המפקח, נעים להכיר

סוכנות SEO – המפקח, נעים להכיר. בעולם טכנולוגי מפותח, הערך של מומחה Technical SEO עם ניסיון עשיר בשיווק דיגיטלי הוא חיוני עבורך. אני מביא איתי חשיבה חדשנית ו- כמעט 20 שנות ידע מפרויקטים טכנולוגיים מגוונים.
לשיתוף עם קולגות:

אני מזמין אותך לקחת עוד צעד קדימה ולהצטרף ולעלות שלב במעגל הלקוחות הקבועים של המפקח; עסקים וחברות מכל הגדלים שזקוקות למומחה שמתפקד ישירות מול מחלקת השיווק, הפיתוח, המותג, המכירות ו/או כוח האדם.

מה אני יודע לעשות גם עבור העסק או החברה שלך?

בדיקת אתר בדיקה אובייקטיבית של מערך הקידום האורגני הנוכחי שלך, תוך מתן רשימה ברורה של פעולות לשיפור ונתונים חשובים להתקדמות שעד כה לא היו גלויים בפנייך.
פיקוח SEO פיקוח על צוות ה- SEO שלך, צוות הפיתוח, וצוות ה- UX כדי לוודא שהקידום אורגני שלך תמיד יהיה במגמת שיפור ולא נפילה חלילה.
ליווי צוותי SEO מעקב, פיקוח, הדרכה והנחייה של צוות ה- SEO שלך מבחוץ ומפנים.
שירות Technical SEO ניהול ושיפור מקצועי מקיף ל"מאחורי הקלעים" של אתר האינטרנט שלך, עד לרמת הקוד ומלאכת התכנות, כולל מענה ייעודי לאתרי JS (Java Script), לאתרים שספגו בעיה טכנית ותהליכי מעבר (הגירה) מאתר ישן לאתר חדש.
ליווי אתרים בהקמה אפיון מא' ועד ת' לכל תהליך הפיתוח, הבנייה, התוכן והעיצוב, עם התאמה מלאה של האתר ל-SEO כבר מבראשית.
קידום אורגני 360 המשולש הידוע של אופטימיזציה, תוכן לאתר וקישורים חיצוניים.

למרות שבינינו – SEO זה הרבה – הרבה יותר מזה, ולכן גם הלקוחות שלנו זוכים וזוכות ליותר.

החל ממהלכים אסטרטגיים ייחודיים ועד מתן מענה לבקשות מיוחדות (כגון מענה על שאלות טכנולוגיות מאתגרות אשר עתידות להשפיע על קידום אתר האינטרנט שלך)

אסטרטגיית קידום אורגני SEO יכול להיות חלק ממערך שיווק הרבה יותר גדול, אם במקום להסתכל עליו כעל ערוץ שיווק אחד, מסתכלים עליו כחלק ממערך השיווקי השלם בבניית האסטרטגיה השיווקית שלך.

בנוסף בזמן שהדבר הקל זה לייצר בלוג בתוך האתר ולייצר אתר שטוח, היררכיית תוכן נכונה יכולה לייצר לך אימפקט הרבה יותר גדול.

שני הדברים האלה יחדיו, הם רק קצה הקרחון – כאשר אנחנו מדברים על אסטרטגיית הקידום האורגני עבורך.

יצירת נדל"ן אורגני השגת סמכותיות ובולטות לאתר האינטרנט שלך, וטראפיק ממקורות אורגניים נוספים בעזרת מגוון כלים ופלטפורמות קצה כמו גוגל חדשות, מפות, אפליקציות (ASO), תמונות, קידום אורגני ב- YouTube ועוד.
ייעוץ SEO מענה אפקטיבי לכל שאלה, בעיה, אתגר או מכשול שמאפיינים את האתר שלך כרגע ומציאת פתרונות אורגניים מדויקים עבורו.
התאמת האתר לקידום אורגני גלובלי לעסקים שרוצים לפרוץ גם מעבר לים ולהגיע ליעדים נוספים ולקהל מגוון באמצעות קידום אורגני לחו"ל.
ליווי לרכישת אתר אינטרנט למשקיעים, יזמים ובעלי חזון שמעוניינים בליווי מקצועי מלא לתהליך הרכישה, ובדיקת כדאיות לפני הרכישה. אגב בכיוון ההפוך – אפשר לפני מכירת אתר האינטרנט להשבחת הנכס הדיגיטלי.

מי נהנה מהשירות שלנו?

חנויות דיגיטליות, חברות גדולות ו- Startup'ים

חנויות דיגיטליות, חברות גדולות ו- Startup'ים המכוונים לאיכות בלתי מתפשרת, ערך מוסף וחדשנות, המחפשים סוכנות SEO עם התמחות ב- Technical SEO מתקדם (לרוב אבל לא מחייב - בנוסף למקדם או מקדמת האתר הקיים) ומעוניינים בעבודה רציפה מול גורם מומחה שמביא לשולחן ניסיון מקצועי רלוונטי, שקיפות מוחלטת ומענה מהיר על בסיס בנק שעות.

