיות זאת אומרת שיש עמוד אודות איכותי שמפרט מי אבא והאמא של האתר, שיש עמוד צור קשר עשיר במידע ושאם נגלול לתחתית האתר ל- Footer, נמצא מידע ליצירת קשר, לצד תקנון פרטיות, נגישות ומדיות וקישורים למדיות חברתיות שונות השייכות לבעל העסק.

אתר סמכותי מעלה את אחוזי ההמרה.

פופולריות גם במדיה החברתית

היסוד הרביעי והאחרון של קידום אורגני, וכן של מותגים גדולים (גם למי שעדיין לא כזה) הוא פופולריות. כאשר הרשת מדברת עליך. מזכירה את שם העסק שלך ומקשרת אל אתר האינטרנט שלך.

זה אומר אתרי אינטרנט שונים, צד שלישי, מקשרים אל האתר שלך. האתר שלך מוזכר בפורמים שונים ומדיות החברתיות המגוונות.

יש חיפושים רבים לשם המותג שלך, והאתר שלך מתחיל לצבור ביקורות בכלי של גוגל לעסקים - GMB, וכן גם בביקורות בעמוד העסק בפייסבוק וכיוצא מזה.

על ובמילים פשוטות כאשר עושים קידום אורגני בגוגל, צריכים לחשוב כמו מותג גדול, או להיות כזה ולגדול עוד יותר, ובצורה יותר מכוונת מטרה בעלת מיקוד מדויק.

בתמונה רואים אייקונים של מדיות חברתיות שונות: YouTube, Fabebook, Linkedin, Twitter ועוד
ערוצי המדיה החברתית מאוד חשובים לפופולריות והסומכתיות העסק שלך בעולם הדיגיטלי

 

איך עושים קידום אורגני בגוגל?

אז הבנו מה זה קידום אורגני ומה הם 4 היסודות שלו, אבל בתכלס': "איך עושים קידום אורגני בגוגל?" איך משפרים את אותם יסודות של איכות, רלוונטיות, סמכותיות ופופלריות? ישנן לא מעט אסטרטגיות וסדרי שלבים שונים שניתן לבצע כדי להתקדם בגוגל אורגני, אז ברור שאין רק שיטה אחת נכונה.

ובכל זאת, אסכם לך קידום אורגני בגוגל ב- 8 שלבים:

  1. בחירת הביטויים לקידום ומחקר מאמרים
  2. כתיבת תוכן ובניית קישורים לקידום אורגני
  3. אופטימיזציה תבנית פשוטה ותיקוני סריקה ושגיאות שונות
  4. בניית היררכיה עמודי האתר
  5. סבב תיקוני סריקה ומגוון שגיאות פעם נוספת
  6. שיפור אחוזי ההמרה
  7. הקמת ערוצי המדיה החברתית (בניית המותג)
  8. השלב שאיש לא חזה

1. בחירת הביטויים לקידום ומחקר מאמרים

בגוגל להיות במקום ראשון, זה להיות מקום ראשון על ביטוי או ביטויי חיפוש מסוימים. תוצאות החיפוש של גוגל זו זירה תחרותית בו חשוב לבחור אילו ביטויי חיפוש יהיו הכי רלוונטיים אליך עסקית.

על כן בשלב הראשון אנחנו נבחר בין 10 ל- 50 הביטויים הכי רלוונטיים לעסק שלך, שהתמקדות בהם תביא לעסק או לארגון שלך את התמורה הגדולה מכולן.

2. כתיבת תוכן ובניית קישורים לקידום אורגני

הנה משהו שאנחנו הולכים לעשות במחזוריות של אחד לחודש. אנחנו הולכים לקבוע תקציב קבוע של תוכן לאתר וקישורים חיצוניים (כתבות יח"צ המפנות אל אתר האינטרנט).

למעשה כדי שאתר האינטרנט שלך יהיה מקודם על ביטוי רלוונטי לעסק שלך, הביטוי הזה צריך להופיע באתר האינטרנט שלך.

כאשר כפי שהזכרתי קודם – הוא צריך להיות ממוקד לנושא, משמע יש לייצר עמוד חדש באתר, ולכתוב על הביטוי הספציפי מאמר שלם של בין 600 ל- 1,000 מילים לפחות (כדי שגוגל תוכל לבחון אם התוכן של האתר איכותי).

צריך שמישהו או מישהי בעל סמכות בתחום יהיו חתומים על המאמר (סופר צללים למאמר זה לגמרי תקין), לדוגמה השם שלך בתור האוטוריטה בתחום יהיה השם החתום.

ולא פחות חשוב המאמר צריך לקבל פופולריות, שידברו עליו ברשת, זאת אנחנו נעשה על ידי קישורים חיצוניים, אשר ישמשו אותו כתבות יח"צ בהן יש קישורים אל המאמר שבאתר שלך.

איור של אתר א' מקשר אל אתר ב' חלק מתהליך קידום אורגני
תוכן איכותי באתר שלך וקישורים חיצוניים אשר מפנים אל האתר שלך הן א' - ב' בקידום אורגני

 

ובמילים פשוטות ובלי יותר מידיי קשקשת

כותב תוכן יכתוב לך מאמרים של בין 600 ל- 1,000 שיעברו אופטימיזציית תוכן ויעלו אל אתר האינטרנט שלך, כדי לקדם עבורך ביטויים רלוונטיים – עסקיים.

בנוסף אתרים חיצוניים יזכו בכתבות, אשר בהן מושתל קישור (בכל כתבה קישור אחד) אל עמודים שונים באתר שלך, על מנת לייצר פופולריות בעיניי גוגל אל התוכן של האתר שלך והמותג (השם של העסק או הארגון).

מספר התכנים שיעלו אליך אל האתר, יהיה מספר יחסית קבוע מידי חודש. הקישורים החיצוניים (כתבות היח"צ) שיפנו אל האתר האינטרנט שלך, יהיו גם הן מידי חודש, והכמות שלהן תשנה לפי האיכות שלהן. שכן איכותיות שונות – עלויות שונות.

