קורס קידום אתרים

קורס קידום אתרים אורגני הוא המקפצה הטובה ביותר לניהול נכסים דיגיטליים במנועי החיפוש. בין אם רצית ללמוד איך להפוך את האתר שלך למספר אחת בגוגל ובין אם הבנת שמדובר במקצוע רווחי ומתגמל - לפניך סקירת הקורסים המובילים ל- 2023.
לשיתוף עם קולגות:

רגע לפני: למה דווקא לימודי קידום אתרים?

אם חלמת לככב בדף ראשון בגוגל או להוביל לשם לקוחות רבים ומרוצים באופן עצמאי - קורס SEO או בשמו המוכר יותר: קורס קידום אתרים, ילמד אותך כיצד בדיוק זה נעשה - מתיאוריה ועד פרקטיקה.

אין ספק שבעידן של שינויים גלובליים הכוללים תהפוכות בשוק העבודה לצד יוקר מחייה הולך ומאמיר, משרה נחשקת בשוק הדיגיטל נחשבת לפתרון מדהים להצלחה העסקית שחיפשת, המציבה אותך בשורה אחת עם אנשי המקצוע המובילים בענף הקידום, הן כביזנס עצמאי או כהכנסה נוספת והן במשרה שכירה.

והמספרים לטובתנו:

שכר של מקדמת או מקדם SEO עם וותק של שנה עד שנתיים

וותק של 1 עד 2 שנים בתחום הקידום בכל חברה במשק, יניב לך שכר התחלתי של בין 10,000 ל- 12,000 ₪ לחודש.

שכר של אשת או איש SEO עם פזם

"התפזמות" של 3 עד 4 שנים כבר עשויה למצב אותך כראש צוות בשכר של כ- 14,000 ₪.

שכר מנהל מחלקת SEO או תפקיד בכיר אחר

אם הוצע לך לנהל את כל המחלקה? השכר כבר יטפס לאזור ה- 16,000 ₪ ואפילו מעבר (שלי היה הרבה יותר), ככל שמדובר בחברה גדולה יותר / מותג / משרה בכירה / וותק הולך וגדל בשנים.

כמובן שהנתונים הללו משתנים אם מעניין אותך לעסוק בקידום אתרים באופן עצמאי:

כאן השכר יכול להיות זהה לזה של מקדמים או מקדמות זוטרים או זוטרות, אך פוטנציאל הרווח עשוי להגיע לעשרות אלפי שקלים בחודש, בעיקר בלמידה נכונה של התחום, המכשירה אותך גם למהלכים נוספים שמכניסים רווח נאה כמו הקמת נכסים מניבים ברשת, תוכניות שיווק שותפים ועוד.

ומה לגבי קורס קידום אתרים מעשי שמלמד איך לקדם את האתר שלי לבד?

כמובן שגם כאן מדובר בשורת רווח מצוינת ולא רק במובן הכלכלי: שכן אם בחזקתך נכס דיגיטלי משלך, הלימודים מעניקים את כל מה שצריך כדי להתחיל לקדם את האתר בגוגל לגמרי בעצמך.

מהלך כזה בעצם חוסך לך בגיוס אנשי מקצוע ובתקשורת כמעט יומיומית איתם ומשאיר אצלך את השליטה המלאה לגבי מערך הדיגיטל שלך.

וגם אם בכל נקודת זמן שהיא תיפול החלטה לגייס מקדם או מקדמת אתרים לעזרתך – עם הידע שצברת בקורס אף "חאפר" או "חאפרית" לא יוכלו לדרוש ממך הון עתק כנגד עבודה קיקיונית או לא טובה מספיק.

קדימה לעסק: איפה לומדים קורס קידום אתרים SEO באמת טוב?

