קידום אתרים בראשון לציון

קידום אתרים בראשון לציון בכנות זה רק עוד ביטוי חיפוש שאנשים כמוך מחפשים, או שחיפשת קידום אתרים, ויש לך קשר לעיר. אז כן אני מתגורר כיום בראשון לציון, ויש לי לקוחות גם מהרבה ישובים אחרים בארץ וכן גם לקוחות בינלאומיים מארצות הברית, בריטניה ובעוד מדינות. כלל הפגישות הן בדיגיטל, דרך הזום כאשר המומחיות שלי היא קידום אורגני.
לשיתוף עם קולגות:

אתחיל מהתחלה, שמי יהונתן כהן, מכנים אותי בתעשיית קידום האתרים – המפקח. בעקבות העמקה שלי בפרטים הקטנים, בידע הטכני וניסיון רב השנים שיש לי בפיתוח אתרים וההבנה איך מנועי החיפוש ובראשם מנוע החיפוש של גוגל, סורק ומבין אותם.

אני כן בצורה מוגזמת ואני מאוד ישיר ופתוח. אני אשקף לך לטוב ולרע את מצב קידום אתר האינטרנט שלך. אני פועל בשלושה מישורים שונים:

בדיקת אתר

בפגישה איתי בזום, אני אשקף לך את מצב קידום אתר האינטרנט שלך כפי שהוא באמת וללא כל עלות. נכון, מאוד – ללא כל עלות. למה?! כי אני מאמין קודם לתת ואחרי זה לקבל. ושאין דבר בעל ערך יותר מפגישה כנה ופתוחה שתספק לך את כלל התובנות שדרושות לך עבור קידום אתר האינטרנט שלך.

פיקוח SEO

פיקוח SEO הוא שירות חדשני, פרי רעיוני, שהשקתי כדי לחולל מהפכה בתחום ה- SEO בארץ ואיך שהוא זה חילחל גם לעולם. אני מפקח על מקדמי SEO אחרים, אני מפקח על מתכנתי אתר האינטרנט, אני מפקח על המעצבים הגרפים ואני מפקח על כותב או כותבת התוכן.

אתר האינטרנט שלך ולא משנה לאיזו מטרה הוא קם, בין אם כדי לקדם את העסק שלך, למכור את המוצרים שלך, למכור לידים לאחרים, ובין אם קם עבור כל סיבה אחרת – כך או כך זו השקעה עבורך.

זה נכס דיגיטלי שיש בו השקעה מזמנך ומכספך ומישהו בעל מומחיות וניסיון מקצועי בקידום אורגני ופיתוח אתרים צריך לוודא שההשקעה שלך לא תפגע, שמי שצריך לבצע את העבודה יעשה את העבודה הטובה ביותר מבלי לפגוע בקיים ולך יהיה זמן פנוי כדי להשקיע בפיתוח העסק ומימוש מלוא הפוטנציאל הקיים בך.

כאן אני בתור המפקח נכנס לתמונה – אני מוודא ומפקח שההשקעה שלך באתר האינטרנט שלך, תתמיד לצמוח ולגדול, ושהמומחיות המקצועית שלך בעסק שהקמת תזכה להרבה יותר זמן ומקום לביטוי.

תמונת פרופיל של יהונתן כהן המכונה המפקח עומד מימין ללוגו של המפקח.
המפקח - יהונתן כהן, מומחה קידום אורגני

 

קידום אורגני

הרבה מתבלבלים בין קידום אתרים, ל- SEO לקידום אורגני. 3 הדברים אינם זהים, למרות שיש מי שעלול לחשוב כך.

קידום אתרים

קידום אתרים יכול להיות קידום אורגני, ויכול להיות גם קידום ממומן של אתר האינטרנט שלך.