3. אופטימיזציה תבנית פשוטה ותיקוני סריקה ושגיאות שונות

אופטימיזציה תבנית פשוטה

אופטימיזציה תבנית פשוטה - זה אומר להגדיר את אזורי האתר השונים שלך בעזרת תגי HTML שונים. מה נמצא בחלק העליון של האתר על ידי התגית Header, מה בחלק התחתון בעזרת התגית Footer, מה תפריט בעזרת NAV וכיוצא מאלה וכן דברים דומים.

תיקוני סריקה

תיקוני סריקה הרוב כאשר אני ביניהם, יבצעו תוך שימוש בכלי Screaming Frog, כלי הממחיש בצורה ויזואלית את בוט החיפוש של גוגל ומנועי חיפוש אחרים ומסייע לנו לתקן שגיאות סריקה שונות באתר האינטרנט כגון שגיאות 404 (עמוד לא נמצא), שגיאות 301 (קישור לעמוד שלא נמצא שמעביר לעמוד אחר וכך מוסיף זמן טעינה) ועוד.

שגיאות שונות

- זה בסדר אם בשלב זה לא ברור לך מה אומרת כל שגיאה:

  • חוסר בתעודת SSL
  • אי תאימות למובייל
  • שגיאות סכמה
  • תוכן שלא נסרק
  • קישור לא תקין (לא A Href)
  • מפת XML חסרה
  • וכן רשימת השגיאות האפשריות יכולה להיות אינסופית, והגדרה ברורה

את כל 3 אופטימיזציות (תהליכי השיפור) שהזכרתי כעת, אנחנו נבצע בשלב השלישי.

 4. בניית היררכיה עמודי האתר

בניית היררכיה עמודי אתר זו אולי האופטימיזציה האהובה עליי ביותר, ולמעשה אחת מהמומחיות הייחודיות שלי על פני כלל המתחרים ולדעתי גם אחת אופטימיזציות החשובות ביותר לאתר האינטרנט שלך, כמו גם לכל אתר אינטרנט אחר.

גוגל צריך להבין את חשיבות העמודים השונים של האתר שלך. ולקשר את כל העמודים באתר שלך בתפריט הראשי הוא בתחתית האתר שלך ב- Footer יזלול לך מה-PageRank  (הדירוג שגוגל מספק לכל עמוד לפי הקישורים שמכוונים אליו, תוך כדי שהוא מחסיר קצת מהעמוד המכוון).

על כן, בחובתך או חובת המקדם האורגני שלך להבין מה תפקידו של כל עמוד באתר האינטרנט שלך ולבנות היררכיית עמדים נכונה.

יש לך באתר את העמוד הראשי, הוא מוביל לשירותים או המוצרים המרכזיים ביותר שלך, ואלה מובילים לעמודי מידע משלימים או מאמרי ערך מוסף וכך הלאה.

משמע עמד אב, עמוד בן (שהוא גם אבא), עמוד נכד (שהוא גם בן ואם יהיו תחתיו עמודים, אז הוא יהיה גם עמוד אב), כאשר פרט לעמוד הראשי, לכל שאר העמודים באתר יהיו גם עמודי אחים, שהם מקבילים אליהם בהיררכיית האתר.

היררכיית עמודי אתר נכונה, בעיניי זה אחד הפרמטרים החשובים ביותר כדי למקם את האתר שלך בתוצאות ראשונות בגוגל, תחת השירותים או המוצרים המרכזיים של האתר.

צילום של תכנון היררכיית האתר לצורך הטמעה בעיצוב
היררכיית עמודי אתר נכונה בעיניי זה הפרמטר החשוב ביותר כדי להגיע למקומות ראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל

 

5. סבב תיקוני סריקה ומגוון שגיאות פעם נוספת

טיפול בהיררכיית האתר בשלב הקודם, שלב 4 יכול ליצור שגיאות שונות במיוחד שגיאות 404 ו- 301 (אגב, שלב 4 מומלץ שיבוצע אך ורק על ידי בעל או בעלת מקצוע מומחה או מומחית בתחום).

על כן, כעת אנחנו נסרוק את האתר פעם נוספת על ידי Screaming Frog, ונוודא כי כאין שגיאות סריקה שונות, אם יש כעת זה הזמן לטפל בהן ובפעם השנייה.

6. שיפור אחוזי ההמרה

שיפור אחוזי ההמרה של אתר האינטרנט שלך, זה אומר שכמות זהה של גולשים באתר תשאיר לך יותר פרטים באתר ואם יש לך מוצרים באתר, אז כן – גם כמות הרכישות של האתר תעלה.

זה גם אומר שכמות העמודים השונים שכל גולש בודד בממוצע יבקר באתר האינטרנט שלך, יגדל גם כן, וזה מאוד חשוב לנו משתי סיבות עיקריות:

  1. יותר פעולות באתר האינטרנט שלך וכניסה לעמודים נוספים באתר, מסמן לגוגל שהאתר כנראה מאוד רלוונטי לגולשים שהוא סיפק לך, ועל כן הוא ידאג לספק לך יותר בכך שהוא יקפיץ את אתר האינטרנט שלך בביטוי החיפוש תחת ביטויי חיפוש רלוונטיים נוספים.
  2. יותר לידים ומכירות באתר האינטרנט שלך, שווה עבורך רווח כספי גדול יותר מהאתר.

שיפור אחוזי ההמרה של האתר אנחנו נעשה על ידי הוספת כפתורי יצירת קשר בעמודי תוכן שונים, הגדלת כפתור הטלפון באתר, אם מדובר על חנות אינטרנטית אנחנו נבליט מוצרים בעמודי מאמרים ועוד.

7. הקמת ערוצי המדיה החברתית (בניית המותג)

אני לא מכיר מותגים גדולים שלא נמצאים במדיה החברתית, וגם גוגל כבר הבין זאת – המדיות החברתיות הן כאן כדי להישאר, והן אחלה כלי כדי לקבוע אמינות ולהבין את הסמכותיות והפופולריות של מותג.

על כן אם עדיין אין לך ערוץ במדיה החברתית לעסק או לארגון שלך, זה הזמן לייצר כמה כאלה. אחד בפייסבוק, אחד בטוויטר, אחד ביוטיוב ואם עדיין לא התייאשת – אז גם אחד בליקדאין.

