תוצאות חיפוש וזיאוליות בגוגל מגיע גם אל ה- Desktop

פחות משבוע עבר מאז שגוגל פרסמה על השינויים הויזואלים שהיא הולכת ליישם בחיפוש דרך המובייל, וכבר אחוז מסויים של גולשים נחשף לניסוי דומה שגוגל מבצעת גם ב- Desktop
לשיתוף עם חברים:

רק מלפני שבוע הייתי הראשון בישראל שיפרסם על המהפך שגוגל עושה בחיפוש ויזואלי דרך המובייל לטובת דור ה- Z. והנה אני עושה זאת שוב והפעם מבלי שאף ראיתי על זה אף יזכור אחר בעולם (שזה לא אומר שזה לא קיים).

חיפוש ויזואלי דרך ה- Desktop, מה החדשות הגדולות?

במקרה תוך כדי מחקר מאמרים בגוגל וחיפוש תוצאות מתחרים, נתקלתי בתצוגה הבאה דרך ה- Desktop:

תוצאות ויזואליות בגוגל גם דרך ה- Desktop (צילום מסך)
תוצאות ויזואליות בגוגל גם דרך ה- Desktop (צילום מסך)

 

תוצאות החיפוש החדשות מורכבות ממספר מאפייני מידע:

  • שתי מודעות ממומנות למעלה, כאשר לאחר מכן הופיע לי המקטע שניתן לראות בתמונה למעלה.
  • גוגל תרגם את הביטוי חיפוש שלי מעברית לאנגלית, מ- "טרמיטים" ל- "Termite", כתב למטה את הקטגוריה (חרקים – Insects) תוך כדי שהוא מאפשר לי לשתף את התוצאה.
  • ישנו ייבוא של תמונות לתוך התוצאות, חדשות, מידע מתוך ויקיפדיה, ובמקום תוצאה 0 קישור לחברה שמספקת שירות הדברת טרמיטים.
  • המאפיינים השונים של הטרמיט (Termite) כגון: Habitat, Faces ו- Chemical נלקחים מאתרים חיצוניים עם קישור אליהם
  • ליד כל רשימת האתרים ישנה תמונה ראשית של העמוד מכל אתר
  • ישנו מקטע של People alse Ask
  • ישנו מקטע של Lower classifications (סיווגים נמוכים יותר), שהוא בעצם סוג של הרחבה על סוגי טרמיטים שונים.

ככה זה נראה:

צילום מסך מתוך מבנה תוצאות החיפוש החדש של גוגל
יותר אינפורמציה בפחות גילול

 

האם נתקלת בזה עוד קודם?

אני רשום למספר תוכניות של גוגל, המאפשרות לי להיות בין הראשונים אשר נחשפים לניסוים השונים שהיא עושה במנוע החיופש שלה ובכלל בנכסים הדיגיטלים השונים שלה באינטרנט.

על כן לא תמיד ברור לי האם הדבר שבו נתקלתי הוא פיצ'ר חדש או ישן, והאם פתוח לכולם או רק לאחוז מסויים של כותבים טכניים כאשר אני ביניהם.

מחיפוש שביצעתי לא מצאתי באף אתר אינטרנט בעולם התייחסות לתצוגת תוצאות החיפוש הויזואליות החדשה ב- Desktop ומשיחות עם קולגות שעשו חיפוש דומה לשלי, הם לא זכו בתצוגה ויזואלית ב- Desktop, כמו זאת שאני נתקלתי בה במקרה.

על כן, אם נתקלתם בתוצאות דומות, או מאמר בנושא על התצוגה הויזואלית ב- Desktop נוסף, בבקשה כיתבו לי. אשמח לדעת על כך.

עדכון לאחר הפרסום הכתבה

בעקבות הכתבה והחיפוש שלי אחר מידע נוסף בנושא, Barry Schwartz הגיב לי בטוויטר עם קישור לכתבה עם הכותרת Google Now Test Interactive Card Knowledge Panel Box Layout אצלו באתר, כאשר הכתבה היא מלפני כ- 4 חודשים.

צילום מסך מהטוויטר: #Google #SEO New Visual Search Results Through the DesktopHave you come across or heard of something similar on a Desktop? I couldn't find any mention of it online.
תגובת Barry Schwartz בטוויטר

על כן, האם זה אומר שהניסוי כעת נפתח לישראל?

רבעון ויזואלי מאת גוגל

גוגל ברבעון הנוכחי הבינה את החשיבות בתוצאות ויזואליות, למען דור ה- Z וכעת היא משקיעה משאבים רבים כדי להפוך את החיפוש שלנו להרבה יותר ויזואלי.

וכפי שדיווחתי רק מלפני מספר ימים על קידום תמונות בגוגל – אם ג’ון מולר (John Mueller) מלמד דבר חדש או מדבר על נושא מסוים, גם אם ההסבר שלו לא נכון היום, הוא כנראה יהיה נכון בעתיד וזו הדרך שלו לספק לנו רמזים על העתיד של גוגל.

לסיכום

ALT'ים, שמות קבצים והתוכן סביב התמונות שלך באתר האינטרנט, מתחיל להיות נושא קריטי, ככול שאנחנו מתקדמים לקידום האורגני של 2023.

נ.ב: הרבה מהעדכונים החמים מתפרסמים בקבוצת הפייסבוק שלי – לפני שאני מוצא זמן לכתוב עליהם במגזין, אז כדי להישאר מעודכנים כדי להיות חברים בקבוצת הפייסבוק שלי – מאחורי הקלעים של עולם ה- SEO | #המפקח.

תוצאות חיפוש וזיאוליות בגוגל מגיע גם אל ה- Desktop - סיכום בכותרות

לשיתוף עם חברים:
פרסומות - Ads
לוגו אתר המפקח - הלוגו בצורת שפם דחור ובתוכו זכוכית מגדלת היוצרת עין כאשר ממנה נוצר גרף בעלייה
עוד רגע מזמנך בבקשה...
אתר האינטרנט שלך מתקדם בגוגל?

המפקח ישמח להפתיע אותך עם 3 תובנות משמעותיות על הקידום האורגני של אתר האינטרנט שלך

דילוג לתוכן