CMO as a Service

CMO או סמנכ"ל שיווק בתור שירות (As a Service) זה מה שאני מביא איתי לשולחן לטובת הארגון שלך, ומה שהביא אותך אליי, כדי לקרוא שורות אלה.
לשיתוף עם קולגות:

ברשותך אתחיל מהסוף – אנחנו לא הולכים להחליף את תפקיד CMO בחברה שלך, יחד עם זאת במידה ואין לך CMO או שאינך CMO בעצמך השירות שלנו עבורך יענה על הצורך. למרות כל זאת, אין ספק שחיבור שולחן העגול של מומחי דיגיטל עם כל CMO פנים ארגוני, יחזק את האימפק ויחדד את התמורה.

אם יצאת קצת מובלבל זה בסדר. נתחיל כעת מהתחלה ונעשה סדר. שמי המפקח, אני מומחה לקידום אורגני ובין לקוחותיי נמצאות החברות הגדולות במשק הישראלי. לצידן, אני מקדם גם מספר סטרטאפים וחברות בינלאומיות, בעיקר בארצות הברית ובריטניה.

שירות CMO, מה השירות כולל?

אני מומחה לקידום אורגני, מומחה בעיקר ל- SEO (אופטימיזציה למנועי החיפוש) כאשר ב- SMO (אופטימיזציה למדיה החברתית) יש לי ניסיון ויש טובים ממני, שכן, שוב פעם – המומחיות שלי היא ב- SEO, ושילוב SMO לצורך קידום אורגני, כאשר אין ספק כי קידום אורגני בשנת 2023, מחייב שילוב בין השניים.

בעיניי שירות CMO בדיגיטל כמו זה שאני מספק, הוא שירות בו אני לא מתיימר להיות מומחה בהכל, שכן כפי שכבר הזכרתי קודם – אני מומחה לקידום אורגני, ואת החסר משלימים צוות אנשים מוכשרים, מומחים בתחומם. שכן העדפה שלי היא אף פעם לא לעבוד עם מי "שיודע הכול", אלא רק עם מי שמומחה בתחומו בנישה מסוימת.

וזה בדיוק מה שאני עושה ומציע לך ולארגון שלך.

  1. קידום ממומן
  2. קידום אורגני
  3. פיקוח דיגיטלי שיווקי לכל אורך הדרך
  4. ושילוב של מומחי דיגיטל (כל אחד ואחת בתחומו) סביב שולחן עגול

זאת אומרת שאם נשחק קצת עם ראשי תיבות+ אז:

  1. SEM (דוגמת PPC)
  2. SEO (אם עבור גוגל, אם עבור יוטיוב, ואם עבור מנועי חיפוש נוספים)
  3. SMO (דוגמת פייסבוק, לינקדאין ועוד)
  4. קופירייטניג באנגלית ובעברית (לגמרי לא כמו ההתוכן הנוכחי, אותו אני כתבתי לגמרי בעצמי)

ואלה רק חלק מעולם המושגים שהארגון שלך יזכה ממני ומהצוות שלי כחלק מ- CMO as a Service בדיגיטל.

תמונת קאמר לעמוד CMO as a Service, בתמונה רואים מחברת אשר כתוב בתוכה CMO - Chief, Marketing, Officer. כלל התמונה ברקע צהוב, מסביב למחברת רואים משקפים, ספל קפה ועיפרון
CMO as a Service – שירות שיווק דיגיטלי מקיף על ידי צוות מומחים

 

איך עובד תהליך סמנכ"ל השיווק החיצוני?

שיווק, ובמיוחד שיווק דיגיטלי הוא הליך חודשי ומתמשך שרץ בשוטף.

