מנהל מחלקת SEO לשעבר בעשהאל דרייר קידום אתרים

עשהאל דרייר קידום אתרים - חברת קידום אתרים אינטנסיבית לעסקים, שזכיתי להיות בה מנהל פרויקטים ללקוחות SEO, ובהמשך מנהל מחלקת SEO עד אוגוסט 2021
לשיתוף עם קולגות:

כיום ולמעשה כבר יותר משנתיים (נכון לאוגוסט 2023), יש לי את הסוכנות שלי המפקח;

סוכנות SEO בוטיק, לחברות גדולות וסטארטאפים המעוניינים בבנק שעות לטובת פיקוח SEO ו- Technical SEO, ועבור משרדי עורכי דין, חנויות אינטרנטיות ועסקים בינוניים המחפשים שירות קידום אתרים אורגני ב- 360 מעלות:

הצעד הראשון שלי בעולם ה- SEO

את הצעד הראשון שלי לתוך עולמו הרחב של ה- SEO, עשיתי בשנת 2018 כחלק מפרויקטים בתחום החדשנות שביצעתי לטובת חברות גדולות וארגוניים ציבוריים שונים תוך כדי שאני מספק להם הכל לטובת הפרויקט מא' ועד ת', כאשר קידום אורגני היה רק חלק קטן מכל הפרויקט.

לעשהאל הגעתי ב- 2019 לקראת סיום קורס שיווק דיגיטלי של הטכניון (אני דוגל בקודם לעשות בעצמי ואז ללמוד מאחרים), בתור מפתח אתרים, עם ניסיון בתקופתו של 15 שנים (עוד שנה ב- 2024, אני חוגג 20 שנים של קוד), אבל דיי מהר (כבר ביום השני לעבודה) עשהאל החליט שעם הראש החריף שלי לדבריו, אז במקום מפתח אתרים אהיה מנהל פרויקטים SEO וכך היה.

תעודת הסמכה מהטכניון, בתור מומחה שיווק דיגיטלי, עבור יהונתן כהן, ת.ז: 204265870. מאפריל 2019 ועד ינואר 2020.
אני דוגל בקודם ללמוד ולבצע בעצמי ורק לאחר מכן ללמוד במקום מסודר ופורמלי

הקמת מחלקת SEO בעשהאל דרייר קידום אתרים

לפני שזכיתי במנדט להקים את מחלקת ה- SEO בחברת קידום האתרים של עשהאל, היינו מספר מנהלי פרויקטי SEO, שכל אחד ואחת מנהלים מספר פרויקטי SEO בו זמנית.

אני באופן אישי בתור מנהל פרויקטים SEO ניהלתי בשיא (אם אני זוכר נכון), 15 לקוחות SEO במקביל, שרובם המוחלט כמעט ללא יוצא מהכלל עורכות ועורכי דין וכן גם קצת חנויות אינטרנטיות.

בעקבות שינוי ארגוני - שהיה מאוד נכון לחברה בזמנו, הוחלט על הקמת מחלקות שונות במשרד:

  • מחלקת לקוחות SEO (המחלקה בניהול שלי)
  • מחלקת נכסים דיגיטליים (המחלקה בניהולו של ים)
  • מחלקת טכנולוגיות וקישורים חיצוניים - מה שלימים הפך לדיגיפארם (המחלקה של עדי - שהיא הרבה יותר מזה)
בתמונה מימין אני יהונתן כהן, המפקח. בשמאל: עשהאל דרייר, הבוס הגדול של עשהאל דרייר קידום אתרים. צולם על ידי תם כתום.
מהתקופה שלי בעשהאל דרייר קידום אתרים. מימין: אני - יהונתן כהן, המפקח. משמאל: עשהאל דרייר. צולם על ידי תם כתום.

