נווה פריצקי - עיר חדשה בישראל - תחרות SEO לשנת 2022

נווה פריצקי - היא עיר חדשה בישראל בחסות תחרות קידום האתרים האורגנית לשנת 2022, זאת אומרת העיר בדיונית ולמעשה כל האתרים והכתבות השונות שניתן למצוא על אודותייה הם ברובם המוחלט פיקטיביים לחלוטין.
לשיתוף עם חברים:

גל חזיזה ושחר (שאינני יודע את שם משפחתו) הם שני היזמים הצעירים אשר השיקו את התחרות בשנת 2021, כאשר בשנה הקודמת הביטוי לקידום היה ''מנשה בטיטו''. השנה נושא התחרות הינו הביטוי ''נווה פריצקי'' וכאשר את הביטוי יש לקדם בתור עיר או מדינה.

התחרות היא בחסות אתר האינטרנט https://www.buypost.co.il דרכו גל מספק כתבות ללקוחות במגוון אתרי אינטרנט אשר בחלקם מוכרים ואיכותיים עד מאוד.

ציולם מסך: מתוך קבוצת הוואטסאפ של תחרות ה- SEO 2022. בקבוצה 190 משתתפים.

 

תקנון תחרות ה- SEO לשנת 2022

מטרת התחרות היא לאתר את מקדם או מקדמת ה- SEO הטוב או הטובה ביותר בישראל. כאשר הפרס למקום הראשון הוא 15,000 ש"ח + מע"מ, פרסומים במספר אתרים גדולים ובעיקר יוקרה.

התחרות החלה ב- 11/09/22 בשעה 09:00 בבוקר, בה נבחר הביטוי האקראי "נווה פריצקי" כאשר הביטוי עצמו חייב להיות עיר או מדינה. התחרות עצמה תסתיים ב- 11/10/22 בחול המועד סוכות.

אתר האינטרנט אשר מקודם על הביטוי - חייב להיות אתר חדש לגמרי, משמע דומיין אשר נרכש במיוחד לטובת התחרות. כאשר כל הפעולות כשרות להשגת הזכייה כל עוד הם פועלים לפי חוקי מדינת ישראל.

עוד מידע על תקנון תחרות ה- SEO לשנת 2022, כולל הרשמה ניתן למצוא בקישור.

 

המתחרה הבולט ביותר - אתר אינטרנט לעיריית נווה פריצקי

במקום להתמקד באתר האינטרנט שכעת בתוצאה הראשונה תחת הביטוי, אני מעוניין דווקא להתמקד באתר האינטרנט מכלל המתחרים, שבעיניי הכי תפס לי את העיניים - מבחינת נראות האתר.

את האתר הזה עיצב והקים דן סונגו מחברה לבנייה וקידום אתרים Topeak כאשר את האתר שהוא עיצב והקים ניתן למצוא בקישור בכתובת הזו: https://nave-prizki.co.il - תחת הביטוי נווה פריצקי. חשוב לציין שלא בדקתי את האתר מבחינת SEO אלא רק מבחינת עיצוב והאמת יחסית לתחרות מהירה - מאוד אהבתי.

אז דן - אני לא מכיר אותך אישית אבל באמת שאפו 👏

צילום מסך: עמוד הבית של אתר נווה פריצקי - אתר העירייה הרשמי

 

מה השיטה הנכונה ביותר לקדם עיר חדשה בישראל?

מטרת התחרות בסופו של יום, במקרה הנוכחי היא לקדם את הביטוי בתור עיר, בתור ביטוי לוקלי - ולא כביטוי גנרי, למרות זאת נראה שהרבה מתוך מקדמי SEO אשר משתתפים בתחרות מקדמים אותו כביטוי גנרי, ופחות מקדמים את הביטוי כפי שנהוג לקדם ביטוי לוקלי דוגמת עיר.

אז איך מקדמים עיר חדשה בישראל בגוגל? ראשית כל צריכים ליצור לה עמוד ויקיפדיה, לפתוח לה דף פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, יוטויב, לינקדאין וכו'. בנוסף לאתר האינטרנט הרשמי של העיר.

לאחר מכן צריך ליצור לבניין העירייה GMB כדי להכניס את בניין העירייה למפת גוגל ולייצר חדשות במגוון אתרי החדשות הקיימים.

 

חשיבה על קידום אורגני

עם השינויים הצפויים בגוגל בתקופה הקרובה ואלה אשר קורים כבר כעת. אני מצפה ממקדמי ה- SEO המובילים, לייצר קידום אורגני משולב מדיות חברתיות ונכסים דיגיטליים שונים ולא רק לרכוש קישורים חיצוניים ולמלא אותו בתוכן.

מי יהיה מנצח או מנצחת ה- SEO של 2022? - ב- 11/10/22 נדע. עד אז כדאי לקרוא על קידום אורגני בגוגל במאמר מפורט ומלא ולחשוב על דרכים בהם המפקח יוכל לסייע לך.

 

נווה פריצקי - עיר חדשה בישראל - תחרות SEO לשנת 2022 - סיכום בכותרות

לשיתוף עם חברים:
פרסומות - Ads
לוגו אתר המפקח - הלוגו בצורת שפם דחור ובתוכו זכוכית מגדלת היוצרת עין כאשר ממנה נוצר גרף בעלייה
עוד רגע מזמנך בבקשה...
אתר האינטרנט שלך מתקדם בגוגל?

המפקח ישמח להפתיע אותך עם 3 תובנות משמעותיות על הקידום האורגני של אתר האינטרנט שלך

דילוג לתוכן