1. הכרת המסרים השיווקיים, הנכסים הדיגיטליים והתכנית העסקית

השלב הראשון תמיד מתחיל בהיכרות, בפגישת זום וללא הגבלת זמן ולגמרי ללא עלות או התחייבות. זה השלב בו:

  1. אני לומד את המסרים השיווקיים של ארגון במידה ואלה קיימים
  2. אני נחשף לנכסים הדיגיטליים של הארגון – אתר האינטרנט, ערוצי המדיה השונים, אפליקציות, מערכות ה- CRM וניהול הלידים שהארגון עובד איתן וכן הלאה.
  3. אני חוקר ושואל על התכנית העסקית של הארגון, מה המוצרים / שירותים העיקריים שלו, מה המוצרים או השירותים הקרובים להשקה, האם ישנן עונות ומועדים מיוחדים למוצרים או שירותים שונים, ומה היעדים לשנה הקרובה.

לאחר שיש לי את התמונה המלאה אנחנו יכולים לצאת לדרך ולהתחיל בתהליך.

2. סיעור מוחות על ידי צוות מומחי דיגיטל בשולחן עגול

לאחר שאני מקבל ממך או מאנשי הארגון שלך תמונה רחבה על הצרכים השונים כולל תקציב משוער, אני פונה לצוות שלי, ואנחנו מתכנסים יחדיו לשולחן עגול, כדי לבנות תכנית אסטרטגית עבורך אשר אותה ניישם יחדיו ב- 7 חודשים הקרובים.

בין המומחים השונים ניתן למצוא:

  • כותבת תוכן בעברית
  • כותב תוכן בשפה האנגלית
  • מקדם ב- LinkedIn
  • איש שיווק ל- Facebook
  • מומחה Twitter
  • משווק ב- YouTube
  • אשת TikTok
  • מקצוען SEM
  • ואותי מומחה לקידום אורגני, SEO שגם ירכז, יפקח ויוביל את הצוות.

כל אחד ואחת מ- 9 אנשי ונשות המקצוע ברשימה המצומצמת הנ"ל הוא מומחה או מומחית בתחומו ובתחומה.

3. אישור על ההצעת המחיר שמחכה לך במייל

לאחר שאנחנו נהיה סגורים מה אנחנו מתכננים לך ומה האסטרטגיה בה בחרנו לטובת הארגון שלך, אנחנו נשלח אליך הצעת מחיר למייל.

הצעת מחיר שעליך תהיה האחריות לאשר ולהעביר את התשלום הראשון כחלק מחבילת ריטיינר הכוללת בתוכה את כל ההקמה של ערוצי המדיה השונים, הניהול שלהם, הקידום האורגני של אתר האינטרנט של הארגון שלך, יצירת התוכן, העיצובים הגרפים, העלאת כתבות PR המפנים אל אתר הארגון לצורך יצירת פופולריות ועוד.

4. עבודתו השוטפת של איש ה- CMO

זהו, מכאן ואילך כלל הליך השיווק והמטרות השיווקיות בדיגיטל ייאכף על ידיי, המפקח וצוות המומחים שאני מביא איתי לשולחן.

שכן צוות המומחים שאני מביא איתי לשולחן מספק שירות CMO ב- 360 מעלות בדיגיטל.

כמה עולה שירות CMO חיצוני?

שירות CMO מינימלי עולה 25,000 ₪ + מע"מ ומספק לארגון שלך, ולך האיש מטעם הארגון, ראש שקט בכל מלאכת השיווק הדיגיטלי לצד חיסכון מאוד גבוה. לצד נתון כלכלי זה, חשוב לדעת שאצלנו הלקוחות שפונים אלינו לראשונה, מגדירים את התקציב, ואנחנו אחרי ישיבה בשולחן העגול, עונים להם מה אתם יכולים לספק להם בתקציב הנוכחי.

לפעמים כאשר התקציב נמוך במקום לבצע שירות CMO מלא, אנחנו ממליצים על שירות שיווק מהעולם הדיגיטלי, כזה שיהיה הכי נכון ללקוח ולא מעטפת שלמה.