90% מלקוחות ה- SEO של החברה עוברים תחת ניהולי

בעקבות הקמת המחלקות השונות בחברה, רוב לקוחות ה- SEO שהיו אצל מנהלי הפרויקטים השונים, עברו להיות תחת ניהולי, תוך כדי שגייסנו מספר מקדמי SEO נוספים לחברה לטובת המחלקה. במקביל לשינויי תפקידים של העובדים הקיימים. זו הייתה חוויה שלמה 😊

החוויה בלעבוד אצל עשהאל דרייר קידום אתרים

לעבוד אצל עשהאל, יותר טוב - לעבוד לצד עשהאל זו חוויה מעשירה, מלמדת, מרחיבה אופקים ובאמת כפית. שאני שמח שחוויתי.

בתקופה בה עבדתי אצל עשהאל, הרגשתי מאוד משמעותי - שכן קידום אורגני מספק פרנסה ללקוחות שלך, למשפחות שלהם ולעובדים שלהם, ברמה שבכלל לא ניתן להבין עד שלא עושים את זה ומשוחחים עם הלקוחות שיחות פתוחות וכנות.

זו הסיבה גם למה עבדתי גם עד השעות הקטנות של הלילה, על מנת לספק יותר ללקוחות שלי, ולשבור איתם ולהמשיך לשבור איתם ועבורם שיאים חדשים;

  • אם בכמות הביטויים שהאתר מקודם עליהם
  • אם במיקומים שהאתר מדורג עליהם
  • ואם בכמות הטארפיק והלידים שהיו צומחים מחודש לחודש

שכן מדדי ההצלחה שלי לא איחרו להגיע, ויראו תמונה של 90% הצלחה תוך 7 חודשי קידום, כאשר ההצלחה נמדדת לפי טווח הזמן בו האתרים הגיעו להיות ראשונים בביטויים מאוד תחרותיים, עם אלפי חיפושים בחודש, בביטויים שווה כסף.

מכתב תודה מהזמן שעבדתי בעשהאל דרייר קידום אתרים. תוכן המכתב: 23/06/2020. יוני היקר, תודה רבה עבור כ הדברים המדהימים שאתה עושה עבור כולנו, כקבוצה. תודה על השעות מהמשרד, כולל השעות הקטנות שרק אתה מכיר :) תודה על השעות מהבית. תודה על הסדר והארגון המופתי. תודה על הפיתוחים, השכלולים ופתרון התקלות כמו שרק אתה יודע לתקן. תודה על כל הנסיעות ברכב בתקופת הקורונה, מעריך את זה מאוד. תודה על הרצון, יש לך כוח רצון מדהים ואין ספק שאתה חדור מטרה. תודה שאתה חבר טוב. תודה שאתה אכפתי, בעל רגישות סביבתית, מתחשב ואדם נעים. ההתפתחות המקצועית שלך הייתה מהירה מאוד, ואני נהנה מאוד לראות איך אתה מתפתח גם בפאן של ההספק, בצעדי ענק. אין לי ספק שאתה תשיג כל מה שאתה תסמן לעצמך כיעד בחיים. אין ספק שאתה בן זוג מדהים לאשתך (קשה לפספס), ואדם טוב. אני מאחל לך, שתמשיך להתפתח, גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית, שלא תפסיק לכבוש עוד ועוד יעדים, אם היית מניה בשוק ההון, ללא ספק הייתי שם עליך All in. תזכור שכל הצוות מאחוריך, לכל דבר שתצטרך, גם (ובמיוחד) לדברים שמעבר לעבודה. אצלנו במקצוע, התמדה היא שם המשפחק, ואין ספק שיש לך את זה. תמשיך ככה. באהבה רבה, עשהאל. חותמת: עשהאל דרייר בע"מ ח.פ 515340610, נייד: 054-6515743
עם ההערכה כזו מהבוס הגדול - איך לא יהיה כיף לעבוד שם?

עשהאל דרייר כחונך

אין לי ספק שלמדתי הרבה מאוד מעשהאל.

עשהאל הוא אדם נדיר עם לב זהב, מאוד מקצועי ועתיר ניסיון. אז כיף להקשיב לו ולצפות בו בפעולה.