לאחר שיצרנו את ערוצי המדיה האלה, והוספנו אליהם קישור אל אתר האינטרנט שלנו. אנחנו נוסיף קישור באתר שלנו אל כל אחד מערוצי המדיה שלנו ונתחיל מידי פעם לפעם להוסיף אליהם תכנים חדשים.

  • לפייסבוק נעלה קישור למאמר באתר שלנו בכל 3 ימים.
  • לטוויטר נעלה קישור למאמר באתר שלנו בכל 6 שעות.
  • לערוץ היוטיוב נעלה סרטון בכל שבוע ואף נטמיע אותו במאמר רלוונטי באתר
  • ועבור הלינקדאין נעשה דבר דומה כפי שאנחנו עושים בפייסבוק וביוטיוב ביחד.

יגידו רבים – זה לא ראלי.

עסק קטן או בינוני לא יכול לספק כמות כזאת של תכנים ועוד סרטונים בתדירות זמן שכזאת. זה נכון – הרבה מותגים עושים זאת או לפחות צריכים לעשות זאת, זה האידיאל ולמרות זאת, לייצר כמות כזאת של תכנים זה לא תמיד פשוט.

מי כמוני יודע, שכן אני בונה את התשתית הזאת עבור אחרים ולא מספיק לעשות זאת עבור עצמי.

ובכל זאת, זאת התחלה – זה כיוון שמאוד חשוב לקחת אותו בחשבון, שכן גוגל עוברת לקראת תחילת שנת 2023 הרבה מאוד שינויים, שרבים מהם הולכים להיות מושפעים מתוך המדיות החברתיות.

על כן, אין כל ספק, שמי שידאג ליצור תהליך כזה כיום, יענה מפירות גם מקידום אורגני בגוגל, וגם מקידום אורגני מאותם מדיות חברתיות.

וחשוב לזכור עוד דבר אחד נוסף, מה שמורכב לך לעשות - כנראה יהיה מורכב גם למתחרים שלך לבצע, ועל כן השאלה ביניכם, מי בעל התושייה הגדולה ביותר?

תמונה בה רואים יד אדם מחזיקה לבנה אדומה בה כתוב Brand. מתחת לה 6 לבנים נוספות בצבע תכלת, בכל אחת מהן ביטוי אחר: Design, logo, Marketing, Value, Trust, Identity
"ממה מורכב מותג?" - בעידן הדיגיטלי לא צריכים תקציבים גדולים כדי להפוך למותג גדול בתחומך.

 

8. השלב שאיש לא חזה

אני זוכר בסרט מלחמת העולם Z שעלה לאקרנים ב- 2013, בו איש מוסד ישראלי דיבר על עיקרון האיש העשירי – עיקרון שאומר בפשטות שאם יש 10 אנשים בחדר, ו- 9 חושבים אותו הדבר בדיוק, אז האיש העשירי חייב לתכנן לתרחיש שאיש לא חזה מראש.

אותו דבר גם בתוצאות החיפוש בגוגל והמתחרים שלך. אם 9 מהמתחרים שלך שנמצאים ב- 9 המקומות הראשונים בתוצאות הראשונות בגוגל, עושים פחות או יותר אותו הדבר, התפקיד שלך כבעל או בעלת אתר אינטרנט או במקרה הזה - התפקיד שלי כמקדם אתרים אורגני, זה לחשוב שונה.

זאת אומרת כבר ביצענו את כל 7 השלבים הקודמים, ואנחנו ממשיכים לספק תכנים לאתר וקישורים חיצוניים אל האתר על בסיס חודשי, וכעת הגיע הזמן לחזור לשולחן התכנונים ולהתחיל לייצר את השלב שאיש לא חזה.

במיוחד לא המתחרים שלך.

בנקודה זאת אעצור לרגע, ואסכם לך את 8 השלבים לקידום אורגני במספר משפטים פשוטים: אתר האינטרנט שלך קם כדי לקדם שירות, שירותים, מוצר או מוצרים אשר יספקו לך או לארגון שלך יותר לקוחות - יותר מכירות.

קידום אורגני במנועי החיפוש, נכון ל- 2019, מספק למעלה מ- 53% מהתנועה המגיעה לאתרי אינטרנט, מקדם אורגני צריך לעשות את העבודה עבורך.

בכל מקרה ההיגיון שעומד מאחורי כל 8 השלבים הנ"ל לקידום אורגני של אתר האינטרנט שלך בגוגל הוא מתן ערך לגולשים שלך, תוך הדגשה לגוגל ולגולשי האתר מה הערך שמותג שלך מציע ולמה לקנות דווקא ממך.

מומחה קידום אורגני

מומחה קידום אורגני הוא בעל מקצוע עם ניסיון עשיר ב- SEO עבור מנוע החיפוש של גוגל ולרוב יהיה גם עם ניסיון עם שאר מנועי החיפוש הקיימים (Bing, Yandex ו- Baidu), כולל SEO טכני וידע תפעולי במדיות החברתיות השונות, בעיקר ה- 4 החשובות ביותר ולפי הסדר לאתר האינטרנט שלך:

כמו כן מומחה קידום אורגני ו- SEO, יהיה בעל ניסיון רב שנים בתפעול אתרי WordPress בכלל ואלמנטור בפרט. כאשר תהיה לו גם המסוגלות לעבוד על פלטפורמות נוספות כגון Wix, Joomla, Magento, Presta Shop, SharePoint, Umbraco ועוד כולל אתרי JS ואתרי Custom אחרים.

תפקיד מומחה לקידום אורגני הוא לספק לנכסים הדיגיטליים שלך ובעיקרם לאתר האינטרנט שלך, תנועה אורגנית איכותית ורלוונטית לעסק שלך.

מומחה קידום אורגני יבצע קידום אורגני מקצועי לנכסים הדיגיטליים שלך תחת תכנית סדורה ומותאמת אישית למצב קידום הנכסים הדיגיטליים שלך הנוכחי ולתחזיות התכנית העסקית שלך.

תמונת פרופיל של יהונתן כהן המכונה המפקח עומד מימין ללוגו של המפקח.
המפקח - יהונתן כהן, מומחה קידום אורגני

 

עוד שני תפקידים רלוונטיים בתחום הם:

  • מומחה קידום אתרים אורגני
  • יועץ קידום אורגני

מומחה קידום אתרים אורגני

מומחה קידום אתרים אורגני בשוני ממומחה קידום אורגני, יתמקד אך ורק באתר שלך וסביבתו. ועל כן לרוב לא ישקיע משאבים ואנרגיות רבות בקידום במדיה החברתית.

