עיצוב אתרים וקידום אורגני

עיצוב אתרים הוא תהליך Make Over לאתר קיים או חלק מתהליך של בניית מותג חדש הכולל בתוכו מגוון תחומים כגון אפיון אתרים, וחוויית משתמש, כאשר עוד בשלב עיצוב האתר הרבה שוכחים מפרמטר חשוב במיוחד שאף קודם לו; קידום אורגני בגוגל לאתר עצמו. על כן השילוב שבין עיצוב וקידום אתרים זה בדיוק הנושא שאנחנו הולכים לדבר עליו כעת.
לשיתוף עם קולגות:

עדכון קל כאן לתוכן העמוד: את האפיון לכלל האתר עבור המעצב הגרפי ואף עבור צוות פיתוח האתר, אני יוצר.

כעת, כאשר נקודה זו ברורה, אפשר להמשיך לקרוא.

בעיניי הדבר החשוב מכל, הוא שבסופו של יום האתר שלך יענה על הצורך שבשבילו הוא קם, וזה כמובן להביא אליך כמה שיותר לקוחות משלמים. לצורך זה המלצה שלי היא תמיד לחשוב על קידום אורגני בגוגל, לפני יציאה למסע הנפלא של בניית אתר חדש או עיצוב אתר קיים.

שכן, הדבר לא רק יחסוך לך הרבה כסף בהמשך הדרך, אלא אף במידה והאתר שלך כיום מקודם אורגני במקומות הנכונים שמביאים לך את הטארפיק הרצוי, אבל לא את אחוזי ההמרה הנדרשים (שלשם כך נדרש לך עיצוב האתר מחדש) - חשיבה על קידום אורגני לפני תחילת עיצוב האתר תחסוך לך את הירידה במיקומים אחר כך.

או לפחות תצמצם באופן נרחב את הסיכון בעיצוב האתר מחדש, כאשר במקסימום תעזור לך לשבור שיאים אורגנים חדשים, במנועי החיפוש כאשר גוגל מבניהם.

אז קדימה, אני מזמין אותך יחד איתי לצלול לעומק לעקרונות ולדגשים החשובים של קידום אתרים בכל פרויקט עיצוב אתר חדש עם דגש חזק על עיצוב אתר קיים.

עיצוב ובניית אתרים - הסמנטיקה בניהם

כאשר מדברים על עיצוב ובניית אתרים חשוב להבין את ההבדל בין השניים. בתכלס' ההבדל הוא דיי סמנטיק כאשר לא מוסיפים לו הקשר. בכל מקרה לדעתי כאשר מדברים על עיצוב אתרים - מדברים על אתר קיים.

ואילו כאשר מדברים על בניית אתר, לרוב מדברים על אתר אינטרנט חדש. וזה גם ההבדל שאנחנו נעשה כאן במאמר.

  • עיצוב אתר אינטרנט = אתר קיים
  • בניית אתר אינטרנט = אתר חדש

ההבדלים כאן זה לאו דווקא הסמנטיקה שמשתמשים בה בשוק, אלא יותר השפה האישית שלי, למרות זאת רגע לפני שנצלול יחדיו לתוך עולם ה- SEO של עיצוב ובניית אתרים, חשוב שנתחיל לדבר בשפת מושגים משותפת.

איור בגוון כחול של מחשב נייד ובתוכו תהליך של בנייה ועיצוב אתר מצדדיו רואים כוס קפה, שעון מעורר ועיפרון גדול

 

עיצוב אתרים משולב SEO

עיצוב אתרים ו- SEO הם שני תהליכים משמעותיים, שרצוי שילכו יד ביד. ישנם כללים והנחיות רבות מבחינת SEO כאשר מעצבים אתר אינטרנט קיים, למרות זאת אני אספק לך את 3 עקרונות ה- SEO הקריטיים ביותר בעיצוב אתר אינטרנט קיים:

  1. לדעת מה עובד
  2. ערך מידי לגולש
  3. להגיד "לא" לאזורים כפולים ותוכן מוסתר

3 העקרונות ה- SEO לעיצוב אתר אינטרנט קיים

1 - לדעת מה עובד

לפני שמתחילים לגשת למלאכת עיצוב האתר, חשוב לאפיין היום מה עובד כיום מבחינת הקידום – ועל כן צריך משנה זהירות לפני שנוגעים בו באתר, ומה לא עובד ולכן כנראה כל דבר שנעשה במקרה הטוב רק יועיל, ובמקרה הרע לא ישנה שום דבר.