כדי לא לבזבז לך זמן, הנה תמצות הסקירה שלי:

היכן לומדים קורס קידום אורגני? מה צריך לדעת על הקורס הזה?
המפקח (אני) - מורה פרטי לקידום אתרים
  • לימודי אונליין אישיים, 1X1, בזום.
  • 5 מפגשים ממוקדים האורכים שעתיים, אחת לשבוע.
  • תרגול ממפגש למפגש (שיעורי בית), על ידי הקמת אתר מאפס או עבודה על האתר שלך
  • לימודים ממומחה SEO עם ניסיון של 5 שנים אינטנסיביות בתחום ולמעלה מ- 15 שנים בפיתוח אתרים
  • וכמי שהיום עושה Technical SEO לחברות גדולות ובינלאומיות, כולל סטרטאפים המכוונים לחו"ל
  • עלות הקורס: 3,500 ₪ + מע"מ.
ג'ון ברייס - קידום אתרים, מדיה חברתית וקידום ממומן
  • לימודי בוקר / ערב פרונטליים בקבוצה
  • 192 שעות אקדמיות, בשני מפגשים/ מפגש אחד מידי שבוע.
  • תרגול ממפגש למפגש הכולל ביצוע משימות ופרויקטים.
  • לימודים במוסד מוכר לקורסים מקצועיים בהייטק ובדיגיטל.
  • עלות משוערת: 10,000 - 15,000 ₪ (תלוי במתכונת הלימודים הנבחרת ובתעריפים המתעדכנים של החברה).
עשהאל דרייר - קורס SEO אונליין
  • לימוד עצמי דרך אתר הקורס עם קבוצת וואטסאפ פעילה לשאלות
  • 150 שיעורים, הנלמדים ב-25 שעות במצטבר.
  • 25 מבחני סיכום בסיום כל חלק.
  • רכישת שיטת קידום שלדעתי מאחד ממומחי ה-SEO  המובילים לעסקים קטנים ובינונים - מיקומיים
  • עלות הקורס: 2,760 ₪ כולל מע"מ ולאחר הנחה מיוחדת (במקום 12,000), נכון לשורות אלה.

קורס קידום אתרים בגוגל - הסקירה המורחבת

בגלל ששלושת הקורסים המומלצים כאן מספקים את הערך הגדול ביותר בהבנת הענף ובצבירת ניסיון ממשי בקידום מהרגע הראשון, כל שנותר כעת הוא לברר מי מהקורסים יתאים לך יותר:

מורה פרטי לקידום אתרים - יהונתן כהן, המפקח

למי מתאים הקורס?

זה לא סוד שתחום הדיגיטל מושך אליו אנשים רבים ולא בהכרח צעירים שמחפשים קריירה:

  • הסבה מקצועית לתחום יותר מתגמל
  • חוסר סיפוק מהעבודה הנוכחית ומשיכה לתחום השיווק הדיגיטלי
  • קידום והעצמת הארגון שבו פעילים כרגע
  • רצון לייצר לעצמך הכנסה צדדית
  • ואולי הכי חשוב - הרצון לקדם את הנכס הדיגיטלי של עצמך

כל אלה עשויות להיות הסיבות לצורך האישי שלך בקורס.

אלא שלא מעט מהמתעניינים מגיעים עם רקע טכנולוגי לא ממש גדול, מה שמרתיע אותם, לפחות בשלבים הראשונים, מהתעסקות במערכות דיגיטליות ומציב אותם בנקודת פתיחה הרבה פחות טובה מאחרים.

אדם שמרגיש בעמדת "נחיתות" ביחס לקבוצת הלימוד שלו, יהסס להציף שאלות או לבקש לחזור פעם נוספת על הדברים. הקצב של הקורס עלול להיות איטי או מהיר מידי בעבורו וכך נוצרת התחושה שאולי הקורס והתחום פשוט אינם מתאימים לו כפי שחשב.

אם זיהית בעצמך את התחושות הללו, עליך לדעת שקורס קידום אתרים אישי אחד על אחד פותר את כל החסמים המוקדמים ומאפשר לך להתקדם בקצב שלך, לפי הדרישות והצרכים האישיים שלך, עם מורה משלך וללא תלות באחרים ובהתקדמות שהם משיגים.

מהלך ואורך הקורס

קורס קידום האתרים של המפקח מתקיים בזום, כך שאפשר לבחור בכל בסביבה שנוח לך להתרכז בה: בבית, בבית הקפה, אפילו בשעתיים פנויות ושקטות לאורך יום העבודה.

