נדל"ן דיגיטלי בתוצאות החיפוש - טיפ השבוע

נדל"ן דיגיטלי בתוצאות החיפוש הוא מצבור של נכסים דיגיטליים שביחד מונעים מכל אדם לפספס אותך בתוצאות החיפוש בגוגל. אילו נכסים דיגיטליים מומלצים לך? - מיד בטיפ השבוע.
לשיתוף עם חברים:

טוויטר, יוטיוב, חדשות גוגל, גוגל Ads, תמונות, סכמות כגון סכמת FAQ, חשבון GMB ואתר האינטרנט שלך המקודם אורגני, שלא לדבר על מוצרים - למי שיש חנות אינטרנטית; זה רק חלק מהנכסים הדיגיטליים שביכולתך ליצור כדי לתפוס נתח נדל"ן דיגיטלי יחסית גדול בתוצאות החיפוש בגוגל.

 נדל"ן דיגיטלי - ריצה למרחקים ארוכים

בקידום אורגני יש מגוון רחב של אסטרטגיות אפשריות, כדי לייצר טראפיק גדול אשר מוביל לכמות לידים יפה ומשם ללקוחות משלמים עבור העסק שלך.

אסטרטגיה הלוקחת את כלל האובייקטים השונים מהם מורכב עמוד תוצאות החיפוש של גוגל, היא אסטרטגיה מאוד מומלצת, שכן מ- 25.03% מכמות הגולשים באינטרנט שעושים חיפוש מידי חודש בחודשו תחת הביטויים הרלוונטיים ונכנסים אליך לאתר האינטרנט שלך (כאשר האתר שלך בין ה- 3 המקומות הראשונים) - לפתע, בעקבות אסטרטגיית צבירת הנדל"ן הדיגיטלי, כמות הטראפיק לאתר האינטרנט שלך גודלת משמעותית.

אני אסביר

לפי מחקר בתחום על כמות הכניסות האורגניות לאתר מתוצאות החיפוש בגוגל, התוצאה האורגנית הראשונה זוכה ל- 31.75% כניסות מכמות החיפושים האורגניים. כאשר אם ניקח בהתבסס על המחקר, את שלוש התוצאות הראשונות בגוגל - נגלה כי הממוצע כניסות מכל 3 התוצאות הראשונות בגוגל, יחסית לכמות החיפושים החודשיים, עומד על 25.03% כניסות.

לאיפה הולכים שאר הכניסות?

ראשית כול חלק מהכניסות הולכות לאתרים נוספים בתוצאות האורגניות בגוגל, כאשר רוב הגולשים נכנסים למספר אתרים במקביל.

שנית בתוצאות החיפוש יש נדל"ן דיגיטלי נוסף כפי שציינתי למעלה:

  • מודעות ממומנות
  • מפת גוגל (GMB)
  • סרטוני YouTube
  • תוצאות מתוך Twitter
  • תמונות אתר
  • גוגל News
  • קרוסלת המוצרים
  • ועוד.

טיפ השבוע - פרשת כי תבוא לנדל"ן הדיגיטלי

על כן הטיפ שלי לשבוע הזה הוא בנוסף לקידום האורגני, להשקיע בעוד 5 נכסים דיגיטליים שישפרו עבורך משמעותית את החשיפה הדיגיטלית שלך, עבור העסק שלך או הארגון.

אתמקד בכל סוג שטח נדל"ני דיגיטלי - מהמשמעותי ביותר והקל ליישום ועד לפחות דחוף והמורכב ליישום:

מפת גוגל GMB

GMB ראשי תיבות של Google My Business ששינה את השם שלו ל- Google Business Profile, הוא כלי חינמי של גוגל כאשר למרות שאפשר להמשיך ולטפח אותו מפעם לפעם, ההגדרות שלו שמגדירים פעם אחת, עושים עבודה מאוד טובה כדי לשים את העסק שלך ב- Google Map וכך למעשה על המפה הלוקאלית.

כך שאם יש לך כתובת פיזית לעסק - ליצור חשבון GMB זה מאוד מומלץ, זה קל ליישום, זה חינמי וצריך להגדיר רק פעם אחת.

