גוגל מקיימת ניסוי המגדיל את הטרפיק לטוויטר

על בסיס צילומי מסך ששיתף שי הראל מייסד Rank Ranger בפרופיל ה- Twitter שלו, אנחנו צפויים לראות יותר תוצאות אורגניות עם ציוצים.
לשיתוף עם חברים:

אם עוקבים אחר השינויים האחרונים, ומנסים לחזות את העתיד של מנועי החיפוש, האמת היא פשוטה - אין ספק שתחילת שנת 2023, לאחר שהכל יתחבר - תחשב לתקופה בה גוגל עשה את השינוי הקיצוני והמשמעותי ביותר במנועי החיפוש עבור מידע באינטרנט.

רק לפני זמן לא רב פרסמתי על החידושים במנוע החיפוש של לינקדאין, על ההשפעה של טוויטר בתחום האודיו ועל התמיכה של Google Search Console בוידאו ומה ההשלכות של כל זה - "יותר תוצאות מתוך המדיה החברתית לתוך תוצאות החיפוש בגוגל, ותוצאות יותר ויזואליות ואיכותיות".

ואומנם ציוצים מתוך Twitter ב- Google כבר היו קיימים בעבר, כאשר חיפשת מותגים לצורך העניין. דוגמה כאן:

צילום מסףך מתוך תוצאות החיפוש בגוגל כאשר מחפשים את הביטוי Microsoft מקבלים בין התוצאות בגוגל, גם את הציוצים האחרונים של מיקרוסופט בטוויטר

גוגל מעלה הילוך ומתנסה ב- Popular On Twitter

רק נראה שכעת גוגל מעלה הילוך, ומכניסה לפי צילומי מסך שצילם שי הראל מייסד Rank Ranger, גם ציוצים מתוך Twitter העונים על שאלות הגולשים במנוע החיפוש הפופולרי.
צילום מסך מתוך הטוויטר של שי הראל מייסד rank ranger המציג ציוצים מתוך גוגל לפי ביטוי חיפוש. בתגובות שאלו אותו אם זה בולשיט הוא אמר שלא ושהצוות שלו היום מצא את זה

 

כאשר אני רואה בזה עוד צעד משמעותי של שילוב כלל הנכסים הדיגיטלים שלך עם הקידום האורגני של העסק שלך.

אולי הגיע הזמן לפתוח חשבון Twitter?

ההרגשה הכללית שלי בשנים האחרונות הייתה שלפחות עבור הקהל הישראלי טוויטר מת או לפחות בדרך לשם. אבל כעת, עם התחרות העולה עבור יותר נדל"ן דיגיטלי בתוך תוצאות החיפוש בגוגל והניסוי שגוגל התחילה איתו שאומנם קורה עם Twitter אבל לדעתי זו רק ההתחלה ודברים דומים נראה בהמשך גם עם מדיות חברתיות נוספות.

אז אולי הגיע הזמן של הקהל הישראלי להחיות את Twitter מחדש? - אני סבור מאוד שכן.

למה גוגל בחרה דווקא ב- Twitter בשביל הניסוי הנוכחי?

כאשר מדברים על Google ו- Twitter צריכים להיזכר בשנת 2015, בו Twitter ו- Google חתמו על הסכם לשיתוף פעולה. בו גוגל מקבלת גישה למאגר הציוצים של טוויטר, וטוויטר בעקבות לכך מקבלת חשיפה בתוצאות החיפוש בגוגל.

אז כן, כעת ברור שבחירה של גוגל בטוויטר לניסויים מסוג זה, זה כמעט ברירת מחדל אבל האם באמת נראה דבר דומה קורה גם עם מדיות חברתיות אחרות? ימים יגידו.

שורה תחתונה - קידום אורגני ב- Twitter לעסק שלך

אם מחברים כאן את כל הנתונים ביחד; הניסוי הנוכחי של גוגל עם טוויטר, שיתוף הפעולה הקיים בין טוויטר לגוגל והשינוי המשמעותי שדור ה- Z יצר ויוצר בדרך שלו לחיפוש מידע והרצון למענה ויזואלי, הדעה שלי היא אחת: הגיע הזמן להתחיל עם קידום אורגני ב- Twitter עבור העסק שלך.

גוגל מקיימת ניסוי המגדיל את הטרפיק לטוויטר - סיכום בכותרות

לשיתוף עם חברים:
פרסומות - Ads
לוגו אתר המפקח - הלוגו בצורת שפם דחור ובתוכו זכוכית מגדלת היוצרת עין כאשר ממנה נוצר גרף בעלייה
עוד רגע מזמנך בבקשה...
אתר האינטרנט שלך מתקדם בגוגל?

המפקח ישמח להפתיע אותך עם 3 תובנות משמעותיות על הקידום האורגני של אתר האינטרנט שלך

דילוג לתוכן