הקורס לא ארוך מאוד (10 שעות לימוד המסתכמות ב-5 מפגשים בני שעתיים כל אחד), כך שהוא יתאים לך אם רצית לייצר לך את היסודות של עולם קידום האורגני "כאן ועכשיו" או לקפוץ רמה תלוי ברמתך הנוכחית, ולהפשיל בסיומו שרוולים ולגשת למלאכה. כן, יש גם שיעורי בית שיסייעו לך לתרגל את הנלמד ממפגש למפגש.

מה צריך כדי ללמוד?

הציוד הרלוונטי שדרוש לך הוא מיקרופון ומצלמה טובים, חיבור לאינטרנט וזה הכל. מכאן כל מפגש יתקיים במתכונת של הרבה שיתופי מסך, הסברים בקצב שלך בלבד והתקדמות בשלבים, עד להתמצאות מלאה בכל נושא וכל פעולה.

עם מה יוצאים בסוף?

הקורס מתקיים מולי, יהונתן כהן, המפקח, בתור מי שכיום עושה SEO לחברות גדולות, ובעברי ובאינטנסיביות חריפה לעשרות עסקים בישראל, ובהצלחה מסחררת של 90% הצלחה תוך 7 חודשי קידום, על ביטויי מפתח מאוד תחרותיים.

מה שאפשר לי לצבור ניסיון עשיר מאוד בתחום ה- SEO הכולל היכרות רחבה ועמוקה גם עם הצד הטכני שמאחורי הקלעים, שנכון להיום מעטים בישראל באמת מתמחים בו. זאת בנוסף לתובנות, סודות והמון ידע שאפשר לספוג רק מאיש מקצוע שעוסק בכך למחייתו.

קורס קידום אתרים של המפקח - כניסה לקהילת המפקח אל מאחורי הקלעים של עולם ה- SEO

 

 

קידום אתרים ג'ון ברייס

למי מתאים הקורס?

ג'ון ברייס הוא מוסד קורסים מוכר מאוד ללימודים בתחומי "העידן החדש": מקצועות ההייטק, הדיגיטל והטכנולוגיה.

מתכונת הקורסים מתנהלת ברובה בצורה פרונטלית (לעתים עם שילוב של עד 10% מהיקף הקורס באופן מקוון), כך שהיא תתאים לך מאוד אם חשוב לך להימצא בסביבה פעילה של לומדים ומרצים, להציף תובנות ולהחליף דעות עם יתר הקורסיסטים, אולי גם ליצור קשר עתידי איתם לטובת שיתופי פעולה.

מהלך ואורך הקורס

משך הלימודים ארוך יותר בהשוואה לשני הקורסים הנוספים (ובהתאמה מחירו יקר יותר) וצפוי להימשך לפחות מספר חודשים, תלוי במתכונת שתבחרו ללמוד בה: לימודי בוקר / ערב דו שבועיים או לימודי בוקר / ערב פעם בשבוע.

מה צריך כדי ללמוד?

מעבר לשעות הלימודים הפיזיות, קיימות דרישות סף נוספות שצריך לעמוד בהן:

  • ראיון אישי או השלמת ייעוץ הכוונה
  • מיומנות ושליטה טכנולוגית בסיסית
  • היכרות בסיסית עם Windows
  • 12 שנות לימוד
  • שליטה באנגלית
  • השלמת 50 שעות נוספות (מעבר לשעות הלימודים עצמם) לביצוע משימות ופרוייקטים.

התנאים הללו אינם מתקיימים ברכישה של קורס קידום אתרים פרטי כמובן, כך שהלימודים של ג'ון ברייס מוכוונים מלכתחילה לקצב מהיר יותר שמתאים לצעירים או בעלי קריירה משיקה שנדרשים להעמיק אל תוך התחום במטרה לשלוט בו במקום עבודתם (לעתים כהכשרה על חשבון העבודה).

עם מה יוצאים בסוף?

הבונוס המרכזי מהלימודים בג'ון ברייס הוא קבלת תעודה ממוסד מוכר, מה שיתאים מאוד למי שרוצה להשתלב בחברות וארגונים שונים (כולל חברות הייטק) וליהנות גם מאופציית ההכנה שהחברה מספקת לראיונות עבודה ולהשמה מקצועית.