לכן אגב תמיד שאני נשאל "מה אתה חושב על עשהאל?" - אני עונה שמדובר באדם נדיר, שכדאי לעבוד אצלו בתור מקדמת או מקדם SEO, כדאי ללמוד ממנו ואם דרוש לך מקדם SEO נוסף עליי, אז כדאי שתדבר עם עשהאל דרייר, או עם עידן בן אור תלוי בגודל החברה והתחום.

אפיון מערכת דיגיפארם - חנות אינטרנטית למקדמות ומקדמי SEO

חלק מהחוויה שלי בעבודה אצל עשהאל, היה כאשר הייתי מקבל ממנו אתגר לכובע השני שלי כמפתח אתרים וטכנולוג מלידה.

אחד מהאתגרים האלה היה ליצור את האפיון הראשוני לטופס ממנו מקדמות ומקדמי SEO חיצוניים (לא של החברה), יוכלו להזמין קישורים חיצוניים ומאמרים לאתר.

מערכת שבהמשך הדרך עברה למחלקה של עדי, המשיכה להתפתח בהנחייתה ובניהולה המדהים, תוך כדי שהיא ממשיכה את האפיון מול אלכס המתכנת המוכשר, ואשר לימים ולגמרי אחרי זמני בחברה, קיבלה את השם: דיגיפארם.

אז מה זה למעשה דיגיפארם?

דיגיפארם היא חנות אינטרנטית למקדמות ומקדמי SEO. בחנות ניתן:

וכן, עוד הרבה.

אין ספק שחנות דיגיפארם מבית חברת קידום האתרים עשאל דרייר בע"מ, היא אחת החנויות המדהימות ביותר שראיתי ברחבי האינטרנט, וגם אם אין לך צורך לרכוש מדיגיפארם דבר, יהיה נכון לך להיכנס אליה כאן בקישור, להירשם ופשוט לבדוק אותה לעומק וגם אם רק בשם ההשראה.

צילום מסך מתוך דיגיפארם
דיגיפארם - חנות אינטרנטית למקדמות ומקדמי SEO

אז לסיכום

בתור מנהל מחלקת SEO (לשעבר) אצל עשהאל דרייר קידום אתרים, ניהלתי במקביל עשרות אתרי אינטרנט, מספר מקדמי SEO תחתיי, עשרות כותבי וכותבות תוכן, מפתח אתרים ומעצב אתרים ונהנתי מכל רגע.

כיום יש לי את סוכנות ה- SEO שלי המפקח, הלקוחות שלנו הם חברות גדולות כגון בנקים, חברות ביטוח, חברות הייטק מוכרות בעולם, חנויות אינטרנטיות, סטארטאפים הפועלים בארץ ובחו"ל, משרדי עורכי דין ועסקים בינוניים.

אם דרוש לך רק כתיבת תוכן, וקישורים חיצוניים וברור לך איך לעבוד איתם ואיך לבחור או ברצונך ללמוד SEO בקצב שלך אני מציע לך לבדוק מה יש לדיגיפארם מבית עשהאל דרייר להציע לך.

  • או לשוחח עם הצוות של עשהאל, שאני בטוח שישמח ללוות אותך בתהליך.

אם לחלופין דרוש לך קידום אורגני בגוגל, או יש לך שאלות נוספות אני מציע לך לדבר איתי. אני מאוד נגיש וכן.

מנהל מחלקת SEO לשעבר בעשהאל דרייר קידום אתרים - סיכום בכותרות

מתוך מגזין המפקח
לוגו אתר המפקח - הלוגו בצורת שפם דחור ובתוכו זכוכית מגדלת היוצרת עין כאשר ממנה נוצר גרף בעלייה
עוד רגע מזמנך בבקשה...
אתר האינטרנט שלך מתקדם בגוגל?

המפקח ישמח להפתיע אותך עם 3 תובנות משמעותיות על הקידום האורגני של אתר האינטרנט שלך

דילוג לתוכן