דוגמה טובה תהיה 'סלייד' מאמרים מתחלף לאזור מאמרים באתר שלפני זה היה מיושם באתר כרשימת מאמרים ארוכה.

שכן slide מאמרים באתר הוא אזור שמוסתר מהעין בחלקו, לרוב יפותח ב- JS ולפעמים גוגל לא מצליח לקרוא אזורים באתר הכתובים ב- JS, ולכן במקרה כזה חשוב לעשות מספר בדיקות במהלך עיצוב האתר הקיים ובמשך 3 שבועות אחרי שכלל השינויים הוטמעו באתר.

איור של אדם המחזיק עיפרון גדול על הכתף לצידו מנורה גדולה והוא מתבונן על מחשב נייד וממנו גולשים אזורים שונים של אתר אינטרנטכאשר לצד כל זה זכוכית מגדלת - התמונה ממחישה את הכותרת לדעת מה עובד בעיצוב מבחינת SEO

 

2 - ערך מידי לגולש

כאשר גולש נכנס לאתר שלך, לא משנה לאיזה עמוד בו, הדבר ראשון שאליך לעשות זה לתת לו ערך ולספק לו את זה באופן מיידי עם כניסתו לעמוד.

עוד לפני שהוא הספיק לגלול מטה, בעמוד באתר בו הוא נמצא, בזה הרגע.

זה נקרא ATF; ראשי תיבות של Above The Fold (מעל הקפל), כדי להבין את המשמעות של זה נדמיין את כותרת העיתון המודפס של שישי, זה המקופל לשניים. בחלק העליון של העיתון יהיה את הכותרת והתוכן בעל הערך הכי משמעותי לקורא.

אותו דבר גם עם אתרי אינטרנט; חשוב שנספק לקורא עם כניסתו לעמוד כל שהוא באתר שלנו, את הערך המשמעותי ביותר עבורו ולפני שהוא התחיל לגלול מטה.

כאשר מייצרים עיצוב חדש לאתר חשוב לוודא שערך זה מקבל תשומת לב יתרה.

איור של אדם המתמקד בעיקר תוך כדי גלישה במובייל

 

3 - להגיד "לא" לאזורים כפולים ותוכן מוסתר

לפעמים בעת הטמעת העיצוב החדש של מעצב האתרים באתר שלך, לא תהיה חפיפה מלאה בין גרסת המובייל של האתר לגרסת הדסקטופ שלו. זה אומר שלפעמים יהיה הצורך לשבור את הראש, ולהבין איך מייצרים אתר אינטרנט שהוא 100% רספונסיבי (Responsive).

משמע איך מייצרים אתר אינטרנט שהוא משתנה לפי גודל המסך ממנו הגולשים שלך גוללים באתר האינטרנט שלך.

בדרך כלל כדי להקל על מי שמוטלת עליו האחריות להטמיע את עיצוב אתר האינטרנט החדש, הדרך שלו לייצר אתר "רספונסיבי" תהיה על ידי שכפול אזורים שונים באתר, אזור אחד למי שגולש דרך הסמארטפון, ואזור שני למי שגולש דרך ה- Desktop ולהסתיר ולהציג בהתאמה את האזורים השונים לפי גודל המסך.

הבעיה ביצירת שני אזורים כפולים

הבעיה ביצירת שני אזורים כפולים באתר האינטרנט שלך, היא איננה בעיה כאשר מדובר על תמונה כפולה אחת בגודל כזה והשנייה בגודל ובמיקום אחר, היא כן בעיה כאשר באזור הכפול ישנו תוכן - טקסט, במיוחד כותרות.

מכוון שכדי ליישם שיטה זאת, פעם התוכן של המובייל מוסתר ושל ה- Desktop מוצג. ופעם אחרת התוכן של המובייל מוצג ושל ה- Desktop מוסתר. שוב פעם תלוי בסוג המכשיר בו הגולשים של האתר שלך משתמשים.

הבעיה הזו גורמת לתוכן מוסתר באתר האינטרנט שלך, להצגת היררכיית כותרות לא נכונה באתר האינטרנט, ולפעמים אפילו ליותר מידי DOM (נושא שאני אפרט עוד רגע) מה שפוגם בזמן טעינת האתר.