מתוך ג'ון ברייס קורס קידום אתרים - המכללה שומרת לעצמה את הזכות לערוך שינויים בתנאים הנוגעים לקורס על מנת להתאים את הלימודים לנסיבות שאינן בשליטתה. לרבות באמצעות שינוי מקום הלימוד, שינוי מועד פתיחת הקורס, החלפת מתכונת הלימוד ללימודים מקוונים, ו/או הקפאת הלימודים בקורס והמשכם לאחר חלוף הנסיבות שדרשו זאת ו/או כל שינוי אחר שיידרש לאור נסיבות שאינן בשליטת המכללה כאמור. בקרות נסיבות כאמור, המכללה תבחר ותיישם כל שינוי שידרש בהתאם למיטב שיקוליה המקצועיים.ניתן לפתוח קורס בהתאמה אישית לארגונים במועד שיתואם עימנו
ג'ון ברייס - קורס שיווק דיגיטלי SEO ו- PPC

 

קורס האונליין של עשהאל קידום אתרים

למי מתאים הקורס?

עשהאל דרייר הוא הבעלים של חברת קידום האתרים "עשהאל דרייר בע"מ", שמתמחה במתן שירותי קידום מגוונים, לרבות הכשרת מקדמי SEO לעבודה בתחום.

הקורס מתקיים במתכונת של "מסע לימודים עצמאי": אתם רוכשים תחילה את הקורס, מקבלים גישה לסביבת הלימודים המלאה ולקבוצת הווצאפ של הקורס ונעים לאורך השיעורים וההדרכות השונות בצורה עצמאית לחלוטין, ללא תלות בשום גורם אחר.

לימודים בדרך הזו יתאימו מאוד לאנשים שרוצים להכיר טוב יותר את תחום הקידום וכמובן לעסוק בו, אבל מעדיפים לעשות זאת אונליין ללא התחייבות לזמן ולמקום, בקצב האישי שלהם, ללא הסחות דעת ובהפנמה עצמית של התכנים.

הקורס יתאים גם לבעל או בעלת עסק עם אתר אינטרנט (או עם כוונות לפתוח אחד) ושחשוב להם ללמוד את התחום בעצמם בכדי לקדם אותו, או לכל הפחות לדעת כל מה שצריך בקידום אתרים כדי להתנהל עתידית מול שירותי הקידום.

מהלך ואורך הקורס

הקורס נפרש על פני פרק זמן ממוצע של 25 שעות, בהן אפשר ללמוד את כל 150 השיעורים שבמערכת, לדלג על נושאים ולחזור אליהם בהמשך ולעבור בחינה מסכמת על החומר הנלמד.

סביבת הלימודים מכילה למעלה מ-25 מבחנים ברמות קושי משתנות, עם דרישה להגשת עבודת גמר שבמסגרתה ניתן להקים אתר אינטרנט בעצמך ולבצע בו אופטימיזציית SEO בהתאם לכל ההוראות של הקורס.

מה צריך כדי ללמוד?

כל פרקי הקורס מצולמים ומתומללים כך שצריך חיבור לאינטרנט וקצת זמן פנוי בסביבה שקטה. אפשר גם להצטייד בדף ועט אם כתיבת הערות ורישומים פנימיים עוזרת לך.

במקרה של קושי טכני מול סביבת הקורס או אם יהיו לך שאלות, הצוות המקצועי של החברה יעמוד לרשותך דרך הווצאפ (באופן אישי או דרך הקבוצה שצורפת אליה), עמוד הפייסבוק של הקורס או באופן אישי בתשלום נוסף ונמוך.

עם מה יוצאים בסוף?

עם סיום הקורס יהיה לך אתר אינטרנט שכבר הקמת וקידמת בעצמך ומשמש אותך כניסיון מעשי לעבודה הראשונה שלך בתחום. בנוסף, תלמדי ותלמידות הקורס מקבלים תעודת הסמכה רשמית מבית עשהאל דרייר ומצורפים למאגר מומחי ה-SEO של החברה, דרכו לקוחות פוטנציאליים יוכלו לפנות אליך.