SEO

SEO בתרגום לעברית זה – אלמ"ח (אופטימיזציה למנועי החיפוש), זה בעצם תהליך שיפור שאתר האינטרנט שלך עובר כדי לעזור למנועי החיפוש וגוגל בראשם, כדי להבין טוב יותר את אתר האינטרנט שלך. ובכך להפוך אותו לראוי יותר כדי להיות במקומות הראשונים במנוע החיפוש הידוע, ובמנועי חיפוש נוספים (כמו בינג, יאנדקס ועוד).

קידום אורגני

קידום אורגני זה גם SEO וגם SMO (אופטימיזציה למדיה החברתית), זה תהליך שיפור מתמיד של איכות, רלוונטיות, פופולריות וסמכותיות הנכס הדיגיטלי שלך. בין אם מדובר על אתר האינטרנט, ערוץ היוטיוב שלך, עמוד הלינקדאין וכיוצא מזה.

למרות זאת הסמנטיקה עבור רוב עסקי ישראל היא שקידום אורגני ו- SEO, זה אותו הדבר בדיוק, אולי פעם היה אפשר להגיד זאת. אבל עם כל השינויים שקורים בגוגל לאחרונה, והפיתוחים שאורך החשיבה שדור ה- Z הביא איתו, קידום אורגני ב- 2023, מחייב שילוב: גם SEO וגם SMO ולא רק אחד מהשניים.

המומחיות שלי היא קידום אורגני והתת נישה שלי היא SEO טכני, על כן לא משנה על איזו פלטפורמה אתר האינטרנט שלך מתקיים:

יש לי את היכולת וכנראה גם הניסיון כדי לקדם את אתר האינטרנט שלך.

שכן כאשר זה מגיע לקידום אורגני ומדדי הצלחה, המדד שלי עומד על 90% הצלחה תוך 7 חודשים עבור עשרות אתרי אינטרנט של לקוחות על ביטויים רלוונטיים, עסקיים – תחרותיים, שהעלו את הטראפיק האורגני של אותם אתרי אינטרנט במאות עד אלפי אחוזים.

אני יכול לעשות זאת גם עבור אתר האינטרנט שלך. וכן אני מתגורר בראשון לציון ועובד בעיקר מהעיר.

קידום אתרים בראשון לציון – מה זה משנה?

כפי שכתבתי עוד בהתחלה, אני מתגורר בראשון לציון, אני עובד הרבה מהעיר, משמע אני עושה הרבה קידום אתרים בעיר היפה שלנו, אני רשל"צ ובמקור נתנייתי – למה זה משנה?! זה לא משנה. זה פשוט עוד ביטוי חיפוש. כאשר הערכים החשובים לי בתור מקדם אתרים אורגני בגוגל, הם:

  • שקיפות
  • כנות
  • ישירות
  • זמינות

אני זמין בוואטסאפ, אני שולח למייל דוחות חודשיים הכוללים את הטוב, הרע, מה עשינו, מה התקדם ומה נעשה בחודש הבא ואני תמיד נמצא עם יד על הדופק וער לכל שינוי בזמן אמת ועדכון עתידי.

אז אם יש לך אתר אינטרנט ויש לך צורך בקידום אורגני - אז כדאי ליצור איתי קשר. אפשר דרך האתר, ואפשר אפילו לחייג. השלב הבא יהיה פגישת זום ללא הגבלת זמן וללא עלות לשיקוף המצב האמיתי ובצורה ויזואלית של הקידום האורגני של אתר האינטרנט שלך בגוגל.

קידום אתרים בראשון לציון - סיכום בכותרות

מתוך מגזין המפקח
לוגו אתר המפקח - הלוגו בצורת שפם דחור ובתוכו זכוכית מגדלת היוצרת עין כאשר ממנה נוצר גרף בעלייה
עוד רגע מזמנך בבקשה...
אתר האינטרנט שלך מתקדם בגוגל?

המפקח ישמח להפתיע אותך עם 3 תובנות משמעותיות על הקידום האורגני של אתר האינטרנט שלך

דילוג לתוכן