מנוע החיפוש של מיקרוסופט (בינג) עתיד לנצח את גוגל בחסות OpenAi

פספסתי את ההזדמנות להיות הראשון בעולם שיפרסם זאת – והנה הכריזו את זה לפניי – מנוע החיפוש של מיקרוסופט, בינג (Bing), הולך לעבור שדרוג רציני מבוסס OpenAi.
לשיתוף עם חברים:

OpenAI, למי שלא מכיר, זו מעבדת מחקר של בינה מלאכותית (AI) אשר בין מיסדה יושב אלון מאסק, OpenAI גייסה השקעות של מיליארדי דולרים, ביניהם השקעה של מיליארד דולר ב- 2019 ממיקרוסופט, היא יצרה מספר מוצרים שונים ביניהם את ChatGPT אותו השיקה בנובמבר 2022.

הביצועים והתוצרים בכלל של OpenAI מאפשרים כיום לייצר בעזרת בקשה קצרה, בפורמט של טקסט מהמשתמש, המתאר את הצורך שלו לייצר תמונה מאפס, לעצב תמונה קיימת, לכתוב קוד ואפליקציות מכלום ובכל שפת תכנות ועבור כל פלטפורמה, ליצור מוזיקה ולענות על שאלות שונות ואף לכתוב מאמרי תוכן שלמים, הצגות ומחזאות.

OpenAi רץ על Azure (שירות הענן של מיקרוסופט), ומפתחים אשר יש להם חשבון ב- Azure יכולים לפתח מערכות שלמות מבוססי OpenAi.

לא רק מפתחים חיצוניים עושים שימוש ב- ChatGPT של OpenAI, למעשה אפילו המפתחים של מיקרוסופט הודיעה לאחרונה שהם מתחילים להכניס את Open AI לאופיס 365 וכלים נוספים שלהם. עד כדי כך שכבר היה ברור כי בסופו של יום, זה יגיע לכל השירותים של מיקרוסופט וביניהם Bing.

גוגל לחוצה

בנובמבר 2022 כאשר ChatGPT השיקו את המוצר שלהם, הכתבות בעולם פרסמו כי גוגל לחוצה. שאם עד היום המדיות החברתיות התחרו במנוע החיפוש של גוגל, כעת יש מתחרה נוסף שמשתמשים התחילו לשאול אותו שאלות והוא לענות להם, הלא הוא ה- ChatGPT 3.

אבל האמת היא שגוגל לא הייתה לחוצה מ- ChatGPT, אלא בעובדה קצת יותר עמוקה מזאת, העובדה כי בינג מנוע החיפוש של מיקרוספוט שעד היום בקושי זוכה ב- 4% מהשוק העולמי, קרוב מתמיד לפריצת דרך ברגע שהתחבר עם OpenAi, והנה זה קורה.

הזמן לקדם את אתר האינטרנט שלך ב- Bing

OpenAI עם GPT3 הוא מנוע חיפוש לכל דבר ועניין, ולמעשה לדעתי עתיד להיות מנוע החיפוש הכי מתקדם בעולם. כדי להבין זאת צריך להבין את גודל המידע שכבר היום GPT3 כמנוע חיפוש מצליח להבין, ואם יש בך קצת מהגיקיות אולי אפילו עבורך השורה הבאה תהיה מובנת.

אם כל ויקיפדיה תופסת 3% מכלל המידע הקיים היום ב- GPT3, ו- 60% מכלל המידע הקיים ב- GPT3 מגיע מזחילה ברחבי האינטרנט, אז כמה מידע בגודל ויקיפדיה כבר קיים ב- GPT3? – נכון, פי 20. זה מטורף. זה הרבה מאוד מידע. ו- GPT3 ממשיך ללמוד גם מכל שימוש בו.

במיוחד כעת שמיקרוספט הולכת לשלב את OpenAi בתוך מנוע החיפוש שלה. ובנוסף לידיעה כי בקרוב יושק גם GPT4, אשר ידע גם ליצור וידאו מתמונות, לדובב קולות (משמע לזהות למי שייך הקול ולחקות אותו) ועוד הרבה יותר.

 

מיקרוסופט ממשיכה לתמוך ב- OpenAi בשווי כסף

כדי לנסות להבין טוב יותר את שיתוף הפעולה בין מיקרוסופט ל- OpenAI, אז פרט לכך ש:

בהתבסס על ידיעות שונות, Microsoft מספקת ל- OpenAi קרדיטים שונים לשימוש ב- Azure. כאשר אני מאמין שבקרוב מיקרוסופט גם תתחיל לשתף את OpenAi במידע הקיים אצלה ב- WebMaster Tool.

להתחיל להשקיע ב- Microsoft

הרבה זמן שמיקרוספוט לא הייתה פורצת דרך בצורה שכזו עד כדי כך שהתחילו לחישות לאחרונה, שמיקרוסופט עתידה להיות החלוצה של ה- WEB4.

עולם שבו במקום חיפוש בתוצאות החיפוש, בינה מלאכותית תיצור בזמן אמת את האתרים המוצעים בתוצאות החיפוש כאשר אתרי האינטרנט שלנו, ישמשו כמקור מידע עלינו לבינה המלאכותית, על מנת שזו תוכל להמליץ עלינו, תוך כדי שהיא מצטט תוכן מתוך האתר שלנו.

אבל עד אז שזה יקרה, אנחנו הולכים לצפות בתוצאות עשירות במידע ויזואלי ותחושתי ב- Bing מה שימשוך אליו גולשים מכלל העולם, ויתחיל לזלול ל- Google מנפח החיפושים.

תמונת מסך - תוצאות ויזאוליות ב- Bing המסכמות את התוצאות לפני כניסת לאתר

לזהות את הרגע שלפני הפריצה הגדולה

מבחינתי ברגע ש- Microsoft תודיע שהיא משכללת את יכולות הרינדור שלה עבור אתרי JS, או מרגע שהיא תתחיל לייצר ערוץ וידאו המדבר על SEO, לי זה יהיה ברור כי השלב הבא הוא קפיצה נוספת בכמות הגולשים ב- Bing וקריאה אחרונה לחלוצי ה- SEO אשר מעוניינים להיות צעד אחד לפני כולם. לקידום אתר האינטרנט שלך במנוע החיפוש של Bing, כדאי לכתוב לי.

נ.ב:

אמרתי שפספסתי להיות הראשון שיפרסם את שילוב OpenAI ב- Bing, הנה ההוכחה:

לכתוב מאמר על בינג בשילוב AI
משמע כבר ב- 01/01/2023 תכננתי לדווח על זה כאשר הפרסום הראשון בעולם יצא היום ב- 04/01/2023.

 

 

מנוע החיפוש של מיקרוסופט (בינג) עתיד לנצח את גוגל בחסות OpenAi - סיכום בכותרות

לשיתוף עם חברים:
פרסומות - Ads
לוגו אתר המפקח - הלוגו בצורת שפם דחור ובתוכו זכוכית מגדלת היוצרת עין כאשר ממנה נוצר גרף בעלייה
עוד רגע מזמנך בבקשה...
אתר האינטרנט שלך מתקדם בגוגל?

המפקח ישמח להפתיע אותך עם 3 תובנות משמעותיות על הקידום האורגני של אתר האינטרנט שלך

דילוג לתוכן