על כן כאשר לפני שמעצבים את גרסת ה- Desktop של אתר האינטרנט שלך, אולי כדאי קודם להתחיל לעצב קודם את המובייל, ובכך להימנע משבירת ראש מיותרת ואזורים כפולים באתר.

איור בו רואים מחשב נייד, 3 אנשים ושני מיקרופנים אשר יוצרים רעש כפול - האיור ממחיש את הצורך להמנע מאזורים כפולים באתר

 

הבעיה בתוכן מוסתר וההשפעה שלו על ה- DOM

 

על תוכן מוסתר באתר שלא מוצג לגולשים מקבלים עונשים מטעם גוגל, עונשים המשפיעים על המיקומים של האתר האינטרנט שלך בגוגל ובכך על כמות הכניסות האורגניות אליו. וזה מכוון שמבחינת גוגל, תוכן מוסתר (שמוצג אך ורק לו) = מניפולציה.

כך שגם אם בפועל התוכן מוצג לגולשים, אבל גוגל לא מצליח לקלוט שהתוכן מוצג לגולשים כי הקריאה לתוכן מתבצעת על ידי פעולת JS, גוגל יוכל להתחיל לחלק עונשים.

בנוסף לכך תוכן מוסתר, והרבה ממנו, דוגמת טאבים שלחיצה עליהם, לא מרעננת את העמוד אבל מחליפה את כל התוכן בו - זה תוכן מוסתר ששואב הרבה מאוד DOM.

מה זה DOM?

DOM זה ראשי תיבות של Document Object Model שבמילים פשוטות ולא לגמרי מדויקות זו טכנולוגיה המשפיעה באופן ישיר על מבנה של העמודים השונים בכלל אתרי האינטרנט בעולם;

זו טכנולוגיה המצוידת באלגוריתם ונוסחות שונות הממירות את הקוד של האתר שלנו למה שהדפדפן שלנו מציג לנו.

וזו גם הטכנולוגיה האחראית על עדכון אזורים שונים באתר האינטרנט שלנו, מבלי שהגולש יצטרך לרענן את העמודים השונים בו.

כאשר ה- DOM (עמוד אתר האינטרנט שלנו) כולל אובייקטים רבים מידי, כמות החישובים שה- DOM צריך לבצע גדולה מה שפוגם בזמן טעינת אתר האינטרנט שלנו, ובכך למעשה גם פוגם בחוויית הגלישה של הגולשים שלנו (כי מי אוהב אתר אינטרנט שבקושי נטען?!).

תמונה של גלגל שיניים לצד קוד אתר הכולל חישובים ומשוואות רבות

 

המסקנה ברורה!

נוסיף לזה את העובדה כי תוכן מוסתר שגם אם מוצג לגולשים בפועל, יכול לפעמים מעיניי גוגל להראות כי התוכן מוסתר להם ומוצג אך ורק לו (מה שגורר עונשים) ונגיע למסקנה אחת; אנחנו חייבים להימנע מעיצוב אתר אינטרנט שזולל DOM בעקבות הרבה מאוד תוכן שהוא בכלל מוסתר, ויכול וראוי לקבל עמוד (URL) משל עצמו.

מעצב אתרים להגדלת אחוזי ההמרה

מעצב אתרים זה בעל מקצוע שאנחנו נעסיק אצלנו, נכון גם עבור הקמת אתר אינטרנט חדש, אבל גם ובמיוחד כאשר נבין שהאתר האינטרנט הקיים שלנו לא מממש את מלואו הפוטנציאל שלו, ואחוזי המרות מגולשים ללידים המשאירים פרטים (לקוחות פוטנציאלים) לא כפי שהיינו רוצים.

במקרה בו האתר שלנו בעלייה, יש לנו הרבה מאוד גולשים אורגניים אבל רובם לא משאירים פרטים אז מגיע השלב בו יש צורך לעצב את חווית המשתמש באתר שלנו. לעצב אתר קיים הוא דבר טריקי, המצריך מעצב אתרים שיש לו ניסיון או לפחות ידע גם ב- SEO.

פיקוח SEO על מעצב אתרים וחווית משתמש

הדרישה המינימלית מהמעצב אתרים שלך היא לוודא שהוא או היא לפחות מלווה ע"י ידי מומחה SEO אשר יפקח עליו שהעיצוב לא יפגע בקידום ויספק לו ייעוץ לכל אורך הדרך.

