גוגל חושפת 4 טיפים ליצירת תיאור עמוד נכון

לא שאפשר לסמוך על גוגל שהיא תכבד את ההמלצות של עצמה; ובכל זאת, כיף לראות את גוגל מנסה לחנך אותנו איך ליצור תיאור עמוד (Meta Description) נכון לאתר. כעת גוגל חופשת 4 דוגמאות ל- Meta Description רע, וארבע דוגמאות לתיאור עמוד טוב.
לשיתוף עם חברים:

רגע לפני שאציג לך את 4 הטיפים והדוגמאות שגוגל חשפה לפנינו כדי לייצר תיאור עמוד איכותי יותר – משהו אחד חשוב שאולי כדאי להתחיל בו.

גם כאשר אנחנו עושים מה שגוגל מבקשת ומכבדים את ההנחיות השונות שלה, עדיין בסופו של יום מנוע החיפוש של גוגל יציג מה שנראה לו לנכון, אך אין ספק שדביקה בהנחיות תחדול מגוגל בוט את כל התירוצים שמונעים ממנו לשתף את תיאור העמוד שיצרנו, בדיוק כפי שיצרנו אותו.

צילום מסך מתוך גוגל להנחיות ליצירת Meta Descriptions איכותי - הפירוט בתוך המאמר

 

דוגמאות ל- Meta Description רע

  • רשימת ביטויי מפתח
  • תיאור שחוזר על עצמו בכל מאמר חדשותי (או בחלק)
  • לא מסכם את העמוד
  • קצר מידי

דוגמאות לתיאור עמוד טוב יותר

  • הסבר מה החנות מוכרת ומידע נוסף מתי היא פתוחה, מה המיקום שלה וכו'.
  • לקחת מקטע מתוך המאמר החדשותי עצמו
  • מסכם את כל העמוד
  • ספציפי ומפורט

מדוע גוגל חשפה את זה דווקא עכשיו?

ובכן אם צוללים לתוך היסטוריית הוידאו של מרכז החיפוש של גוגל, מגלים כי המידע הזה לא נחשף בפעם הראשונה.
למעשה ג'ון מילר המדינאי של מנוע החיפוש מטעם גוגל הסביר זאת כבר בעבר בסרטון יוטויב בעת שענה על שאלות SEO שונות. אז מה החדשות הפעם ומה חדש?

מנוע החיפוש של גוגל צפוי ברבעון הקרוב לעבור מספר שינויים מרכזיים לדעתי, שהולכים לעשות שינוי משמעותי בתחום האורגני לא רק אתרים, אלא גם במדיות החברתיות.

שינוי שכזה יהיה ההזדמנות של גוגל לזכות באהבתם גם של דור ה- Z. ויחד עם זאת, זה אומר שהנדל"ן הדיגיטלי במנוע החיפוש האהוב יהיה צפוף.

מעבר לכך כמות המידע שגוגל יכולה לאחסן מוגבל. ונכון ל- 2020 כ- 70% מה- Meta Description גוגל משכתבת מחדש.

איור של מקלדת בה יש כפתור עם הטקסט באנגלית: Meta Description. לצד הטקסט יש תיקייה בצבע סגול

 

האחריות לתיאורי העמודים בידיים שלך

אני חושב שגוגל חושבת על דרכים להתייעל, ואחת הדרכים האלה קשורה לאופן שבו גוגל הייתה רוצה שאנחנו כבעלי ובעלות אתרים ניקח יותר שליטה על הדרך בה אתר האינטרנט שלנו מוצג בתוצאות החיפוש שלה. זאת כדי לספק לגולשים תוצאות חיפוש מדוייקות יותר, ויזאליות יותר וגם מתוך המדיות החברתיות.

זה משהו שאני חוזה שיקרה כבר ברבעון הקרוב, וכאשר העתיד יהפוך לעבר – הוא יענה לי האם צדקתי.

על כל מקרה להגדלת ה- CTR של האתר שלך בגוגל, כדי להכניס אליו יותר גולשים מתוך מנוע החיפוש, יש לך צורך במקדם אתרים או לקדם את אתר האינטרנט שלך בעצמך. לא משנה מה הדרך שלך, המפקח תמיד זמין עבורך.

גוגל חושפת 4 טיפים ליצירת תיאור עמוד נכון - סיכום בכותרות

לשיתוף עם חברים:
פרסומות - Ads
לוגו אתר המפקח - הלוגו בצורת שפם דחור ובתוכו זכוכית מגדלת היוצרת עין כאשר ממנה נוצר גרף בעלייה
עוד רגע מזמנך בבקשה...
אתר האינטרנט שלך מתקדם בגוגל?

המפקח ישמח להפתיע אותך עם 3 תובנות משמעותיות על הקידום האורגני של אתר האינטרנט שלך

דילוג לתוכן