שם נרדף למומחה קידום אתרים אורגני, הוא מומחה SEO. למידע על שירות של מומחה SEO, כדאי להמשיך לקרוא את המאמר בעמוד הרלוונטי באתר.

יועץ קידום אורגני

יועץ קידום אורגני הוא כנראה אחד מהתפקידים שאני הכי אוהב לבצע, שכן הוא ממצא הרבה מהיכולות שלי. שם נרדף לתפקיד הוא יועץ SEO, כדי להבין מה כולל שירות ייעוץ SEO מומלץ להמשיך לקרוא את המאמר בעמוד הרלוונטי באתר.

חברה לקידום אורגני

אם הגעת עד לשורות אלה, כנראה שכבר הבנת מתוך קריאת אותן השורות שקראת עד כה, כי ברשותי ידע רב וניסיון של חיים שלמים בקידום אורגני לחברות, ארגונים ועסקים.

סוכנות הקידום האורגני שלי, נקראת על שמי – המפקח. כאשר לכינוי המפקח זכיתי כי אני מעמיק בפרטים הקטנים וכלל הקידום האורגני שאני מבצע מבוסס על מדע, נתונים ומספרים תוך כדי שאני מוודא שכלל ההתקדמות ממוקדת בחזון העסקי שלך.

ההצלחות שלי כמפקח עומדת על 90% הצלחה תוך 7 חודשי קידום. משמע תוך 7 חודשי קידום בממוצע, הגעתי עבור 90% מהלקוחות שלי למקומות ראשונים בביטויים רלוונטיים ומשמעותיים עסקית, אשר הגדרנו עוד בתחילת הדרך.

כך שאם אתה מחפש חברה לקידום אורגני, סוכנות הדיגיטל שלי – המפקח לקידום אורגני, היא בדיוק הסוכנות עבורך כדי להתחיל להתקדם ולקפוץ בדירוגים.

בתמונה האותיות: S E M בענק, ראשי תיבות של Search Engine Marketing
הרבה לא מבינים זאת - אבל קידום אורגני, זה הרבה יותר מ- SEO

 

 

קידום אורגני מחיר

השאלה שכעת רוב אנשים ישאלו את עצמם בשלב זה, היא מה המחיר של קידום אורגני, מה העלות. כמה עולה קידום אורגני ומה כולל השירות? ובכן התשובה לשאלה זו – פשוטה.

כמה עולה קידום אורגני?

אצלי המפקח, הלקוחות מגדירים את התקציב שלהם. כאשר יש מחיר לחברות גדולות, וישנו מחיר חברתי לעסקים קטנים עד בינוניים.

בממוצע עלות קידום אורגני לעסקים קטנים עד בינוניים היא 5,000 ₪ + מע"מ והיא כוללת 12 שעות אופטימיזציה חודשיות, ותקציב של 1,800 ₪ משולב ל- 6 מאמרי תוכן או בין קישור חיצוני אחד ל- 5 קישורים חיצוניים תלוי באיכות הקישור והשילוב בין התוכן לקישורים (לפי הצורך והאסטרטגיה).

כאשר כמובן ניתן להגדיר תקציב קידום אורגני נמוך או גבוה יותר, כאשר אני מגדיר בעקבות לכך, מה אני יכול לעשות בתקציב אשר הוגדר על ידך.

ואגב, אני חושב שיתרון זה בטווח הרחוק – זה אחד היתרונות הבולטים שבין קידום אורגני לקידום ממומן.

קידום אורגני מול קידום ממומן

קידום אורגני זה כבר ברור לנו מה זה, קידום ממומן זה בדיוק ההפך, עד כמה ההפך? מיד אשווה עבורך קידום אורגני מול קידום ממומן:

קידום אורגני קידום ממומן
ההגדרה: האתרים בתוצאות במקומות הראשונים בגוגל, הן תוצאות שגוגל מצא לנכון לשבץ אותן שם באופן אורגני (טבעי) לפי פרמטרי איכות ורלוונטיות שונים האתרים שגוגל החליט לשבץ באזור התוצאות הממומנות, הן בעיקר על ידי מכירה פומבית – מי שהציע את הסכום הגובה ביותר ללחיצה על קליק כאשר מחפשים ביטוי מסוים
הזמן: תלוי המצב הנוכחי – אבל לרוב לוקח מספר חודשים כדי להגיע לתוצאות ראשונות בביטויים רלוונטיים ותחרותיים האתר שלך תוך פחות מ- 24 שעות יופיע בתוצאות החיפוש במקומות הרלוונטיים של המודעות הממומנות עם הביטויים שבחרת (למעט במקרים בו משהו לא הוגדר נכון, או אם עלות שלך לקליק שהגדרת נמוכה מידי)
העלות: עלות קידום אורגני – היא עלות קבועה. בממוצע היא עומדת על 5,000 ₪ + מע"מ, אך אין באמת תקרת גג למחיר – שכן מי שמשלם יותר, מתקדם מהר יותר וישנם גם ענפים תחרותיים יותר מאחרים.

לעומת זאת פחות 2,000 ₪ אם יש לך מקדם SEO, או פחות מ- 1,000 ₪ אם הינך מבצע את הקידום באופן עצמאי, לא יקדמו אותך לשום מקום.

בכל מקרה ניתן באותו תקציב חודשי קבוע, להגיע (משמעותית) למספר גדול יותר של גולשים ולידים רלוונטיים

עלות משתנה, תלוי בתקציב שהגדרת ובתחרות בתחום, לרוב מקדם ה- PPC (הקידום הממומן) יגבה ממך בין 500 ₪ ל- 2,000 ₪ תלוי ברמה שלו והניסיון או בין 10% ל- 20% מהתקציב הכולל.

כאשר העלות שלך לגוגל היא לפי לחיצה (כניסה לאתר), משמע ככול שיותר גולשים יכנסו אליך אל האתר כך תשלם יותר לגוגל. כמובן שניתן להגביל את התקציב, אבל אז גם כמות הכניסות מהקידום הממומן לאתר מוגבלת.