כאן ברוב הפעמים, בתור מפקח SEO אני נכנס לתמונה. כאשר הדבר מצריך ממך, בעל או בעלת האתר, למנות את מפקח ה- SEO שלך (אותי) כמי שאחראי על כל ניהול פרויקט עיצוב האתר.

זה מצריך ממני או מהמפקח ה- SEO שתבחר לך, שיהיה לו ניסיון עשיר וטכני באפיון, עיצוב ופיתוח אתרים; במקרה שלי - אני מפתח אתרים עם ניסיון של למעלה מ- 15 שנים, ואפיינתי וניהלתי פרויקטי Make Over לעשרות אם לא מאות אתרי אינטרנט במהלך השנים.

סטודיו לעיצוב אתרים והשיח עם מקדם האתרים

כאשר מחפשים סטודיו לעיצוב אתרים, ברוב הפעמים עוברים על תיק העבודות שלו כדי לנסות לזהות את קו המחשבה המוביל שלו, והאם ישנו חיבור אליו.

זה אומר למעשה שלמעצבי אתרים בעלי סטודיו לעיצוב ישנו קו מחשבה שהוא יותר דומיננטי אצלם מאחר, והדבר בא לידי ביטוי גם בשיח שלהם עם מקדם ה- SEO שלך.

הוויכוח הידוע בין מקדם האתר למעצב שלך

על פניו חווית המשתמש באתר שלך חייבת להיות הרבה יותר מטובה, שכן הדבר משפיע ישירות גם על קידום האתר באופן אורגני; ההתאמה שלו למובייל, לאנשים בעלי צרכים מיוחדים, לתשומת הלב בו ולהנדסת התנהגות הגולשים באתר באינטרנט שלך.

כל אלה משפיעים באופן ישיר על אחוזי ההמרה באתר והדירוגים של כלל עמודי האתר בגוגל. מהצד השני לפעמים ניסיון של עיצוב חוויית משתמש טובה, דורש יישום או טכנולוגיה שמתנגשים עם אחד ההנחיות הידועות שפוגעות בדירוגי האתר.

הדבר הזה יוצר וויכוח (או יותר נכון לנסח, דיון מתורבת וסיעור מוחות) בין מקדם ה- SEO שלך למעצב האתר שלך - בעל או בעלת הסטודיו שבחרת.

שכן, בצורה כזאת מומחה עיצוב חוויית המשתמש (בעל או בעלת הסטודיו) שבחרת מוגבל מבחינה יצירתית. אבל כפי שהרבה גדולים אמרו לפניי "יצירתיות נוצרת איפה שהגבול מתחיל".

איור הממחיש את מעצב אתרים בעבודה ואת מפקח ה- SEO בודק אם העיצוב פוגם בקידום

 

עיצוב אתרים מקצועי שיגדיל את שורת הרווח שלך

אוקיי, בחרנו מעצב אתרים מקצועי ככול שאנחנו מאמינים וכעת אנחנו בשלב אפיון עיצוב האתר. בשלב זה מעצב האתרים שלך ישאל אותך כל מיני שאלות, ממני אליך – חשוב לי שכבר בשיחה הראשונית יעבור אליו המסר שישנם 3 פרמטרים שהם הכי חשובים לך:

  1. סמכותיות
  2. אמינות
  3. הגדלת אחוזי ההמרה

סמכותיות

חשוב לך להציג את עצמך כמומחה בתחומך. וזה לגמרי לא משנה באיזה תחום מדובר. אנשים מוכנים לשלם יותר כאשר מדובר במומחה בתחומו. מעבר לזה - גוגל מעדיף לקדם אתרים אשר נותנים את הערך הכי גדול לגולשים שלהם.

מומחה ברוב הפעמים יספק את הערך הגדול ביותר ללקוחותיו, וחשוב מאוד שזה יבוא גם לידי ביטוי באתר האינטרנט שלך. אז תהיה אוטוריטה בתחום שלך. תהיה סמכות ותעצב אתר אינטרנט שמציג זאת ומעביר את המסר.

טיפ לסמכותיות האתר

לרוב עם הסמכותיות מגיע הרבה מאוד ידע (כמו ויקיפדיה) - לכן חשוב בשלב זה לחשוב על היררכיה של עמודים עמוקה לאתר.

