טוויטר מתחילה לתמוך בפודקאסטים

טוויטר מתחילה לתמוך בפודקאסטים כך Twitter פרסמה אמש בבלוג שלה. טוויטר מאמינה שהם עוזרים לאנשים ייחודיים ומשכנעים ברחבי העולם להשמיע את קולם ולהתחבר; וכעת עם פודקאסטים, הם לוקחים את החיבור הזה לרמה חדשה לגמרי.
לשיתוף עם חברים:

שילוב הפודקאסטים יהיה כחלק מ- Twitter Spaces שבהם מתרחשות כיום במדיה החברתית שיחות אודיו פתוחות. וזו גם הדרך של Twitter להמשיך ולהשקיע ביוצרי אודיו.

על פי מחקר של טוויטר על המשתמשים שלה, 45% מהמשתמשים בארצות הברית גם מאזינים לפודקאסטים מידי חודש. לכן המטרה שלהם כעת לחשוף את המשתמשים שלה ליותר פודקאסטים המתאימים להם ובאופן אישי.

בעת הפרסום של טוויטר על שילוב פודקאסטים אצלה, היא השיקה כרטיסיית Spaces מחודשת הנגישה לקהל דוברי האנגלית שלה ברחבי העולם דרך אפליקציית ה- iOS וה- Android.

תמונה בה צילום של יד המחזיקה איור של בועת צ'אט ובתוכה שתי ציפורים בתכלת הדומות לזאת מהלוגו של טוויטר אחת הציפורים נראת כמכריזה הכרזה

מדוע פודקאסטים ב- Twitter צריך לעניין אותנו?

כיום גוגל מציגה ציוצי טוויטר בתוצאות החיפוש שלה. בנוסף לכך וכפי שציינתי גם בעבר, לדעת גוגל הולכת לכיוון של לייבא יותר תוצאות חיפוש מתוך המדיות החברתיות ועם כמה שיותר מדיה כגון תמונות, וידאו ואודיו.

על כן לדעתי זה רק עניין של זמן עד שגוגל תתחיל לייבא גם פודקאסטים מתוך Twitter לתוך תוצאות החיפוש שלה. האם אני צודק? - חודשים יגידו.

טוויטר מתחילה לתמוך בפודקאסטים - סיכום בכותרות

לשיתוף עם חברים:
פרסומות - Ads
לוגו אתר המפקח - הלוגו בצורת שפם דחור ובתוכו זכוכית מגדלת היוצרת עין כאשר ממנה נוצר גרף בעלייה
עוד רגע מזמנך בבקשה...
אתר האינטרנט שלך מתקדם בגוגל?

המפקח ישמח להפתיע אותך עם 3 תובנות משמעותיות על הקידום האורגני של אתר האינטרנט שלך

דילוג לתוכן