מעבר לכך התשלום הוא על כניסות לאתר ולא על לידים אשר ישאירו פרטים. משמע יהיו לא מעט כניסות אשר יהיה הצורך לשלם עליהן, מבלי שבכלל הן יצרו לקוח פוטנציאלי כזה אחר

המיקום: קידום אורגני יופיע בין המודעות הממומנות, אבל גם בסיידבר שלפעמים נוצר בעת חיפוש בגוגל, גם בגוגל מפות, גם במדיות חברתיות שונות וכן במקומות נוספים כל עוד לא הוגדר קידום ממומן ברשת המדיה (פרסום ממומן באתרים חיצוניים ע"י גוגל) המודעות שלך יופיעו או מעל לתוצאות האורגניות או מתחת לכלל התוצאות האורגניות ורק שם
הטראפיק: כל עוד הקידום האורגני איכותי – כמות הטארפיק שלך אל האתר, לרוב תהיה במגמת עלייה ומבלי הצורך להוסיף שקל נוסף לריטיינר החודשי האתר שלך מקבל לפי התקציב שלך לקידום הממומן, כמה שמשלמים – זו כמות הגולשים שמקבלים.
אחרי הקידום: בסוף הקידום האורגני נשאר לך התוכן באתר, רוב הקישורים החיצוניים (יש אחריות של שנה על הקישורים החציוניים – וכמעט אף פעם זה לא נעלם), כל שעות האופטימיזציה (תהליך השיפור) הרבות אשר הושקעו לך באתר באינטרנט. במידה ועבדת עם מומחה לקידום אורגני – גם כל העוקבים במדיות החברתיות השונות שצברת עד כה ישמרו לך ברובם אם לא ימשיכו לגדול בעצמם.

ולא פחות חשוב, כל הביטויים שלך שכעת במיקום הראשון, לא יאבדו לך ברגע שתפסיק את הקידום – אומנם אנחנו בשדה תחרותי, אבל הקידום האורגני לא נעלם כזה מהר עד שהוא מתחיל לרדת, להפך – הוותק עושה לו הרבה מאוד טוב

בסוף הקידום הממומן, נשארות לך הגדרות הקמפיינים שבעבר פתחו לך, ואולי דף נחיתה שאין לך באמת גישה אליו. פרט לזה הכל נעלם כאילו לא היה.
השורה התחתונה: קידום אורגני נכון, אומר שכעת האתר שלך יהיה איכותי מאוד, רלוונטי, סמכותי ופופולארי קידום ממומן נכון עד כמה שניתן, אומר שאולי יש טקסט בעמוד אשר אליו עושים קידום ממומן הכולל בתוכו ביטויי חיפוש כדי לזכות בציון טוב יותר לטובת הקמפיין הממומן שלך בגוגל, אבל פרט לזה אין הדבר אומר כי העמוד אליו יגיעו הגולשים יהיה איכותי, רלוונטי, סמכותי או / ו- פופולארי.

למרות זאת, הוא כנראה יהיה מאוד ממיר.

איכות ואחוזי ההמרה: אחוזי ההמרות מגולשים ללידים באתר איכותיים ורלוונטיים יותר מלידים אשר הגיעו מקידום ממומן

ליד אשר הגיע מקידום ממומן ברוב הפעמים יחסית לקידום אורגני יהיה ליד אשר מחפש לקנות בזול וכנראה שירות שהעסק שלך בכלל לא מציע. כמו כן גם אחוזי ההמרות מגולשים באתר ללקוחות משלמים – יהיה קטן יותר

לפירוט נוסף והשוואה קצת שונה על קידום ממומן מול קידום אורגני, מומלץ לעבור למאמר על קידום אתרים.

אני מקווה שלמרות הטבלה הקצת מסורבלת כעת הצלחתי להעביר את ההבדלים המשמעותיים שבין קידום אורגני לקידום ממומן, וכעת זה הזמן שלך לקבל את ההחלטה במה היית מעוניין יותר להשקיע - בקידום אורגני, או קידום ממומן?

כמובן שאין סתירה בין השניים, ואפשר להשקיע בשניים ובמקביל, והאמת לרוב בהתחלה גם כדאי, ולא רק זה אלא קידום ממומן שהוא לא לדף הנחיתה אלא לאתר האינטרנט הרשמי שלכם, לעמוד הרלוונטי אפילו יסייע לקידום האורגני.

בכל מקרה ובלי קשר, ובין אם אתר האינטרנט שלך הוא של חברה גדולה או של עסק קטן עד בינוני, קידום אורגני לעסקים, זה קידום הכולל בתוכו חשיבה עסקית והרבה מעבר לזה.

קידום אורגני לעסקים

שירות קידום אורגני לעסקים, כפי שהתחלתי להסביר קודם, הוא קידום אורגני הכולל בתוכו:

  • אסטרטגיה שיווקית
  • חשיבה עסקית
  • נדל"ן דיגיטלי עשיר בתוצאות החיפוש בגוגל
  • ומעל להכל: התמקדות במומחיות שלך, מבלי כאב ראש מיותר

כאשר אני מבצע עבורך קידום אורגני, כמו גם עבור כל לקוח אחר שלי, אני לפני הכל קשוב לצרכים העסקיים שלך, כאשר בפגישת זום ללא הגבלת זמן כל השאלות החשובות נשאלות עדי כדי בניית אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית מלאה.

צילום של צוות שיווק עובד על קידום אורגני לעסקים, מציג גרפים וטבלאות התקדמות. מסביב לשולחן 6 אנשים.
קידום אורגני לעסקים מבוסס על אסטרטגיה שיווקית, חשיבה עסקית, נדל"ן דיגיטלי עשיר והתמקדות במומחיות שלך

 

בניית אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית מלווה בחשיבה עסקית

אני בעל חשיבה עסקית פורצת גבולות וכאשר זה מגיע לדיגיטל החדשנות אף מתעלה על עצמה. כאשר בצד הפרקטי הכל מסתכם בביטויים שנבחר לקדם ולהתקדם בהם ובתקציב החודשי לטובת קידום אורגני של אתר האינטרנט שלך.