צילום מסך: GMB של המפקח כאשר מחפשים את הביטוי המפקח SEO

 

ניהול חשבון Twitter

הלקוחות שלך לא נמצאים ב- Twitter ובכל זאת, ההמלצה שלי אליך - כדאי לפתוח חשבון טיווטר לעסק שלך. מדוע? - פשוט מאוד!

אומנם הלקוחות שלך לא נמצאים בטוויטר, אבל לחלוטין הם נמצאים בגוגל, וציוצים מתוך חשבון הטוויטר שלך מגיעים אל תוצאות החיפוש בגוגל, במיוחד כעת שבעקבות הסכם פעולה בין גוגל לטוויטר, גוגל הולכת כנראה להגדיל את שטח הנדל"ני של טוויטר בתוצאות החיפוש שלה.

מעבר לכל זה הקמת חשבון טיווטר לעסק שלך זה חינם, נוח והתפעול דיי פשוט - לכתוב קצת ולשתף בקישור למאמר שכבר קיים באתר שלך.

צילום מסך: חשבון ה- Twitter של Google Searc

 

תמונות לתוכן האתר ואופטימיזציית ALT

אופטימיזציית ALT לתמונות האתר זה מתיש, במיוחד עם יש לך אתר אינטרנט עם אלפי תמונות שאף פעם לפני זה לא עבר אופטימיזציית ALT לפני זה. ALT זה קיצור של Alternate (חלופי), משמע הגדרת טקסט חלופי לתמונה במידה וזו לא מוצגת.

כאשר כיום גם גוגל וגם בעלי לקות ראייה עושים שימוש בכתוב ב- ALT כדי להבין מה רואים בתמונה. אופטימיזציית ALT מקפיצה את תמונות האתר שלך בדירוגי גוגל תמונות.

צילום מסך: דוגמה לאופטימיזציית ALT באתר WordPress של המפקח

 

קידום ערוץ YouTube המקושר לאתר

אם אתר האינטרנט שלך מקודם נכון בגוגל, זאת אומרת שככול הנראה יש מחקר ביטויים / מאמרים כאשר בכל חודש בחודשו דואגים לייצר מספר מאמרים ממנו לקידום אותם ביטויים. קידום ערוץ YouTube לא רחוק מזה, גם אם כבר היום יש בו מאות סרטונים שלעולם לפני זה לא עברו כל אופטמיזציה או נוצרו על בסיס מחקר קיים, עדיין ניתן לייצר מאותם הסרטונים ערך אורגני מבוסס מחקר ביטויים.

זה אומר גם שלא רק דואגים ששם המאמר, התיאור שלו ופרמטרים נוספים יקדמו על הביטויים הרלוונטיים לעסק שלך, אלא שגם בכל עמוד באתר האינטרנט שלך, יוטמע סרטון 1 מתוך ערוץ היוטויב שלך, לצורך קידום הסרטון + העמוד בתוצאות החיפוש האורגניות.

האמת בעיניי זה אחד הדברים המשמעותיים ביותר לקידום אורגני בגוגל והוא נמצא רק באמצע של אפשרויות הנדל"ן הדיגיטלי, רק בגלל שלהקים ערוץ יוטויב שגורר אחריו גם צפיות, ומינויים ובאמת תוכן איכותי שגם בונה את המותג שלך, זה אחד הדברים המורכבים ביותר ליצירה.

 

פרסום תוכן מהאתר ב- Google News

להקים Publisher ב- Google News זה חינמי, באוסטרליה אפילו תרוויחו על זה כסף מגוגל והאמת ההקמה עצמה מאוד פשוטה אך טיפה מתסכלת כי לוקח לגוגל מספר שבועות לאשר חשבונות חדשים. הבעיה בגוגל חדשות שלאחר מכן ועוד תוך כדי התהליך, הכל הופך להיות מורכב יותר.

עוד לפני תהליך הקמת חשבון Publisher ב- Google News יש צורך לייצר תכנים חדשותיים לאתר, ולהמשיך לעדכן בפוסטים חדשותיים לאתר מידי יום במיוחד בשלב בו האתר שלך מחכה לאישור מטעם גוגל לאישור ה- Publisher שלך.