היי, שמי עשהאל דרייר ובשנת 2015 כשעוד הייתי לוחם ביחידת דובדבן, צרכתי שירותי SEO לעסק קודם שלי והתאכזבתי מהרמה הנמוכה במיוחד של השירות שקיבלתי.מהר מאוד הבנתי שאין ברירה אלא לפתוח חברת SEO בעצמי, כזו שתוכיח שאפשר גם אחרת ולקוחות מרוצים זו לא מילה גסה ובדיוק כך היה – משנה לשנה כמות הלקוחות יחד עם שביעות הרצון גדלה ותדמית המקצוע החלה להשתפר משנה לשנה. במקביל, בשנים האחרונות לימדתי יום יום כ-7,000 מקדמי אתרים באמצעות קבוצת פייסבוק, 3 קבוצות ווטסאפ, קבוצת טלגרם, ניוזלטר יומי ועוד. והיום אני גאה להציג בפניכם את החלק האחרון בפאזל: קורס קידום אתרים מקצועי, פרקטי, מקיף, כזה שמכשיר לעבודה יומיומית בתחום הן כשכיר והן כעצמאי. בא לכם להצטרף לחזון שלי? הזמינו את הקורס עכשיו! 150 שיעורים 25 שעות 25 מבחנים 20 כלים נלווים
על קורס קידום האתרים מתוך האתר של עשהאל

 

קורס קידום אתרים אורגני - השורה התחתונה

בין אם הבחירה שלך תהיה קורס קידום אתרים פרטי ובין אם כזה המועבר דרך חברת קורסים, ניתן לצבור דרכם את כל הידע המקצועי והפרקטי, שיעזור לך לממש כל מטרה אישית.

הקורס של ג'ון ברייס

הקורס שמוצע בג'ון ברייס הוא ככל הנראה זה שנראה "היוקרתי" מכולם, בשל הוותק והבולטות של החברה במשק באופן כללי. אך בבואך לבחור קורס קידום אתרים אורגני מחיר הלימודים אצלם יתאים לך כל עוד הצורך הוא בקריירה שכירה (עם דגש על התברגות להייטק) ובהשמה מקצועית בתחום.

אבל מעבר לזה, אין לי מידע עליו, שכן לעולם לא התנסיתי בו קודם.

הקורס של עשהאל

על הקורס של עשהאל אני ממליץ מתוקף היכרותי עם החברה כמנהל מחלקת ה- SEO שלה לשעבר, ואני זוכר את השעות הרבות שראיתי את עשהאל משקיע ביצירת הקורס הנוכחי.

הקורס יתאים לכל עסק קטן ועד בינוני, עסקים בעלי אתר מקומי ולכל המעוניינים להפוך למקדמי אתרים שרוצים ידע ממוקד בצורה קלה להבנה.

הקורס של המפקח (שלי - עבורך)

ומה לגבי הקורס שלי? אין לי ספק שהוא יעניק לך ידע, כלים ומיומנות טובים גם אם אין לך מושג ירוק בתחום ובעזרתו אפשר להתחיל לקדם את האתר שלך ממש עכשיו. לכל שאלה נוספת והתייעצות בנושא, כדאי ליצור איתי קשר דרך הוואטסאפ.

אגב, לצורך השקיפות - על כל הרשמה לקורס של עשהאל, דרך הקישור במאמר כאן, יש לי רווח כספי. וסבירות גבוהה שלא הייתי מציין אותו כאן באתר, אם לא היה לי מזה רווח.

למרות זאת ההמלצה שלי כנה למי שהסגנון מתאים לו, שכן המלצתי עליו עוד לפני שהיה לי אפשרות לרווח כספי ממנו.

בנוסף ושוב פעם לצורך השקיפות (2) - כלל התכנים באתר שלי, המפקח, אני עצמי כותב. את המאמר הספציפי הנוכחי, כתבה כותבת התוכן שלי, על בסיס אפיון ראשוני ממני. לקוחות ה- SEO שלי, זוכים עבור האתר שלהם בתוכן איכותי מסוג זה, כאשר את האפיון לכותבת - אני עצמי יוצר.

קורס קידום אתרים - סיכום בכותרות

מתוך מגזין המפקח
לוגו אתר המפקח - הלוגו בצורת שפם דחור ובתוכו זכוכית מגדלת היוצרת עין כאשר ממנה נוצר גרף בעלייה
עוד רגע מזמנך בבקשה...
אתר האינטרנט שלך מתקדם בגוגל?

המפקח ישמח להפתיע אותך עם 3 תובנות משמעותיות על הקידום האורגני של אתר האינטרנט שלך

דילוג לתוכן