כאשר עושים קידום אורגני כלל ביטויי האתר מתקדמים בתוצאות החיפוש של גוגל, ולא רק הביטויים בהם בחרנו להתמקד במודע. וזה אומר שבתוך 7 חודשים מאות אם לא אלפי ביטויי חיפוש הולכים להתקדם עבורך בגוגל.

ביטויי מפתח שהולכים להגדיל את הטראפיק אל אתר האינטרנט שלך בעשרות אם לא במאות או אלפי אחוזים. שכן ככול שהאתר שלך מקודם על יותר ביטויי מפתח, כך יותר גולשים מגיעים אל האתר האינטרנט שלך ממגוון רחב יותר של חיפושים וביטויים.

האסטרטגיה השיווקית דיגיטלית אורגנית שאני בונה עבורך, תתמקד באותם ביטויים שיגדילו לך את הטראפיק הרלוונטי אל האתר בטווח זמן הקצר ביותר תוך האימפקט הגדול ביותר.

אה, ועוד דבר קטן, מכוון שאת קידום האתר אני משלב עם התכנית העסקית שלך, אני משקיע גם זמן חשיבה בעונתיות ובטרנדיות של כל ביטוי וביטוי לקידום תוך חישוב הזמן המשוער שייקח לכל ביטוי להתקדם מהרגע שנתחיל לקדם אותו באתר האינטרנט שלך.

נדל"ן דיגיטלי עשיר בתוצאות החיפוש בגוגל

לא הרבה בעלי עסקים עוד מבינים זאת, וגם אלה אשר מבינים זאת עדיין לא עושים עם זה הרבה (לפחות זה המצב בישראל – בחו"ל זה קצת אחר, תלוי במדינה) אבל נדל"ן דיגיטלי זה שוק השקעות פורץ דרך אשר נמצא בימים אלה במגמת עלייה מטורפת.

כול בעלת ובעל עסק מעוניינים להיות עם האתר שלהם במקום הראשון בגוגל, לא רק עם האתר שלהם, אלא עם כל נכס דיגיטלי שיש ברשותם שיכול לעלות להם את אחוזי המכירות ובכך להגדיל להם את שורת הרווח.

זאת אומרת "דה?!" זה דיי ברור, לא? – ובכן גם מה שלפעמים ברור לא תמיד בה לידי מודעות, ולכן חשוב להבין זאת: נכס דיגיטלי, אתר האינטרנט שלך - הקידום האורגני לאתר האינטרנט שלך, זו השקעה לכל דבר ועניין.

השקעה שהיא בהרבה יותר זולה מרכישת דירה, ובעלת אחוזי תשואה גבוהים מאוד (תלוי בעסק שלך) יחסית להשקעה ותוך זמן יחסית קצר.

צילום מסך: תוצאות החיפוש לביטוי Google: ניתן לראות כרטיס מידע עם תיאור, לוגו, כלל הקישורים למדיות החברתיות של גוגל, אזור חדשות, אזור פוסטים אחרונים מהטוויטר, תמונות מתוך האתר ועוד
נדל"ן דיגיטלי עשיר ישאיר את המתחרים שלך למטה בתוצאות החיפוש בגוגל - ניישם זאת בשלב 8.

העסק שלך – ההשקעה שלך.

כאשר נדל"ן דיגיטלי זה לא רק מיקום האתר האינטרנט שלך בתוצאות הראשונות בגוגל בביטויים הרלוונטיים. אלא זה גם המפה של העסק שלך בגוגל, סרטוני ערוץ היוטיוב שלך, הציוצים מטוויטר, התמונות, החדשות, הסכמות (מיקרו-דאטא) השונות ועוד.

אשכרה ישנם לא מעט דרכים להגיע לתוצאות רלוונטיות בגוגל, אשר יכניסו אל האתר האינטרנט שלך קהל גולשים רלוונטי וגדול וגם בלי להיות בתוצאות הראשונות, הסטנדרטיות – האורגניות בגוגל.

כאשר כמובן שזה משהו שאני ממליץ לבצע ולהשקיע בו את הזמן, לאחר שסיימת את כל השלבים, והגעת לשלב 8 בקידום האורגני שלך, השלב שאיש לא חזה.

נגיד שמת לב שסוכנות קידום האתרים האורגני הנוכחית שלך, מבצעת לך בכל חודש רק תוכן וקישורים חדשים, ואין באמת השקעה של זמן על אופטימיזציה מצידה – זה יהיה זמן טוב להפעיל את אופטימיזציית השלב שאיש לא חזה.

התמקדות במומחיות שלך, מבלי כאב ראש מיותר

בשורה התחתונה התמקדות במומחיות שלך – זה מה שיספק לך אושר תעסוקתי. לעשות משהו שאין לך לגמרי את הניסיון המקצועי בו כמו קידום אורגני, אשר יכול גם ליצור נזק יותר מאשר תועלת זה משהו שיכול ליצור עבורך הרבה מאוד כאב ראש.

אז כדאי לאפשר למקדם האורגני שלך לעשות את מה שהוא הכי טוב בו, ולקדם לך את האתר כפי שאיש לא קידם לך אותו מעולם.

ושוב פעם קידום אורגני לעסקים יכול להיות לכל עסק:

  • חברות בינלאומיות ובחו"ל
  • קידום אורגני לעסקים קטנים
  • קידום אורגני לעורכי דין
  • קידום אורגני לרופאים
  • קידום אורגני לחנויות אינטרנטיות
  • קידום אתרי אינטרנט של בעלי מקצוע שונים ועוד

לכולם יש מקום באינטרנט, כול בעלת או בעל עסק או חברה זכאים למצוא את מקומם באינטרנט ולזכות לשפע הלקוחות שיש לאינטרנט להציע להם, כאשר השלב הראשון זה להרים את הטלפון ולחייג או לשלוח הודעה דרך האתר לחברת קידום האתרים האורגני שנראת איכותית במידה מספקת כדי לענות להם על הצורך העסקי הקיים להם.

וכעת כפי שהבטחתי הודעה חדשה! אני מפסיק לרגע לשפוך את הידע הרחב שיש לי והמעמיק על קידום אתרים אורגני בגוגל, ועובר לדבר על אחיו השני – קידום אורגני ביוטיוב.

