מנוע החיפוש של לינקדאין מתעדכן

מנוע החיפוש של לינקדאין מתעדכן ומשתפר, בעקבות החלטה של Linkedin Search שראו את העלייה של 35% משנה לשנה במעורבות משתמשים ואת הצורך שלהם בלמצוא, לשתף ולנהל שיחות פרודוקטיביות סביב תוכן איכותי בפלטפורמה.
לשיתוף עם חברים:

כעת בעקבות השיפור ומבלי להיכנס למונחים טכניים המתארים איך לינקדאין משפרת את מנוע החיפוש שלה לפוסטים על ידי שימוש במערכת לומדת (M.L) נגיע ישר להעיקר - למה זה חשוב לנו?!

המנוע החיפוש המשופר של לינקדאין לפוסטים ידע למצוא מידע רלוונטי ומותאם אישית למחפש, הוא יהיה מגוון יותר על ידי הפחתה של תוכן דומה והוא יגביר תוכן שעל בסיס פרמטרים שונים עלול להיות ויראלי ולהגדיל את התאוצה שלו ברשת בכלל ובלינקדאין בפרט.

מעבר לכל זה, לכל פוסט יהיה דירוג המבוסס מטא נתונים והניווט יהיה מבוסס מסנן (פילטר בעל ממשק עשיר יותר). למידע נוסף על עדכון מנוע החיפוש של לינקדאין, מומלץ לבקר בקישור.

איך עדכון מנוע החיפוש של לינקדאין משפיע עלינו?

רק לפני חודשיים Prabhakar Raghavan - סגן נשיא בכיר בגוגל, האחראי על ניהול המידע והידע הארגוני התייחס לאפליקציות החברתיות הפופולריות בשיחה רחבה יותר בכנס Brainstorm Tech של Fortune על עתיד המוצרים של גוגל והשימוש שלה ב- AI.

בדיון על האבולציה של החיפוש, הוא ציין באופן מעט מופרך שכמעט 40% ממשתמשי דור ה- Z, מבצעים את החיפוש שלהם בימים אילו ובתדירות גבוהה יחסית באפליקציות כמו אינסטגרם ו- TikTok במקום חיפוש בגוגל או במפות כדי למצוא את אשר הם מחפשים.

נתון זה מצטרף לנתון סטטיסטי נוסף המעיד כי 61% מחיפושי המוצרים מתחילים באמזון.
גרף המציג מאיפה הלקוחות בארצות הברית מתחילים את החיפוש שלהם כאשר הם קונים און-ליין, נכון למאי 2022. בין הנתונים מהגרף ניתן לראות ש- 61% מתחילים באמזון, 49% במנועי החיפוש כגון גוגל, 32% ב- Walmart.com, ב- YouTube 20%, פייסבוק 19%, אינסטגרם עם 15%, טיקטוק עם 11%, ואלה הם הבולטים בגרף. המקור: Insiderintelligence.com

כל הנתונים האלה במקביל לעדכון מנוע החיפוש של לינקדאין מעיד על שינוי מגמה בצורה בה משתמשים מחפשים כיום את המידע הדרוש להם בעקבות תוצאות החיפוש שהם מעוניינים לקבל.

משתמשים מעוניינים בתוצאות חיפוש ויזואליות

דור ה- Z לפי מחקרים, מעוניין בתוצאות חיפוש ויזואליות, נכון לשורות אלה מדובר על צעירים וצעירות בתחילת גילאי ה- 20 לחייהם. כאשר הגילאים המבוגרים יותר, פשוט מעוניינים בתוכן איכותי יותר ומועיל.

בעקבות לכך לדעתי אנחנו צפויים לראות את גוגל משלב יותר וידאו בתוצאות החיפוש האורגניות, תוך כדי שהוא מעודד זאת בצורה כזו או אחרת. מעבר לכך, לדעתי כבר בחודשים הקרובים גוגל ישיק ממשק עיצוב חדש לתוצאות החיפוש שלו, אשר יכלול גם תוצאות אורגניות מתוך המדיות החברתיות.

בשורה התחתונה - יותר סרטונים וערוץ YouTube פעיל

אם עד עכשיו קידום האתר שלך לא כלל סרטוני YouTube, מבוססי מחקרי ביטויים - הזמן הזה הגיע, והוא הגיע כבר קודם.

מנוע החיפוש של לינקדאין מתעדכן - סיכום בכותרות

לשיתוף עם חברים:
פרסומות - Ads
לוגו אתר המפקח - הלוגו בצורת שפם דחור ובתוכו זכוכית מגדלת היוצרת עין כאשר ממנה נוצר גרף בעלייה
עוד רגע מזמנך בבקשה...
אתר האינטרנט שלך מתקדם בגוגל?

המפקח ישמח להפתיע אותך עם 3 תובנות משמעותיות על הקידום האורגני של אתר האינטרנט שלך

דילוג לתוכן