עסקים קטנים עד בינוניים

עסקים קטנים עד בינוניים שרוצים לצמוח, להתפתח, להתבלט ולהתרחב, לקבל שירותי SEO מקיפים ואיכותיים בתקציב מותאם ולפעול מתוך אסטרטגיה יעילה ומוכחת, עם ניהול מקצועי מלא של מערך הקידום האורגני כלקוחות ריטיינר, עם אפשרות להמשיך לסוכנות ה- SEO הבאה בהתראה של חודש 1 בלבד (אין צורך בהתחייבות ארוכת טווח).

ולרוב כאשר חברה גדולה פונה אלינו - היא פונה אלינו ככוח עזר עבור משימות מיוחדות ומאתגרות שצוות הפיתוח שלה או השיווק היה צריך "חוות דעת שנייה" או ליווי והנחייה, או עבור פיקוח ואף מעבר לכך לטובת סוכנות ה- SEO הפנטסטית שהיא עובדת איתה כיום.

עוד טיפונת עליי ועל השירות

בסופו של יום, לא משנה מה גודל העסק או החברה שלך ומה תפקידך בכוח – אם קיבלתי ממך פנייה, זה יהיה בגלל אחת משתי מטרות מרכזיות:

  1. חשוב לך להגדיל את כמות הפניות האורגניות (והאם הינך בדרך הנכונה?)
  2. חשוב לך לשפר את חוויית המשתמש (החל משיפור רלוונטיות הגולש ועד איכות חווייתו)

כמובן שהמטרות הללו צריכות להתגשם במתווה של חדשנות אורגנית, המכוונת לאפיקים חדשים ומסייעת לך להגיע ליעדים שלא חשבת שאפשריים עדיין.

שמח שהגעת עד לכאן, אני יהונתן כהן - המפקח

אחרי כמעט 20 שנות עיסוק בפיתוח אתרים, קרוב לעשור בתחום החדשנות שיווקית לארגונים, ו- 5 שנים אינטנסיביות ב- SEO (קידום אורגני) למשרדים, עסקים, חנויות, סטארטאפים וחברות אני שמח להציע את עצמי כמומחה וכאסטרטג בתחום האורגני, שביחד מייצב את הארגון שלך בדרגה גבוה יותר.

מאז ומתמיד שמתי לב לפרטים הקטנים. כולל הפרטים החבויים והנסתרים לרוב מן העין.

בעולמות השיווק האורגני אלה בדיוק הפרטים שמבדילים בין קידום אתר שטחי לבניית מנגנון יסודי שמשיג התקדמות אקספוננציאלית.

זהו הפער בין תוצאות זמניות לתוצאות מתמשכות שממנפות את הצלחתך העסקית. אותו סוד הצלחה כמוס של עסקים וחברות מובילות בתחומן.

התחלתי את דרכי בכתיבת קוד והמשכתי להקמת עסק לחדשנות עבור ארגונים גדולים ומשם ב-5 שנים האחרונות ואינטנסיביות אני עושה אך ורק SEO.

במסגרת אותן 5 שנים, כיום ובשנים האחרונות, אני מלווה ומפקח פרויקטים אורגניים (SEO) לחברות ענק וביניהן בנקים, חברות ביטוח, חברות הייטק מוכרות, חברות תעופה, חנויות דיגיטליות ו- Startup’ים בארץ ובחו”ל.

כאשר בחציון הראשון של אותן 5 שנים נתתי מענה מקיף לעסקים קטנים עד בינוניים כולל משרדי עורכי דין וחנויות. וניהלתי ולמעשה גם הקמתי את מחלקת ה- SEO בחברת עשהאל דרייר קידום אתרים.

אז איך מתרשמים מהשירות שלנו ובודקים שהוא באמת יעיל?

אני מזמין אותך כבר עכשיו לבצע איתי ביחד בדיקה קטנה לאתר האינטרנט שלך, שתספק לך תובנות שלא חשבת עליהן קודם.

כל שעלייך לעשות הוא לפנות לנו רק 15 דקות לפגישת ZOOM שבה אסרוק את אתר האינטרנט שלך, אצלול לעומקו ואתן לך טיפים ונתונים לשליטה טובה יותר במערך הקידום האורגני.

הפגישה ללא עלות, היא לא מחייבת אותך בדבר, ולמעשה היא מתנה ממני אליך, מתוך רצון טוב והמון אכפתיות כהזדמנות טובה להכיר ולהציג לך את הערך שלי עבורך ובשבילך.

אחרי הפגישה, אפשר להמשיך לעבודה איתי

יש שוני בתהליך קליטת הלקוחות של בין אלה של הבנק השעות לאלה של הריטיינר החודשי.