קידום אורגני ביוטיוב

דור ה- Z מחפש בצורה שונה מהדורות שלפניו, הוא מחפש תוכן תמציתי לצד תוכן ויזואלי יותר. הם מקלידים מילה אחת ומצפים למצוא עולם שלם. כאשר הדור הקשיש יותר, מסתפק פשוט בתוכן איכותי ואמין.

התשובה לשני הקצוות נמצאת בתוכן טקסט עשיר, הכולל בתוכו וידאו מתומצת.

זאת אומרת אומנם הסנדלר נכון לשורות אלה הולך יחף – אבל האידיאל הוא שבכל תוכן ותוכן שיש לך באתר האינטרנט יהיה וידאו. וידאו מתומצת על הנושא המדובר.

וידאו בו מישהו או מישהי מטעמך או וידאו שלך על הנושא המדובר, בו ניתן לראות את הפנים שלכם, לצד כתוביות בשפת הסרטון וכתוביות בשפה האנגלית.

תוך כדי שהסרטון גם הוא חייב לעבור אופטימיזציה כפי שהתוכן באתר שלך עובר אופטימיזציה, בקצרה אופטימיזציה לקידום אורגני ביוטיוב כוללת:

  1. מחקר סרטונים (ביטויי מפתח אותם יש גם להגיד בעת הסרטת הסרטון)
  2. שמירת הסרטון בשם הביטוי לקידום
  3. יצירת תמונת קאבר לסרטון שתעלה את אחוזי ההמרה הכוללת את הביטוי לקידום
  4. כותרת (שם הסרטון) עם הביטוי לקידום ושם הערוץ / המותג
  5. תיאור הכולל בתוכו ביטויי מפתח, עם קישור לעמוד הרלוונטי באתר האינטרנט שלך ותוכן עניינים עם זמנים במידה ומדובר בסרטון ארוך
  6. כתוביות בשפת הסרטון וכתוביות בשפה האנגלית
  7. מסך סיום הכולל בתוכו הרשמה לערוץ והמלצה לסרטון הבא
  8. הטמעת הסרטון בעמוד הרלוונטי באתר האינטרנט שלך

יש עוד מספר שלבים בהגדרת הסרטון, אבל חסכתי אותם ממך. בכל מקרה מספיק יהיה שכל 8 השלבים כאן יתבצעו, וערוץ היוטיוב שלך יתחיל לצבור תנועה אורגנית מדהימה.

8 שלבים אשר ישפיעו באופן ישיר גם על התקדמות האתר שלך בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל.

צילום של טאבלט פתוח על הלוגו של YouTube מונח על מחשב נייד
לקידום אורגני ביוטיוב יש 3 יתרונות משמעותיים עבורך.

קידום אורגני בקצרה

הנושא הסבר בקצרה
מה זה קידום אורגני? קידום אורגני הוא תהליך שיפור הנכס הדיגיטלי שלך (בעיקר אתר אינטרנט של העסק שלך) מבחינת איכות, רלוונטיות, סמכותיות ופופולריות בעיניי גולשי אתר האינטרנט שלך ומנועי החיפוש (בעיקר גוגל, וגם במדיות החברתיות).
איך עושים קידום אורגני בגוגל? קידום אורגני ניתן לעשות במספר שיטות שונות, אין שיטה אחת נכונה, ובגדול לרוב הקידום האורגני יכלול 8 שלבים: כאשר ה- 3 הבולטים בהם, הם: תוכן לאתר, קישורים חיצוניים ואופטימיזציה (תהליכי שיפור האתר).
מומחה קידום אורגני תפקידו העיקרי של מומחה קידום אורגני הוא לספק אל אתר האינטרנט שלך תנועה אורגנית איכותית ורלוונטית לאתר האינטרנט של העסק שלך. למומחה קידום אורגני ניסיון עשיר ב- SEO, כולל SEO טכני, קליטה טכנולוגית מהירה, יש לו ידע תפעולי במדיות החברתיות והוא יכול לקדם עבורך כל אתר אינטרנט ללא תלות באף פלטפורמה.
חברה לקידום אורגני בחברה לקידום אורגני, הכרתי לך קצת מהעשייה שלנו. של סוכנות המפקח לקידום אורגני. שכן לסוכנות קידום האתרים של המפקח ישנה 90% הצלחה, תוך 7 חודשי קידום בביטויים רלוונטיים, עסקיים ותחרותיים
קידום אורגני מחיר העלות ממוצעת של קידום אורגני היא 5,000 ₪ + מע"מ, וניתן לשלם פחות או יותר, תלוי בתקציב שלך – כי אצלנו את המחיר הלקוח קובע, כאשר אני בתור המפקח מגדיר מה ניתן לעשות בתקציב שהוגדר, אם מבחינת שעות עבודה. ואם מבחינת תוכן וקישורים חיצוניים (כתבות יח"צ).
קידום אורגני מול קידום ממומן בקידום אורגני מול קידום ממומן זכית לטבלת השוואה הכוללת 8 פרמטרים: הגדרה, הזמן, העלות, המיקום, הטראפיק, מה קורה אחרי הקידום, השורה התחתונה, איכות ואחוזי ההמרה, לסכם כאן את הטבלה יהיה קשוח, ולכן רק אציין בטווח הקצר קידום ממומן – בטוח הארוך, כמובן שקידום אורגני.
קידום אורגני לעסקים קידום אורגני לעסקים כולל: אסטרטגיה שיווקית, חשיבה עסקית, נדל"ן עשיר בתוצאות החיפוש בגוגל, ומעל לכל נחת רוח וראש שקט, וכן לכל עסק וחברה מכל סדר גדול יש זכות לקידום אורגני.
קידום אורגני ביוטיוב קידום אורגני ביוטיוב כולל בתוכו כ- 8 שלבים, ובעל השפעה ישירה על בניית המותג שלך בעיניי הלקוחות, על קידום האורגני של אתר האינטרנט בתוצאות החיפוש, ועל טארפיק איכותי ורלוונטי שלא ניתן להרוויח באף צורה אחרת

אני יהונתן כהן ואני המפקח. מומחה לקידום אורגני שאוהב לספק ערך עוד מהשיחה הראשונה, גם אם לא סגרנו שום דבר. אני מאמין בקודם לספק ערך, אחרי זה לייצר אסטרטגיה בפגישת זום וללא הגבלת זמן, ורק אם יש קליק אז להמשיך להסכם.