מה שזה אומר, זה אומר הרבה מאוד יצירת תוכן וברמה יומית. לבעל אתר גדול או סמנכ"לית שיווק (CMO) בחברה ענקית זה אומר לעבוד צמוד עם מנהלת ה- PR (יחסי הציבור) ולהתחיל לייצר מנגון ליצירת תכנים חדשותיים. אותם כמובן הם יצטרכו לאשר ובכל פעם מחדש.

ואילו לעסק קטן עד בינוני זה אומר לשלם לכותב תוכן אלפי שקלים בחודש או לכתוב תוכן בעצמו ובתדירות גבוהה - משימה שהיא לגמרי לא פשוטה.

בכל מקרה הערך של גוגל News לאתר שלך בכלל ולקידום האורגני שלך בפרט הוא עצום, ואני לגמרי מאמין שכדאי להקדיש לזה מחשבה.

צילום מסך: Google News המפקח - בזמן שהוא מחכה לאישור סופי

 

מודעות ממומנות (PPC)

מודעות ממומנות (PPC) בגוגל (Google Ads) זה לגמרי לא קידום אורגני וזה לגמרי בתשלום.

למרות זאת אני ממליץ על קידום אורגני אפילו בסכומים קטנים גם כי זה עוזר לקידום האורגני כאשר זה מביא טארפיק לתוך האתר, וגם כי מודעות גוגל תופסות נדל"ן דיגיטלי בתוצאות החיפוש בגוגל ולכן כדי לתפוס את מירב המקום בתוצאות החיפוש ולא להשאיר מקום למתחרים - קידום ממומן עונה על הצורך.

 

נדל"ן בתוצאות החיפוש בגוגל מבוסס נכסים דיגיטליים

לסיכום - האידיאל שלך, כאשר מישהו יחפש את המותג שלך או ביטוי שהוא 1 מתוך 10 הביטויים החשובים לך ביותר, הוא שכל עמוד תוצאות החיפוש יהיה מורכב מהמיתוג שלך ומהמיתוג שלך בלבד או לפחות 97% אחוזים ממנו.

זה משהו שהוא יישים ואפשרי רק לא קורה ביום אחד - מדובר בריצה למרחקים ארוכים, צריך אליו תקציב יחסית גדול ומדובר בתהליך יחסית מורכב.

בכל מקרה, את התוצאות לתהליך מתחילים להרגיש כבר תוך חודשים ספורים מרגע תחילת הפעילות שכן כפי ששורשי העץ מתקדמים מתחת לאדמה ותופסים שטח רב יותר, כך גם הנכסים הדיגיטליים, מתחילים לצוץ ביותר ויותר ביטויים רלוונטיים, וביותר ויותר מיקומים שונים בעמוד תוצאות החיפוש בגוגל.

אז כמשפט אחרון

צבירת נדל"ן דיגיטלי הוא אסטרטגיה מומלצת בעל פוטנציאל גדול לייצר טראפיק רב לאתר תוך בניית מיתוג ויצירת שיח ויראלי על ההשפעה של הארגון או העסק. לצורך זה צריך לפחות אחד מהשניים:

  1. תקציב גדול והחלטה ברורה לתפוס כמה שיותר נדל"ן דיגיטלי בתוצאות החיפוש בגוגל.
  2. התמדה, אסטרטיביות ורצון להצליח גם אם זה אומר להזיע והרבה ויותר.

ואם עדיין לא ברור לך מאיפה להתחיל, אני חושב שכדאי לך לפנות למי שיספק לך ייעוץ SEO להגדרות המטרות, בניית האסטרטגייה ויציאה לדרך. המפקח מספק שירות שכזה.

נדל"ן דיגיטלי בתוצאות החיפוש - טיפ השבוע - סיכום בכותרות

לשיתוף עם חברים:
פרסומות - Ads
לוגו אתר המפקח - הלוגו בצורת שפם דחור ובתוכו זכוכית מגדלת היוצרת עין כאשר ממנה נוצר גרף בעלייה
עוד רגע מזמנך בבקשה...
אתר האינטרנט שלך מתקדם בגוגל?

המפקח ישמח להפתיע אותך עם 3 תובנות משמעותיות על הקידום האורגני של אתר האינטרנט שלך

דילוג לתוכן