אני מאוד אוהב לתת ערך. אני אוהב שבכל שיחה איתי מי ששוחחתי איתו או איתה, ייצאו עם ערך ותובנות שלא היה להם לפני תחילת השיחה איתי.

לקוחות בנק השעות

עם לקוחות של בנק השעות זה קורה כבר בשיחה הטלפונית הראשונה, אחריה בפגישת הזום למתן הערך ב- 15 דקות (שאגב, לרוב ואם אין לחץ זמן אפשר להזרים אותי ליותר מזה) ואז אני שולח הצעה, יש אישור ומתחילים בעבודה המשותפת יחד ולכל אורכה תמיד תזכו לערך מוסף.

לקוחות הריטיינר (חבילת ה- SEO החודשית)

לעומת זאת עבור קליטת הלקוחות ריטיינר, קליטת הלקוח או הלקוחה החדשה כבר יותר ארוכה; ההתחלה דיי זהה לזה של בנק השעות, רק עם טוויסט בעלילה.

לאחר ה- 15 דקות בזום - יש קליק ובמקום ישר להתחיל את תהליך הקידום האורגני ולשלם על משהו לא ברור, אנחנו מתאמים שיחת זום נוספת, ללא הגבלת זמן.

בה אני בונה את אסטרטגיית הקידום האורגני ואת חבילת ה- SEO לפי התקציב שהלקוח או הלקוחה הגדירו ולפי מה שחשוב להם ברמה העסקית-שיווקית.

ורק לאחר מכן אני מספק הצעת מחיר מתוך תובנות השיחה, משמע ניתן לבנות איתי אסטרטגיית SEO כבר תוך כדי הפגישה בזום וללא כל התחייבות או עלות.

למה? - כי אני יודע שאם שוחחנו יותר משעתיים בזום, כנראה שכבר הבנת, שממני העסק שלך יזכה לערך שהוא לא נתקל בו לפני.

העשייה שלנו בין אם עבור לקוחות בנק השעות ובין אם עבור לקוחות הריטיינר, היא שקופה ואחראית, בגובה העיניים, כאשר אני מוביל את כלל העבודה, ואני אף אהיה זה שצולל לתוך שורות הקוד, וזה אשר יספק לך ייעוץ אורגני ועשרות נתיבי פעולה אופטימליים, אפקח ואלווה את האתר משלב ההקמה עד לעלייה בטראפיק והלידים ואדאג שנגיע לאפיקים שלא חשבת עליהם קודם.

אז אם לתחושתך:

  • תחום ה-SEO הוא בגדר תעלומה ולא ברור לך מה לצפות, לבדוק, לבקש או לשאול את מקדם או מקדמת ה- SEO שלך.
  • האתר שלך פשוט לא מתקדם וכבר ניסית הכל.
  • רגולציה, חוקיות או מדיניות מסוימת מגבילה אותך ודרוש לך מומחה SEO חדשני ויצירתי שיודע כיצד להקפיץ אותך למעלה למרות הכל.
  • חסר לך טראפיק והיית רוצה לראות מהאתר יותר לידים רלוונטיים.
  • דרוש לך מישהו שיכוון אסטרטגית כיצד לפעול מבחינת ה-SEO.
  • או פשוט ברצונך לקידום אורגני עם ערך מוסף

אני עומד לרשותך – מקשיב, שואל, סוקר יחד איתך את היעדים והמטרות, בוחן את האסטרטגיה השיווקית הקיימת וצולל פנימה כדי לייצר אפיון טכני אמין ולבנות מערך אורגני אידיאלי שיביא את העסק שלך לפסגה.

הגיע הזמן שלך להתקדם

מתוך תהליך שקוף, אכפתי, שמתבונן על הדברים תמיד מהעיניים שלך, של הארגון שלך ומהחשיבה העסקית, אדאג לפעול בצורה חדשנית ויצירתית שתאתר עבורך בשוטף את הדבר הגדול הבא בעולמות הקידום האורגני ומה שמתממשק אליו.

אם חיפשת חברת קידום אתרים שעושה רק SEO או סוכנות SEO שיודעת להפשיל שרוולים ולהעמיק גם להיבטים הטכניים, להתמקד בפרקטיקה ולייצר לך תועלת אמיתית - אשמח שנדבר במספר: 077-996-9796 או שאחזור אליך לאחר מילוי הפרטים כאן למטה. אגב, אפשר גם לשלוח וואטסאפ למספר: 052-474-6445. המפקח 👁

לשיתוף עם קולגות:
למידע נוסף כדאי ליצור קשר
לוגו אתר המפקח - הלוגו בצורת שפם דחור ובתוכו זכוכית מגדלת היוצרת עין כאשר ממנה נוצר גרף בעלייה
עוד רגע מזמנך בבקשה...
אתר האינטרנט שלך מתקדם בגוגל?

המפקח ישמח להפתיע אותך עם 3 תובנות משמעותיות על הקידום האורגני של אתר האינטרנט שלך

דילוג לתוכן