הניסיון המקצועי הרב שרכשתי במהלך 15 שנים בדיגיטל, ומעל ל- 5 שנים אינטנסיביות בקידום אורגני בגוגל, כולל SEO טכני לחברות הכי גדולות במשק הישראלי, מקנים לי את הביטחון המלא – שאני המקדם האורגני עבורך.

שאלות ותשובות (FAQ) בנושא קידום אורגני

בישראל קידום אורגני שונה בסמנטיקה שלו מהרבה מקומות אחרים בעולם. בישראל כאשר מדברים על קידום אורגני, מתכוונים בעיקר ל- SEO. אופטימיזציה למנועי החיפוש, דוגמת גוגל. אבל האמת שקידום אורגני זה הרבה יותר מזה, שכן הדבר כולל גם SMO (אופטימיזציה למדיה החברתית).

כאשר אני עושה קידום אורגני, אני למעשה מבצע הליך שיפור איכות, הרלוונטיות, הסמכותיות והפופולריות של הנכס הדיגיטלי שלך, שבהרבה מהמקרים הנכס הדיגיטלי שלך יהיה קידום אתר האינטרנט של העסק שלך במנועי החיפוש בגוגל תוך שילוב המדיה החברתית.

יותר מ- 50% מהמפגשים הראשונים של אתרי אינטרנט עבור מגוון רחב של עסקים, מתחילים מחיפוש אורגני במנועי החיפוש דוגמת גוגל. בעבר היה רץ הפתגם הידוע שאם אין לך אתר באינטרנט - זה כאילו העסק שלא קיים. בתקופת הקורונה זה התחזק. וכיום, אם האתר שלך לא מקודם בביטויים הרלוונטיים בגוגל - אז כנראה שגם לא ימצאו אותך.

כמובן שמשפט זה לא חל על עסק הפונה אך ורק לדור ה- Z אשר לפי מחקרים 40% מהם מחפשים במדיות החברתיות. ושוב זה רק 40% מתוך דור ה- Z, המסה הקריטית נמצאת בתוצאות האורגניות במנוע החיפוש של גוגל. כאשר אני מבצע קידום אורגני - אני בונה תכנית שיווקית המשתלבת עם התכנית העסקית שלך, ומתאימה את עצמה לעונות השונות.

יש לי ניסיון של למעלה מ- 15 שנים בפיתוח אתרים ומעל ל- 5 שנים אינטנסיביות בקידום אתרים אורגני בגוגל.

עבדתי כמנהל מחלקת SEO בסוכנות קידום האתרים מבין המובילות בישראל, עד שהתפטרתי ויצאתי לדרך עצמאית, קידמתי עשרות אם לא מאות אתרים אורגני בגוגל, במדד ההצלחה אני עומד על 90% הצלחה תוך 7 חודשי קידום עבור ביטויי חיפוש רלוונטיים, עסקיים ומאוד תחרותיים שהקפיצו את הכניסות האורגניות של האתרים שקדמתי במאות ואף באלפי אחוזים. 

אני מייעץ בתור מומחה קידום אורגני ו- SEO טכני לחברות הגדולות במשק הישראלי, ויש לי לקוחות מישראל ובמקומות שונים בעולם. הערכים שאני מספק הם: שקיפות, כנות, ישירות וזמינות. ליצירת קשר הפרטים בעמוד >>

בהרבה סוכניות קידום אורגני מחיר ממוצע של קידום אורגני (SEO) הוא 5,000 ₪ + מע"מ לחודש כאשר העלות כוללת תוכן לאתר האינטרנט שלך, קישורים חיצוניים (בסגנון כתבות PR עם קישור המפנה אל אתר האינטרנט שלך) ושעות אופטימיזציה (תהליך השיפור) מחוץ ובתוך אתר האינטרנט שלך לטובת שיפור איכות, הרלוונטיות, הסמכותיות והפופולריות של העסק שלך בדיגיטל.

אצלי הלקוחות קובעים מה התקציב החודשי שלהם ואני אומר להם מה אני יכול לעשות בו עבורם. היו לי מקרים בהם אמרתי שהתקציב נמוך יחסית למטרה וגם מקרים הפוכים בו אמרתי ללקוחות כי חבל על הסכום שהם מתכננים לשלם, והם יכולים להשיג את אותו היעד בדיוק (שהיה להשקפתי מוגבל מאוד או שיהיה ישים בשלב מתקדם יותר או שפשוט התקציב היה מוגזם) גם בתשלום נמוך יותר, שכן מבחינתי שקיפות וכנות זה מעל לכל.

איתי כבר מהפגישה הראשונה, שהיא פגישה בזום, ללא הגבלת זמן וללא עלות או התחייבות, זוכים לתובנות רבות על הקידום האורגני של אתר האינטרנט שלך בגוגל. ושוב, זה יכול להיות גם ערוץ היוטיוב שלך, עמוד הלינקדאין וכל נכס דיגיטלי שיש לקדם אורגני. המומחיות שלי היא קידום אורגני במנועי החיפוש, וב- 2023, קידום אורגני זה שילוב של ה- SEO יחד עם ה- SMO (המדיות החברתיות).

למידע נוסף על קידום אורגני, ההבדלים בין קידום אורגני מול קידום ממומן ומידע נוסף על השירות, כדאי לך לקרוא ולהעמיק במה שיש לעמוד הזה להציע לך.

להתייעצות ראשונית, וללא כל עלות כדאי ליצור איתי קשר כעת, אם דרך הטלפון בשיחה טלפונית, ואם דרך עמוד צור קשר של האתר.

קידום אורגני - סיכום בכותרות

מתוך מגזין המפקח
לוגו אתר המפקח - הלוגו בצורת שפם דחור ובתוכו זכוכית מגדלת היוצרת עין כאשר ממנה נוצר גרף בעלייה
עוד רגע מזמנך בבקשה...
אתר האינטרנט שלך מתקדם בגוגל?

המפקח ישמח להפתיע אותך עם 3 תובנות משמעותיות על הקידום האורגני של אתר האינטרנט שלך

דילוג לתוכן