על כן, אם בכוונתך לזכות במעטפת שיווק דיגיטלי מלאה, הכוללת קידום אורגני לצד קידום ממומן, SEO לצד SMO, עיצוב גרפי לצד כמות יפה של תכנים בחודש אחד ובכל חודש שאחריו ולמגוון הרחב של הנכסים הדיגיטליים השייכים לארגון, כדאי לזכור שהעלות יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים בכל חודש.

לסיכום CMO as a Service פלוס A.Team

אומנם המפקח הוא לא חניבל מסדרת צוות לעניין, ואולי צוות המומחים שלנו הוא הרבה יותר גדול מ- 4 אנשי צוות בלבד.

אבל כאשר אנחנו נפגשים בשולחן העגול, דברים טובים קורים, הרעיונות עפים גבוה והעשייה פורצת דרך, על כן אם חשוב לך צוות מומחים חזק, צוות A.Team, צוות אלפא שמרעיד את העולם הדיגיטלי, המפקח כאן כדי לאגד עבורך ועבור הארגון שלך את אנשי השולחן העגול ולהביא לך את הניצחון בכל זירה דיגיטלית שיווקית החשובה לך.

שאלות ותשובות (FAQ) בנושא CMO as a Service

כדי להסביר מה זה שירות CMO as a Service אני אסביר תחילה את ראשי התיבות של CMO.

CMO הם ראשי תיבות של Cheif Marketing Officer, ובעברית סמנכ"ל שיווק. תפקיד בכיר עם משכורת עָתָק (ולפני הוצאות שיווק) האחראי על כל ניהול תהליך שיווק החברה או הארגון.

CMO as a Service הוא שירות של סמנכ"ל שיווק חיצוני, ועל כן בעל עלות נמוכה יותר משמעותית. כאשר השירות אצלנו הוא שירות CMO as a Service דיגיטלי. זאת אומרת לא רק שאנחנו אחראים על השיווק שלך בדיגיטל בלבד, אני יחד עם צווות מומחי הדיגיטל שלי (כל אחד מומחה בתחום אחד בלבד) נספק לך את כל שירותי הדיגיטל שהעסק שלך צריך.

השירות מתאים לחברות, סטארטאפים וארגונים שונים.

שיווק, ובמיוחד שיווק דיגיטלי הוא הליך חודשי ומתמשך שרץ בשוטף.

תפקיד ה- CMO הוא תפקיד בכיר בחברה ועל כן גם משמעותי כאשר מדובר על שירות חיצוני. השיווק חייב לעבוד עם התכנית העסקית של החברה, הסטארטאפ או הארגון ועל כן בשלב הראשון אנחנו נלמד את הארגון שלך:

  • המסרים השיווקים
  • הנכסים הדיגיטליים
  • התכנית העסקית

בשלב השני צוות מומחי הדיגיטל של המפקח עבורך, יישבו בשולחן העגול ויבצעו סיעור מוחות כדי לבנות לך את האסטרטגיה הדיגטלית הטובה ביותר שאי פעם יצרו לך.

צוות המורכב מכותבי תוכן בעברית ובאנגלית, מקצוען LinkedIn, מקדם Facebook, מומחה Twitter, משווק ב- YouTube, אשת TikTok, תותח SEM ואני כמומחה לקידום אורגני SEO, שגם ירכז, יפקח ויוביל את הצוות.

9 אנשי צוות עם מומחיות ייחודית לכל אחד ואחת מהם, וכל אלה מאחדים כוחות יחדיו כדי להקפיץ את הארגון שלך קדימה. בסיום סיעור המוחות נתחיל בשלב השלישי והאחד לפני האחרון – שליחת אסטרטגיה ראשונית מבוססת תקציב ידוע מראש לצד הצעת מחיר מפורטת ורלוונטית שיהיה עליך לאשר בתור מי מי שחובש את כובע נציגות החברה. 

