אם עוקבים אחר השינויים האחרונים, ומנסים לחזות את העתיד של מנועי החיפוש, האמת היא פשוטה – אין ספק שתחילת שנת 2023, לאחר שהכל יתחבר – תחשב לתקופה בה גוגל עשה את השינוי הקיצוני והמשמעותי ביותר במנועי החיפוש עבור מידע באינטרנט.
רק לפני זמן לא רב פרסמתי על החידושים במנוע החיפוש של לינקדאין, על ההשפעה של טוויטר בתחום האודיו ועל התמיכה של Google Search Console בוידאו ומה ההשלכות של כל זה – "יותר תוצאות מתוך המדיה החברתית לתוך תוצאות החיפוש בגוגל, ותוצאות יותר ויזואליות ואיכותיות".
ואומנם ציוצים מתוך Twitter ב- Google כבר היו קיימים בעבר, כאשר חיפשת מותגים לצורך העניין. דוגמה כאן:
גוגל מעלה הילוך ומתנסה ב- Popular On Twitter
רק נראה שכעת גוגל מעלה הילוך, ומכניסה לפי צילומי מסך שצילם שי הראל מייסד Rank Ranger, גם ציוצים מתוך Twitter העונים על שאלות הגולשים במנוע החיפוש הפופולרי.
כאשר אני רואה בזה עוד צעד משמעותי של שילוב כלל הנכסים הדיגיטלים שלך עם הקידום האורגני של העסק שלך.
אולי הגיע הזמן לפתוח חשבון Twitter?
ההרגשה הכללית שלי בשנים האחרונות הייתה שלפחות עבור הקהל הישראלי טוויטר מת או לפחות בדרך לשם. אבל כעת, עם התחרות העולה עבור יותר נדל"ן דיגיטלי בתוך תוצאות החיפוש בגוגל והניסוי שגוגל התחילה איתו שאומנם קורה עם Twitter אבל לדעתי זו רק ההתחלה ודברים דומים נראה בהמשך גם עם מדיות חברתיות נוספות.
אז אולי הגיע הזמן של הקהל הישראלי להחיות את Twitter מחדש? – אני סבור מאוד שכן.
למה גוגל בחרה דווקא ב- Twitter בשביל הניסוי הנוכחי?
כאשר מדברים על Google ו- Twitter צריכים להיזכר בשנת 2015, בו Twitter ו- Google חתמו על הסכם לשיתוף פעולה. בו גוגל מקבלת גישה למאגר הציוצים של טוויטר, וטוויטר בעקבות לכך מקבלת חשיפה בתוצאות החיפוש בגוגל.
אז כן, כעת ברור שבחירה של גוגל בטוויטר לניסויים מסוג זה, זה כמעט ברירת מחדל אבל האם באמת נראה דבר דומה קורה גם עם מדיות חברתיות אחרות? ימים יגידו.
שורה תחתונה – קידום אורגני ב- Twitter לעסק שלך
אם מחברים כאן את כל הנתונים ביחד; הניסוי הנוכחי של גוגל עם טוויטר, שיתוף הפעולה הקיים בין טוויטר לגוגל והשינוי המשמעותי שדור ה- Z יצר ויוצר בדרך שלו לחיפוש מידע והרצון למענה ויזואלי, הדעה שלי היא אחת: הגיע הזמן להתחיל עם קידום אורגני ב- Twitter עבור העסק שלך.