צילום של תכנון היררכיית האתר לצורך הטמעה בעיצוב, התכנון נמצא בידו של אדם בזמן שהוא מקליד על מקלדת המחשב

 

אמינות

חשוב לך שהלקוחות שלך יוכלו לסמוך עליך. חשוב לך שהם יראו בך כעסק או אינדיבידואל אמין. אנשים קונים מאנשים שהם סומכים עליהם. גוגל מקדם אתרי אינטרנט שהם נראים לו אמינים וחלילה לא מפוקפקים.

הערך החברתי של גוגל כחברה מצליחה, הוא היכולת לשמור על הכסף וחיים שלנו, על ידי חשיפתנו רק לאתרי אינטרנט אמינים. וכך גם נקרא אחד מהפרמטרים באלגוריתם שלו - YMYL, ראשי תיבות של Your Money Your Life.

חיזוק אמינות האתר בשלב עיצוב

איך מחזקים את אמינות האתר ע"י עיצוב אם עבור גוגל ואם עבור הגולשים שלנו? פשוט מאוד. דואגים להדגיש פרטי יצירת קשר, שעות פעילות, עמוד אודות איכותי, שילוב תמונות שלנו ושל העסק באתר ועוד הרבה. אנשים רוצים לדעת ממי הם קונים ואיך הם יוצרים קשר ומתי במידה ויש תקלות או בעיות.

הגדלת אחוזי ההמרה

כסף, כסף ושוב פעם כסף ורווחיות. זאת המטרה המרכזית עבורה משקיעים אלפי שקלים אם לא עשרות אלפי שקלים על עיצוב אתר קיים. זו גם הסיבה והמטרה למה בכלל יש לך אתר אינטרנט.

חשוב לך שעיצוב האתר שלך יגדיל את אחוזי המכירה. כן יש גם את הקטע של המותג ובנייתו, שכן אתר האינטרנט שלך הוא הפנים שלך מול הלקוחות. אבל מעבר לכל זה, הקמת עסק כדי להרוויח ממה שאהוב עליך לעשות. עבורך ועבור משפחתך.

יותר גולשים באתר = יותר לידים פוטנציאלים באתר. פגיעה בקידום האורגני של האתר = פחות גולשים = פחות לידים פוטנציאלים באתר. לכן חשוב להשקיע בעיצוב אתר מקצועי שמצד אחד יגדיל את אחוזי ההמרה מהאתר, ומהצד השני יהיה קשוב להנחיות המקדם שלך וישמור עליך מהגרוע מכל - נפילה במיקומים האורגנים בתוצאות החיפוש שבגוגל.

מה לכלול בעיצוב כדי להגדיל את אחוזי ההמרה?

בעיצוב שהמעצב שלך יעשה לך, חשוב לכלול כמה שיותר טפסים באתר, מספרי טלפון וכל דרך אחרת ליצירת קשר מהאתר אליך, אם דבוק ל- Footer (תחתית האתר), אם ב- Header דביק (החלק העליון של האתר), בסיידבר וכו'.

מבלי שאותם דרכי התקשרות אליך, לא יפגעו בזרימת הקריאה והגילול באתר האינטרנט שלך.

צילום בו שני אנשים המתכננים את עיצוב האתר תוך כדי שהם מתבוננים בגרפים שונים

 

בקצרה: עיצוב וקידום אתרים

לא הרבה מבינים את החשיבות של מקדם אתרים או מפקח SEO בשלב עיצוב אתר האינטרנט שלהם, כך שאם הגעת עד לכאן, סימן כנראה שהחשיבות דיי ברורה לך.

כאשר אני ניגש למלאכת עיצוב אתר אינטרנט כזה או אחר, אני עובד בסמוך למעצב אתרים או מעצבת גרפית בעלי ניסיון בעיצוב חוויית משתמש אשר מביאים איתם הרבה מאוד יצירתיות, אוזן קשבת ומקפידים על הנחיות קידום האתרים שאני מכתיב להם.

המעצבים איתם אני עובד, כל עוד הדבר תלוי בי (ואין בקשה מיוחדת מטעם הלקוח) אני עובד עם מעצבים גרפים קבועים, תלוי מה סוג וסגנון האתר שאני רוצה ליצור ואני מרגיש את ההבדל בתהליך העבודה, יחסית למעצבי אתרים אחרים איתם עבדתי בעבר וההבדל גדול.