בשלב הרביעי והאחרון ויחד עם האישור הסופי שלך והתשלום החודשי הראשון, עבודתינו השוטפת לשיווק בכלל הערוצים הדיגיטליים תחל, שכן מכאן ואילך כלל הליך השיווק הדיגיטלי והמטרות השיווקיות ייאכפו על ידיי בתור המפקח, ויבוצעו על ידי כלל צוות המומחים שאני מביא איתי לשולחן.

הניסיון המקצועי של כל אחד ואחת ממומחי הדיגיטל בשולחן העגול שלי, המפקח, דיי זהים רק שכל אחד ואחת בתחומו שלו ושלה.

לי יש ניסיון של למעלה מ- 15 שנים בפיתוח אתרים ומעל ל- 5 שנים אינטנסיביות בקידום אתרים אורגני בגוגל. הובלתי וניהלתי צוותים גדולים כשכיר כמנהל מחלקת SEO בסוכנות קידום אתרים מבין המובילות בישראל עד שהתפטרתי ויצאתי לדרך עצמאית וכיום בתור מקדם SEO אני מקדם ומייעץ לחברות ולארגונים גדולים.

סיפור וניסיון יחסית דומה יש לכל אחד ואחת מהמומחים השונים שאני מביא איתי לשולחן. בין אם מדובר על כתיבת תוכן, קידום ל- Linkedin, Facebook, Twitter, YouTube TikTok או שיווק ממומן במנוע החיפוש. מקצוענים שעבדו כשכירים בתפקידים בכירים בתחומם, התפטרו, יצאו לדרך עצמאית ועובדים עם החברות ומותגים המובילים בעולם. כאשר התחברנו יחדיו כדי להביא לארגון שלך, לחברה או לסטארטאפ, את צוות מומחי הדיגיטל הטוב ביותר שניתן להביא לשולחן.

הערכים שאני ומומחי הדיגיטל בשולחן העגול מספקים הם: שקיפות, כנות, ישירות וזמינות. ליצירת קשר הפרטים בעמוד >>

עלות (שכר) של סמנכ"ל שיווק (CMO) כשכיר מתחיל במינימום בכ- 41 אלף ש"ח לא כולל הוצאות מעסיק ותוספות הנלוות לתפקיד בכיר. ולא כולל הוצאות שיווק.

שירות CMO as a Service או CMO חיצוני לצורך העניין, מתחיל אצלנו ב- 25,000 ש"ח + מע"מ, וכולל בתוכו כבר חלק מהוצאות השיווק ויכול להגיע גם לעלויות של מאות אלפי שקלים שעדיין יחסכו חלק נכבד מתקציב השיווק שכן עלויות הוצאות השיווק כבר כוללות בשירות. CMO as a Service הוא שירות מבוסס תקציב.

משמע הלקוח מגדיר מה התקציב שלו, ומקבל כתוצאה לכך תכנית אסטרטגית ראשונית בה כל ערוץ שיווקי והוצאה נצבעת בצבע וזוכה לתקציב משל עצמה, אשר נשלחת אליך, לאישורך.

למידע נוסף על שירות CMO as a Service, ומה הוא כולל, כדאי לך לקרוא ולהעמיק במה שיש לעמוד הזה להציע לך.

ליצירת קשר עם המפקח כדאי לשלוח הודעה דרך האתר או לחייג.

CMO as a Service - סיכום בכותרות

מתוך מגזין המפקח
לוגו אתר המפקח - הלוגו בצורת שפם דחור ובתוכו זכוכית מגדלת היוצרת עין כאשר ממנה נוצר גרף בעלייה
עוד רגע מזמנך בבקשה...
אתר האינטרנט שלך מתקדם בגוגל?

המפקח ישמח להפתיע אותך עם 3 תובנות משמעותיות על הקידום האורגני של אתר האינטרנט שלך

דילוג לתוכן