Google Search Console תומכת באופטימיזצייה לסרטונים

אופטימיזצייה לסרטוני וידאו על ידי Google Search Console – גוגל תתחיל לספק נתונים אורגניים על הוידאו הקיימים לך באתר האינטרנט שלך.
לשיתוף עם חברים:

גוגל עדכנה לפני שבועיים ב- Twitter שלה כי היא מתחילה להציג נתוני ביצועיים על הוידאו הקימיים לך באתר, במטרה שנוכל לבצע להם אופטימיזציה טובה יותר.

למה אופטימיזצייה לסרטוני וידאו חשובה לגוגל?

כפי שדיווחתי כבר בעבר, הדרך בה אנחנו מחפשים מידע עוברת שינוי על ידי דור ה- Z; דור המעוניין במידע הרבה יותר ויזואלי, בעוד המבוגרים יותר מחפשים תוכן הרבה יותר איכותי, עשיר ואמין.

סרטון וידאו מספק לנו הגולשים, בדיוק את ערכים אלה:

  • מידע ויזואלי
  • תוכן עשיר יותר על ידי וידאו
  • תוכן אמין – שרואים בו מי האדם מאחורי האתר

קידום סרטונים בגוגל מבוסס Google Search Console

כעת עבור הסרטונים השונים שלנו; שלי, שלך ושל שאר הקוראים והקוראות, גוגל הוסיפה מספר מסכים חדשים ל- Google Search Console לטובת קידום הסרטונים מתוך האתר בתוצאות החיפוש בגוגל.

סקירה מלאה על הסרטונים שלך באתר האינטרנט

כעת בלחיצה אחת ניתן לקבל סקירה מלאה על כל הסרטונים הקימים לך באתר האינטרנט שלך, כולל מהאופטימיזציה שיש לבצע לכל סרטון וסרטון:

צילום מסך מתוך Google Search Console בו ניתן לראות כמה סרטונים עם שגיאות קיימות וכמה סרטונים גוגל אינדקס לתוצאות החיפוש

 

רשימת הסרטונים שגוגל אינקדס

בלחיצת כפתור פשוטה, ניתן כעת לקבל רשימה מלאה של כל הסרטונים שגוגל אינדקס לתוך תוצאות החיפוש שלו מהאתר האינטרנט שלך ומה המקור של כל אחד מהם:

צילום מסך מתוך Google Search Console - רשימה מלאה של כל הסרטונים שגוגל אינדקס בתוצאות החיפוש אצלו ב- 3 עמודות: עמוד הידאו, המקור של הוידאו ותאריך הסריקה האחרון

 

מידע נקודתי על כל סרטון

בסופו של יום המידע על סרטונים בגוגל Search Console מיועד לספק מידע על הסרטונים באתר שלך לפי העמודים בהם הם נמצאים, זה מספק לנו המסך הבא: Video page indexing

במסך ניתן לראות את הסרטונים הקיימים לנו בעמוד האתר הנוכחי, ועוד קצת מידע רלוונטי:
צילום מסך מתוך Google Search Console ממסך Video page indexing המציג כמה סרטונים בעמוד הנוכחי, מה מקור הסרטון, מה תמונת הקאבר של הסרטון ומה מיקום של הסרטון בתוך העמוד.

 

קידום סרטונים ביוטיוב ובגוגל השורה התחתונה

סרטונים זאת דרך טובה לקדם כל נכס דיגיטלי קיים, ובצורה אורגנית. בין אם זה קידום אתר האינטרנט שלך, החנות הדיגיטלית וכל מדיה חברתית אחרת התומכת בוידאו.

זאת אומרת שמבחינת גוגל הקמת ערוץ YouTube ושילוב סרטונים ממנו באתר האינטרנט שלך, זה – Win-Win-Win Situation. גוגל מרוויחה עוד טראפיק ב- YouTube, גוגל מרוויחה עוד נדל"ן בתוצאות החיפוש שלה השייך לה, והאתר האינטרנט והמיתוג שלך מקבלים יותר חשיפה. אבל גם סרטוני יוטויוב ובכלל צריך לדעת איך לקדם ומה האופטימיזציה הנצרכת לנו.

כך שאם חשבת על קידום אתר אינטרנט בגוגל על ידי סרטונים או קידום סרטונים ב- YouTube בפרט מבלי קשר לאתר אינטרנט כזה או אחר, כדאי ליצור איתי קשר ולדבר.

Google Search Console תומכת באופטימיזצייה לסרטונים - סיכום בכותרות

לשיתוף עם חברים:
פרסומות - Ads
לוגו אתר המפקח - הלוגו בצורת שפם דחור ובתוכו זכוכית מגדלת היוצרת עין כאשר ממנה נוצר גרף בעלייה
עוד רגע מזמנך בבקשה...
אתר האינטרנט שלך מתקדם בגוגל?

המפקח ישמח להפתיע אותך עם 3 תובנות משמעותיות על הקידום האורגני של אתר האינטרנט שלך

דילוג לתוכן