לסיכום יצרתי לך טבלה שמסכמת את כלל הכללים שהזכרתי כאן למעלה ובקצרה:

הנחייה לפני עיצוב האתר מחדש הסבר בקצרה
לדעת מה עובד לפני שניגשים לכל תהליך Make Over לאתר קיים, חשוב להבין ולייצר אפיון, מה מהעיצוב הקיים עובד מבחינת SEO ומה מהקיים בו מתקיים בצורה לקויה.
ערך מידי לגולש ATF - מתן ערך לגולש לפני הגלילה הראשונה שלו בעמוד בו נמצא.
לשים לב לדגשי SEO טכני דגשים חשובים בקוד של האתר, כאשר באתרי Java Script או אזורים אשר מיישמים בהם את העיצוב ע"י JS מומלץ להתייעץ עם מומחה SEO טכני.
להגיד לא לאזורים כפולים אזורים כפולים באתר נוצרים כאשר מי שאחראי על הטמעת העיצוב החדש של האתר שלך במקום לשבור את הראש על יצירת אתר שהוא 100% רספונסיבי מייצר אזור אחד לתצוגת Mobile ואזור שני לתצוגת Desktop.

 

אנחנו אומרים "לא" לשני אזורים שונים בעלי תוכן טקסט זהה.

להימנע מתוכן מוסתר תוכן מוסתר כזה שמוצג למנוע החיפוש של גוגל אבל לא מוצג לגולש, או אומנם מוצג לגולש אבל גוגל לא מצליח לזהות שהטקסט מוצג גם לגולש בשל אפקט מסוים מבוסס JS או משהו בעל עיקרון דומה.
להיזהר מ- Slide מאמרים סליידים (Slide) אזור באתר שזז ימינה או שמאלה ובכל פעם מציג מאמרים שונים זה משהו לרוב לא מוצג טוב במובייל, רוב הגולשים מתעלמים מזה, זה מעט את האתר, ולרוב מיושם ע"י JS ובכך לא נקרא טוב גם ע"י מנועי החיפוש. אז אם עושים סלייד מאמרים באתר - מומלץ לעשות זאת בזהירות ומחשבה רבה.
להקפיד על אתר סמכותי גוגל אוהב אתר סמכותי, הגולשים שלך אוהבים לקנות ולתקשר עם מומחה בתחום, העיצוב של האתר שלך צריך לשדר שאתה מומחה בתחום ולתמוך בהיררכיית תכנים עמוקה.

 

משתמשי WordPress ליצירת היררכיה עמוקה הימנעו משימוש בפוסטים וקטגוריות

לחזק את האמינות גוגל מעוניין לדעת שהתוכן באתר שלך אמין. הגולשים שלך רוצים לדעת ממי הם קונים, עם מי הם מדברים, דרך איזו פלטפורמה ומתי. עיצוב מעולה ידגיש זאת.
הגדלת אחוזי ההמרה כסף, כסף, כסף ורווחיות לך ולמשפחתך בתחום שבחרת לעצמך ואהוב עליך. זו הסיבה והמטרה למה בחרת להקים אתר באינטרנט ואולי אפילו להוציא עליו אלפי שקלים לעיצוב.

 

כדי להגדיל את אחוזי ההמרה יש להגדיל באתר את האזורים מהם הגולשים יוצרים איתך קשר ולרבות בהם. כל עוד האזורים האלה לא פוגמים בקריאה הרציפה והגלילה של הגולשים באתר שלך.

לפני עיצוב חדש לאתר מומלץ ליצור איתי קשר.

צוות מעצבי האתרים שלי וחוויית המשתמש בליווי קידום אורגני מצידי הכולל גם אפיון מלא לעיצוב האתר ועבודה שוטפת מולך ומול מעצבי האתר ישמרו עליך מנפילה כואבת בכניסות האורגניות שלך מגוגל, תוך כדי יצירת אתר אינטרנט בעל אחוזי המרה טובים יותר.

אני המפקח, ואחרי שיחת היכרות קצרה, נצא לדרך.

עיצוב אתרים וקידום אורגני - סיכום בכותרות

מתוך מגזין המפקח
לוגו אתר המפקח - הלוגו בצורת שפם דחור ובתוכו זכוכית מגדלת היוצרת עין כאשר ממנה נוצר גרף בעלייה
עוד רגע מזמנך בבקשה...
אתר האינטרנט שלך מתקדם בגוגל?

המפקח ישמח להפתיע אותך עם 3 תובנות משמעותיות על הקידום האורגני של אתר האינטרנט שלך

דילוג לתוכן